Mommybloggers topic

Op z’n minst twee van die tafeltjes die je kek bij elkaar kan schuiven en waarop je je &kleveri g waxinelichtjes kubus op kan laten shinennnnnnn

2 likes

Nou ja als je dat leuker/specialer vindt dan een sieraad of een eethoek, prima toch :woman_shrugging:t3:

Dat is wel goede anticonceptie denk ik voor de man hoeft hij nevernooit baargoud te betalen.

1 like

Haha klopt maar het ging destijds wel heel erg op zijn Shirley’s :joy:.

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat aan zoiets moois als een geboorte etc zoveel materie wordt gehangen. Ik snap het aandenken wel ergens dat het mooi kan zijn maar voor mijn gevoel is geboorte feesten etc zoiets materialistisch geworden

2 likes

Het enige aandenken aan mijn zwangerschap en m’n bevalling is m’n kind.

14 likes

En het geschreeuw mensen. Altijd geschreeuw in huis.

10 likes

Whahahaha!

Vervang huilen door schreeuwen aaand it’s me

8 likes

Ik heb ook “baargoud”.
Werpgoud noemen we dat hier trouwens haha. Maar dat hebben we tijdens ons trouwen 3jr geleden al zo uitgekozen. Mijn trouwring is zo “gemaakt” dat er steentjes tussen kunnen. Bij onze zoon kreeg ik dus “1 steen” in mijn trouwring van mijn man.
Bij de volgende een tweede steen. En zo voorts :dancer:t3:

Edit: dat heet een memoire ring :ring:

11 likes

Omg zo seksloos die sokken

5 likes

3x sjenken en klaar

63 likes

Ik zou hier compleet van uitdrogen ja

Ik zou het echt vreselijk NIET hilarisch vinden mocht ik zo’n foto (rechts) van m’n ouders zien op internet, laat staan de teksten. Wat wil je ook bewijzen?

4 likes

‘Nou schat ik heb toch zo’n fantastisch idee! Stel nou, ik ga ook vloggen? Net als jij doet! Zo leuk, video’s maken en dan doe ik echt geestig en grappig. Zo van kijk mij toch eens een leuke papa Sjenkie zijn enzo. En dan doe jij ook gewoon net alsof je dat superrrrr geweldig vindt en dan geef je mij shout outs zodat als jouw volgers ook naar mijn video’s gaan kijken. En hebben we een zelfontspanner? Heb ook een te gek idee voor een video in bed. Breng jij de kinderen even naar school en naar de opvang, dan ga ik alles vast gereed zetten voor onze werkdag. Brandweerman zijn? Neh. Vlogger lijkt me zoooveel leuker. Lekker sexy ook toch.’

Ik was nooit meer teruggekomen.

5 likes

Het viel me op dat hij sowieso weinig tot niks meer zegt of post over zijn werk. Dus misschien is Youtube nu zijn werk?

De eerste 4 seconden laten al zien dat het zelfs nog door een ander persoon gefilmd is ook. “Joh film even terwijl we doen alsof we onder de douche seksen”

Edit: gefilmd door de vader van Kelly.

39 likes

Ik heb even het filmpje gekeken, maar ik vind het ECHT niet kunnen dat je je kinderen in zo’n filmpje zet. Wat als iemand opeens een screenshot van jouw kind + die titel maakt? Dat kan toch alleen maar fout gaan?

1 like

Ik moet mezelf nu echt bedwingen om dit niet als ramptoerist toch te bekijken. Ik wil op geen enkele wijze YouTube het idee geven dat ik geïnteresseerd ben in filmpjes van Kelly of haar man.

13 likes

Als je zelf gaat aangeven dat je sketch HILARISCH is, dan acht ik de kans vrij groot dat ik daar anders over denk :’)

9 likes

Hahahahahaha, mn pa ziet me aankomen “kun jij even filmen hoe we nepseks hebben. Kunnen we veel moneyz mee verdienen pa!”

2 likes

Als mijn dochter ooit met zo’n idee komt, dan… dan… OMG IK BEN ZO IN SHOCK IK WEET HET NIET MEER :sob::sob::sob:

4 likes