Werpcadeau
Pushpresent kende ik wel maar baargoud vind ik persoonlijk net zo fout als het woord bloedjes
Is gewoon soort van de NL vertaling
Vind het niet eens zoān stom idee
Edit, ik heb het drie keer gekregen trouwens en intens blij mee. Was er ook erg emotioneel over ofzo . Soort kroon op het werk, maar ook een oprecht mooi cadeau van hem aan mij. Was 3x een verrassing en ik vond het superlief
Toen mijn man voorstelde om baargoud te kopen heb ik gezegd dat ik liever een nieuwe eethoek had.
Hehe.
Ik heb trouwens nog nooit van baargoud gehoord, vind het ook vrij belachelijk.
Waarom vind je het belachelijk?
Omdat een bevalling hiermee wordt weggezet als een prestatie die je materieel moet belonen denk ik? Ik weet het niet, ik zou het niet echt waarderen als mijn partner met een sieraad zou aankomen, zou voor mij als een heel gekke vorm van waardering aanvoelen.
Ah zo. Was een oprechte vraag hoor, geen oordeel oid. Snap je ook wel en nee, materieel belonen moet geen must zijn. Ik heb het nooit van hem verwacht, hij is hier zelf mee gekomen (en hij is zo romantisch als jaren '70 lamellen dus daarom extra speciaal denk )
Neemt niet weg dat ik erg blij was en vooral ook ben, met mijn sieraden, omdat ze symbool staan voor een bepaalde weg, een herinnering aan de zwangerschappen en de bevallingen. Kan je inderdaad ook leuk doen met allerlei canvasjes aan de muur hoor. Maar dat is dan weer niks voor ons
Manlief
Ik had ook wel graag een push present gehad. Kan dit na 10 maanden nog?
Zal eens een balletje opgooien.
Als er baardgoud bestaat krijgen mensen die er een knoop in laten leggen (wat klinkt dat sowieso kut) dan sterilisatiezilver? En krijg ik dan kindvrijkoper?
Bij kindvrij krijg je ieder weekend uitslapen, nooit andermans kont afvegen en nooit in je gezicht geniest worden incl groene snotklodder
Ik vind sieraden altijd wel een leuk cadeau voor een speciale gelegenheid omdat je er dan aan terugdenkt als je het draagt maar ik weet niet of een bevalling iets is waar je graag steeds aan terugdenkt? Zelf heb ik dus geen kind maar ik kan me zo voorstellen dat de bevalling juist het enige is dat je graag wil vergeten.
Even terug naar je dinnetjes jij
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar nee, ik zou ze niet willen vergeten? Hoe traumatisch een van de drie ook was.
Als ik kan kiezen tussen baargoud (of een nieuwe eethoek die er inmiddels staat) of de rest van mijn leven genoeg slapen, is de keuze snel gemaakt.
Edit: maar ons kind inleveren? Nooit.
Nou in dat geval wil ik een baarmedaille. Zo eentje die je krijgt bij de avondvierdaagse in een kleur die matcht met de babykamer.
Wilde Shirley niet een tas destijds voor het baren van een kind?
Geef mij dan maar een balenciaga motorcycle bag in plaats van een gemiddelde zithoek (die met ijzer onderstel, robuust houten tafelblad en industriƫle stoeltjes).