Mommybloggers topic

Mommy bloggers zijn sowieso niet echt vernieuwend en uniek. Heeft ze precies dezelfde inhoud of alleen de onderwerpen?
Het is dat ze zo intrek zijn door zoveel mensen, wat ik eigenlijk niet snap. Dat ze zo groeien in volgers. Maar het interesseert mij dan ook totaal niet wat ze doen en wat ze promoten.

Ze heeft bijna helemaal een artikel van TMD overgenomen en verder zie ik ook veel zinnen en onderwerpen terugkomen van anderen. Zo ook het opknappen van het Ikea keukentje. Leuk, maar verzin eens wat anders denk ik dan.

Ik vind dat er nog steeds mommybloggers zijn met unieke content, maar ook dat er genoeg zijn zoals mama’s meisje die het nadoen en dan nog groeien ook. Lijkt mij zo frustrerend voor de bloggers die wel echt moeite steken in hun blog en unieke content.

Het lijkt mij echt leuk om een lijstje te maken van alle babies die er zijn geboren in bloggers / Instagram land. Voor mijn gevoel waren het er extreem veel dit jaar.
Dit zijn de namen waar ik op kwam:

  • Legally Brunette - Olivier
  • Sanny Verhoeven - Charlie
  • Saar Koningsberger - Scottie
  • Uit Paulines Keuken - Merlijn
  • Annika van Uit Paulines Keuken - Lasse
  • Elise Milou - Filip
  • Brendakookt - Jill
  • Annic ten Duis - Juliëtte
  • ILoveHealth - Izzy
  • Aranka - Lennon
  • Suuz2505 - Liz Anna
  • Sophie Tienstra - Isabella
  • Manon Tilstra - Nélla
  • Bo Robool - naam van haar zoontje even kwijt?

Zwangerschapsaankondiging

  • Followfitgirls - Marlou Volkering
  • Esmee Noëlle

Monica Geuze met Zara-Lizzy
Serena verspon met Marshall

1 like

Interior Junkie krijgt ook een baby!

1 like

Elise Joanne - Hazel

1 like

Ik heb precies hetzelfde…

1 like

Scarlet & Joyce - Hunter

Diesna - Jax

Vond in hun laatste vlog het beste wel ‘heftig’ dat de biologische moeder (ik volg ze pas net dus geen idee wie, wie is), zei dat oergevoel te hebben terwijl de ander dat nog niet zo ervaart. Lijkt mij heel moeilijk die gevoelens, voor beide zo in de beginfase.

Ik volg ze pas net. Hoe is het gelopen met die donor, waar hebben ze die vandaan en hoe gaan ze die rol vormgeven? Hoe hebben ze gekozen voor wie het kind mag dragen?

Die blonde is wel in your face met die camera zeg man man. Vind het leuk dit verhaal te volgen, maar moet even aan haar wennen.

Ze hebben een oproep gedaan op youtube en met verschillende potentiele donoren gesprekken gehad. Eigenlijk zou eerst Scarlet (blonde) het kindje gaan dragen maar ze heeft een terugval gehad met haar eetstoornis waardoor dit niet lukte. Je kan heel het verhaal op hun blog terug vinden en door oude vlogs te kijken mocht je het precies willen weten.

1 like

Oooh thanks! Ik wist niet eens dat ze een blog hadden :see_no_evil: Dat gaat vast meer duidelijkheid geven.

Hebben jullie al gelezen dat Fantastic Moms stopt?

Nee, maar ik vond ze ook nooit wat aan. Ik kreeg echt zo’n negatieve kriebel van hun. Maar wat is de reden dat ze stoppen?

Ik vond ze ook nooit zo heel erg leuk, maar kon er soms wel om lachen. Geen idee, ze vinden het wel goed geweest geloof ik. Het kan aan mij liggen maar de reden is mij niet helemaal duidelijk.

Dacht die eerste dagen vooral ‘ik denk dat straks iemand de baby komt ophalen’. Moest zo wennen aan het idee dat 'ie helemaal van mij was hahaha.

Maar dat oergevoel hebben partners inderdaad niet direct. Meeste dan, zullen vast uitzonderingen zijn.

1 like

Op het cb (eerste keer) na paar seconden pas doorhebben dat ze jou bedoelen als ze ‘moeder van…’ roepen

3 likes

Ik had dat oergevoel ook niet. Hield wel meteen van hem maar voelde me eigenlijk bijna de oppas van 16, niet zijn moeder. Terwijl mijn man dat gevoel juist wel meteen had.

3 likes

Bibi Breijman - Teddy

Die van uit Paulines keuken hebben in 2017 een kindje gehad want die werden allebei dit jaar al 1.

Ja daar heb je gelijk in.

Maar misschien het idee dat jij het óók had kunnen dragen, waar bij mannen geen sprake van is? Ik weet niet. Misschien projecteer ik teveel hier haha. Ik had dat oergevoel namelijk echt gigantisch vanaf seconde 1.
Dat ‘moeder van …’ bij het CB overigens ook :joy: