Misschien een beetje spuitelf maar Wil’s ‘december to remember’ heeft dus wel echt te maken met de bevalling van Martine. Ik begrijp niet zo goed waarom Djurre daarvoor thuis moet zijn
Zei ik toch al!
Je kan mij echt opvegen als die baby pas op 3 januari komt ofzo.
En Djurre maar wachten op die baby en denken ‘ik had beter kunnen gaan werken’
Sjenkie en Kenkie
Hé maar dan moeten we wel een nieuwe naam bedenken van de combi Djurre-Martine. Ik ga voor… Marre
Ohh wat flauw dit. Ik ga chocolade pepernoten eten en een kerstfilm kijken, anders word ik nog moe van mijzelf met dit niveau
Kan me voorstellen dat Djurre en Martine inmiddels ook wel een band hebben toch? Omdat hij al zo lang met Willemijn is en Wil en Tien al zo lang vrienden.
Misschien gaat Willemijn die bevalling wel vloggen.
Ja dat kan inderdaad. Zo laten ze het niet zien in vlogs, ik zie ze bijvoorbeeld nooit iets met z’n vieren doen (met of zonder kinderen). Maar ja dat is dus puur gebaseerd op vlogs
Ja of dat ze dan echt oppas nodig heeft voor haar eigen kinderen
Voor de eerst volgende momblogger die bevallen gaat!
Ben ik de enige die een gesponsord Sint of Kerstkado gebruikt best een beetje armoedig vind? Snap dat serieus niet…
Misschien heeft ze het er bij gedaan? Naast het cadeautje dat ze al had.
Dat van die mokken viel mij ook op inderdaad!
Nee vind ik eigenlijk niet. Als je er iemand anders blij mee kan maken, waarom niet! Scheelt ook weer nog meer zooi op de wereld
Het is er toch al, ze geeft het door?
Op mij komt het gewoon wat minder over ‘‘oh ik moet een spondeal doen, lekker in een video vertellen dat ik m’n schoonzus/broer/vader (wiedanook) een gratis kado geef’’ Persoonlijk!
Oooh sorry ik had niet in de gaten dat dit naar aanleiding van een video was! Je reageerde niet op iemand dus dacht even dat het een gewone opmerking was. Excuse!
NP! Je hebt gelijk, had idd dat even erbij moeten zeggen (en wie, haha), maar zie t ook in t algemeen (huismuts, wil&tien, etc). Dus het was beide, eigenlijk
Ohh ik kan het soms echt niet aanzien bij Shifra en Hans. Dat arme hondje vanaf buiten toekijkend naar hun drieën binnen. Misschien projecteer ik het teveel op onze hond maar die kwets ik echt door hem buiten te zetten als hij dat niet wil. Gaat ‘ie net zo voor de ramen zitten staren tot ‘ie naar binnen mag.
Heb de vlog niet gezien hoor maar waarom is de hond buiten en zij binnen?
Trouwens: wel heel wat dát er überhaupt een vlog is