Mommybloggers topic

Oooh thanks! Ik wist niet eens dat ze een blog hadden :see_no_evil: Dat gaat vast meer duidelijkheid geven.

Hebben jullie al gelezen dat Fantastic Moms stopt?

Nee, maar ik vond ze ook nooit wat aan. Ik kreeg echt zo’n negatieve kriebel van hun. Maar wat is de reden dat ze stoppen?

Ik vond ze ook nooit zo heel erg leuk, maar kon er soms wel om lachen. Geen idee, ze vinden het wel goed geweest geloof ik. Het kan aan mij liggen maar de reden is mij niet helemaal duidelijk.

Dacht die eerste dagen vooral ‘ik denk dat straks iemand de baby komt ophalen’. Moest zo wennen aan het idee dat 'ie helemaal van mij was hahaha.

Maar dat oergevoel hebben partners inderdaad niet direct. Meeste dan, zullen vast uitzonderingen zijn.

1 like

Op het cb (eerste keer) na paar seconden pas doorhebben dat ze jou bedoelen als ze ‘moeder van…’ roepen

3 likes

Bibi Breijman - Teddy

Die van uit Paulines keuken hebben in 2017 een kindje gehad want die werden allebei dit jaar al 1.

Ja daar heb je gelijk in.

Maar misschien het idee dat jij het óók had kunnen dragen, waar bij mannen geen sprake van is? Ik weet niet. Misschien projecteer ik teveel hier haha. Ik had dat oergevoel namelijk echt gigantisch vanaf seconde 1.
Dat ‘moeder van …’ bij het CB overigens ook :joy:

Gut o gut, onze Shirley heeft het sporten ook weer gevonden hoor. Ik ben benieuwd hoe lang ze het dit keer volhoudt… :roll_eyes:

Het is niet gemeen (bedoeld). Die vrouw is af en toe zo vermoeiend.

Speelt ze nog gitaar?

15 likes

Ik moet ik hierom iets te hard lachen dan de bedoeling is!

2 likes

Ik had het hetzelfde… :crazy_face:

Ik snap je helemaal en dat hebben we allemaal wel eens, we zijn immers mensen.

1 like

Iemand meegekregen dat ze mensen die op haar reacties op Facebookpost zwaaaaaaaar belachelijk aan het maken waren? Het waren vooral wat oudere dames die aangaven dat het vroeger normaal was om te werken, te zorgen voor de kinderen, huishouden én te koken…

1 like

Ja heb ik gezien. Vond dat ze er wel erg lang op door ging en iets teveel de :joy: smilie gebruikte. Daardoor kreeg ik het gevoel dat ze het zichzelf meer aan trekt dan wat ze ons probeert wijs te maken.
Ik vind het artikel over de sportschool ook wel opvallend, ze gaat net een paar weken weer en schrijft meteen wat haar motiveert

Heb hetzelfde als ik haar berichten lees.

Denk de laatste tijd ook steeds vaker mens wat klaag je veel. Iedere keer die berichten dat haar kids zo druk zijn en dat ze behoefte heeft aan me-time. Geïrriteerd zijn als je kind niet lang genoeg slaapt in de middag. Die kids komen niets tekort zo te zien, maar zou het zelf niet leuk vinden om later terug te lezen.
Daarnaast helpt haar moeder haar ook nog eens iedere vrijdag met het huishouden. Kom op Shirley, even wat minder klagen hoor.

Heb ik gezien! Vond dat een beetje flauw, moet je gewoon boven staan denk ik dan. Dan heb je die mensen er veel meer mee.

Ik vind haar heel leuk maar vraag mij echt af of ze zich wel realiseert hoe makkelijk ze het eigenlijk heeft. Ze werkt parttime, haar moeder helpt 1 keer per week, haar inkomen is handig maar niet noodzakelijk als ik het goed heb begrepen, Slyler zit op school en Maddox gaat naar de opvang. Dan heb je het echt wel lekker voor elkaar hoor

4 likes

Ik vind dit altijd zo’n lastige ding he. ‘Ik werk meer/ik heb meer kinderen/ik heb blabla’ DUS jij hebt geen klagen vergeleken met mijn leven. Ik heb het zelf heel sterk bij Sanne en Elise Johanne. Bedoel, Shirley haar blog is veel meer gevuld, zij lijkt er meer tijd in te steken. Maar het vergelijken is eigenlijk heel oneerlijk, we just don’t know…