Mommybloggers topic

Was zij niet degene die zichzelf een ‘single mom’ noemde of was dat iemand anders?

2 likes

Waarom moet Djurre per se bij de bevalling van Martine (met Kerst) aanwezig zijn? :woman_shrugging:

3 likes

Is dat niet de weerspiegeling van haar telefoon? Zie je beter in Djurre z’n glazen.

Zodat hij op de kids kan passen en Wil 24/7 bij haar bestie kan zijn natuurlijk! Ze voelen alles van elkaar dus Wil móet natuurlijk overal bij zijn! :crazy_face::crazy_face:

2 likes

Ergens krijg ik alleen maar het gevoel van egoïsme :woozy_face: Dat hij thuis moet zijn met Kerst niet voor hun gezinnetje maar zodat ZIJ bij Tien kan zijn

1 like

Djeez nu ben je het wel echt zelf aan het invullen hè. We weten helemaal niet of dat de reden is.

15 likes

We weten natuurlijk niet wat de echte reden is dat ze het graag wil, maar hier is ook al meerdere keren besproken dat Willemijn behoorlijk aanwezig is in de zwangerschap van Martine :grimacing:

3 likes

Natuurlijk vul ik zelf dingen in als Wil er zo geheimzinnig over doet. Zo serieus meen ik het niet en het was een reactie op wat @Ananas zei als grap. Sorry dat ik een aantal emoji’s ben vergeten om het sarcasme te verduidelijken

Maar bij die eerste zwangerschap van Tien was Willemijn toch ook niet zo onwijs aanwezig? Ik geloof nooit dat dat de ‘december tot remember’ reden is… Maar we shall see!

Ze maken zelf een opmerking dat ze allemaal zwart zijn. En dat ze dat apart vinden. Maar toch filmen omdat ze er eenmaal zijn.

Jammer dat je dat er niet bij vermeld.

1 like

Ik denk dat wil opnieuw gaat trouwen.

In december?

Is dat not done? Ik weet hier niks van haha.
Maar ze zij een keer zoiets en dat als ze het over kon doen dat ze dan een groot feest wou geven. En laatst zat ze weer in dat trouwalbum te bladeren. Misschien gaat ze hem vragen ofzo.
Of anders kan het zijn dat ze met kerst 4 aardappelkroketjes eten ipv 3 #loedermoeder

19 likes

Haha nee hoor het was gewoon een vraag. Ik weet er ook niets van.
December leek me alleen al zo snel als je alles nog moet regelen en niet 100% zeker weet of Djurre thuis is.
Kijk al weken geen videos meer dus geen idee of ze er veel mee bezig is, maar het zou me niets verbazen als ze ooit nog eens opnieuw gaat trouwen met een meer instaproof bruiloft idd.
Als je nu foto’s ziet van een paar jaar geleden was Willemijn zo anders!

1 like

Haha ik denk dus ook echt dat het iets heel anders is en niks met Martine te maken heeft :woman_shrugging:t3:

Ik denk dat het gewoon helemaal niks is. Ze is blij dat de kinderen wat ouder zijn en ik denk dat ze dit jaar met kerst voor het eerst met zijn allen echt een kerstdiner doen thuis ofzo. Wel een leuk moment voor haar, maar nou niet iets super bijzonders om echt te rememberen

5 likes

December to remember?
Hete stomende seks natuurlijk, what else?

Willie is een bad ass, hoor. Vergis je niet.

2 likes

Maar wel een vibrator gekeken van een vriendin! Heet wordt het dus ook zonder Djurre. :rofl:

Que? Baargoud???

3 likes

Ja? Pushpresent, baargoud. Een cadeau na je bevalling dus

5 likes