Mommybloggers topic

Ja, maar ik zeg alleen dat het mij lastig lijkt dat je door die keuze te maken, je direct de keuze maakt om (voorlopig) je privé te moeten blijven delen.

Maar goed, ik ben ook gewoon niet in de wieg gelegd voor een leven als mommyblogger :grin:

Maar zij lieten voor ze een tuin hadden t beestje ook maar twee keer per dag uit. Heb daar wel eens naar gevraagd (nav dat ze poep opruimenden op het terras) en reageerde ze ook direct aangevallen. En als ze nu zou zeggen: ‘ah ja ziet er zo wel sneu uit hè, maar hij wil zelf juist altijd graag naar buiten!’ Komt het heel anders over. Ik vind zelf als je gezond bent, thuis bent en de hond gezond is om te lopen dat het echt wel raar is om een speciaal poep plekje in te richten in de tuin. En als je zou zou zien dat ze regelmatig echt een stuk ermee lopen, maar dat zie je ook nooit.
Ik vind dat bij ikvrouwvanjou leuk, dat ondanks dat ze nu een kind hebben hun hond echt onderdeel is van hun gezin.

1 like

Nou inderdaad en je ziet hem ook heel snel al weer binnen als ze nog met die cadeautjes bezig zijn dus hij is ook geen uren buiten geweest ofzo

Oh haha nee het boeit me niet hoor, ik heb sowieso niks met honden. Vond alleen haar reactie een beetje bijzonder

1 like

Noem het mierenneuken maar het is echt slecht om je hond (of kat) op vogels te laten jagen.

3 likes

Ik vroeg het me ook af idd…

En gaan ze een locatie huren voor de eerste verjaardag?! Is dat normaal? Heb ik iets gemist bij onze zoon😂

Ja.
Ik neem aan dat iedereen de verjaardagen van hun kinderen viert in een volledig gestyled landhuis mét een partyplanner, anders is het kindermishandeling. En geen he.m.a taartjes, dat moet een custom taart zijn die helemaal in het thema van je feestje past

2 likes

Shit he.
Gelukkig ben ik als zorgprofessional zelf bevoegd om een goed onderbouwde melding bij allerlei instanties hiervan te maken.

BRB even mezelf aanmelden…

Ps. Ziek op de bank even 2 vlogs van ivvj kijken, maar ze zijn zo van het niet laten huilen en vooral niet op de opvang etc etc en whatever, maar vervolgens gaat ze eerst dr stukjes vlog afmaken voor ze huilende Hunter uit bed haalt? (Vlog 143, rond 5:50) I don’t understand it aniemoor.

1 like

Gedaan! heb mezelf ook maar even aangegeven. Mijn kinderen hebben namelijk geen volautomatische baby tes.la gehad voor hun eerste verjaardag

2 likes

Wat een slechte samenwerking weer.
Allereerst slaat de tekst nergens op, staat het vol taalfouten (een stelletje DAT aan het zoenen WAS) en het heeft totaal geen relatie met het onderwerp van de samenwerking (een horloge).
Vroeger vond ik Shifra echt leuk, toen ze nog zichzelf was. Ik vind haar nu zo’n 13-in-een-dozijn-Instagram-vrouwtje geworden.

6 likes

Kijk, en zo wordt de zorg duur hè jongens… dit soort dingen kunnen gewoon voorkomen worden als jullie je kind wat meer blootstellen op social en dan hengelen naar een spon voor die volautomatische auto’s

3 likes

Jezus wat slecht :sweat_smile: ik volg haar niet, maar zag in die screenshot van reacties op dat hondje dat buiten staat ook al wat fouten. Schrijft ze altijd zo slordig?

Ja helaas wel. “Ik besefte me”, “Hans wilt”, “met zijn alle”, “we droomde al jaren van…”, “een meisje die” en zelfs merken schrijft ze verkeerd. Een Baby Born-pop heeft ze een tijdje “Baby Bjorn” genoemd, blijkbaar een ander merk.

Engelse teksten onder haar foto’s gaan ook vaak fout. Als influencer zijn mijn vak was en ik zo slecht zou zijn in taal, zou ik mijn teksten laten nalezen.

12 likes

Haha wow! Ja ik zou mijn teksten ook zeker laten nalezen als ik mijn geld moest verdienen als influencer. Vind kellycaresse ook nooit lekker lezen. Die maakt ook altijd van die rare zinnen ofzo.

1 like

Waarom zou het nagelezen moeten worden? Mensen blijven toch kijken, ergeren zich aan hen, gaan weer kijken, gaan zich weer ergeren etc. etc.

En hè, het is wel lekker geld verdienen zo. Hoe slecht je teksten, foto’s, blogs ook zijn, zolang bedrijven dit accepteren is het toch prima?

2 likes

Mijn mening is dat het onprofessioneel overkomt.
Ik zou als merk of bedrijf ook veel minder snel in zee gaan met iemand die veel taalfouten maakt.

1 like

Ja dat vind ik ook, maar wat @Howth zegt zit natuurlijk ook wel wat in. Waarom zouden ze extra geld uitgeven aan iemand die ze moeten betalen om het na te lezen, als die vreselijk slechte schrijfstijl ze zoveel oplevert. En shirley haar schrijfstijl leest wel lekker, maar die harkt veel minder #spon en daarmee wrs ook geld binnen. Dus denk dat bedrijven er echt totaal noet naar kijken en lezers blijkbaar ook niet

Zo denk ik er ook over maar als ik al die adds bekijk… Die bedrijven geven geen fuck. Zodra een Kelly, een Elise Joanne of een van die (imo suf en overdreven) mombloggers iets aanprijst, koop ik het juist niet. Zo’n vervelend mens ben ik ja :joy:

3 likes

Het gaat uiteindelijk om het bereik voor die merken. Of je slecht schrijft, maakt helaas niks uit. Je hoeft niet de beste te zijn hierin. De gun factor en groot bereik. En veel win acties houden.

Mening is altijd persoonlijk :wink: sorry ik ben ook irritant

4 likes