Mommybloggers topic

Dat is onduidelijk, je ziet alleen het arme beestje buiten bibberen terwijl zij binnen in hun matching pyjama insta-perfect aan het doen zijn. Oké, het bibberen heb ik er zelf bij bedacht.

1 like

Ivvj post nu weer dat er veel gaat veranderen en dat dat heel spannend gaat worden. Ze hebben vorige week ook al eens zoiets laten vallen. Ik heb het vermoeden dat Scarlet misschien gaat stoppen met haar werk. Het halve jaar verlof zit er bijna op. Ik zou het me iig goed voor kunnen stellen in hun situatie gezien de combi van de situatie met haar moeder, het feit dat het met haarzelf ook niet zo goed gaat en ze misschien wel gewoon kunnen ze rondkomen van ivvj?

2 likes

Nouja kan natuurlijk dat ze hem uitlaten in de tuin oid, maar als hij voor het raam staat, is dat toch een teken dat hij weer naar binnen wel lijkt mij

@Sarie Ja echt ZO sneu, juist ook omdat ze er zo’n familie moment van maakten

High quality toelichting:

15 likes

Ja!! En in hun tuin maakten ze ook een speciaal kakplekje omdat Shifra zooooo druk aan het werk is altijd dat Hans hem meestal uitlaat

Had daar toen ene berichtje over gestuurd en toen zei ze dat hij vaker poept en plast dan zij hem uit laten, en hij met het wandelen ook niet altijd poept en plast omdat hij ‘de natuur te leuk vindt’.

Nu hebben ze wel de halve tuin vol beton dus weet niet of ze t nog steeds zo doen maar ik vond dat toen echt heel dom

5 likes

Dat betekent wel dat je nog moet blijven vloggen voor inkomsten, ook wanneer je het misschien niet echt wil.

Lijkt me een ingewikkeld bestaan, doe mij maar m’n gewone baan :grin:

1 like

Vind het zo fijn dat mijn werk ook gewoon klaar is als ik naar huis ga. (Niet helemaal want zzp maar ik hoef geen foto’s meer te maken als ik ga eten of in bad ga :joy::ok_hand:t2:)

5 likes

Hahahaha, leuk voor de klanten Tessa!

Bedenk me dus nu hoe beschamend dit zou zijn :joy:. Als ik dus blogger/vlogger was en mijn klanten gingen mij Googlen :joy:

Ah joh misschien voelen ze een diepere connectie hahahha.

Neuh. Ze hoeven niet te zien hoeveel ik drink :joy:

1 like

Wat een rare reactie ook, vooral die tweede

3 likes

Hahahahahhahahahahahhahahaha shifra te druk met werken om de hond uit te laten hahahahahahhahahahhahaa

35 likes

Moet heel eerlijk bekennen dat ik mijn over enthousiaste hond ook wel eens in de tuin doe. Als er bijvoorbeeld kleine kindjes komen spelen of als ik veel bezoek heb. Hij kijkt dan ook vaak de eerste 5 minuten zielig door het raam en daarna gaat hij gewoon liggen.

2 likes

Ik zou het pas raar vinden wanneer Charlie binnen zou zitten met Hans en Shifra en dat Zara zielig door het raampje stond te kijken.

25 likes

Dit geldt ook voor een gewone baan, toch? Vloggen heeft natuurlijk een ander soort impact op je privéleven, maar als je je kantoorbaan ofzo niet leuk vindt moet je ook gewoon door totdat je wat anders gevonden hebt.

Ja natuurlijk, maar ik doel op het delen van je privé. En daarnaast denk ik dat zo’n leven waarin je lekker verdient en veel gesponsord krijgt zonder je helemaal uit de naad te hoeven werken, lastig is in te ruilen.

1 like

Ja, maar ik zeg alleen dat het mij lastig lijkt dat je door die keuze te maken, je direct de keuze maakt om (voorlopig) je privé te moeten blijven delen.

Maar goed, ik ben ook gewoon niet in de wieg gelegd voor een leven als mommyblogger :grin:

haha blijkbaar een onpopulaire mening maar een hond even naar buiten laten is toch echt prima? Jullie projecteren echt super erg je eigen gevoel op die hond :joy: (ik vind sowieso dat mensen dit te vaak doen haha maar dat is een andere discussie). Nu is zo’n klein schoothondje waarschijnlijk aan gezelschap gewend, maar grote rassen zoal herdershonden vinden het vaak juist fijn om buiten in hun eentje te zijn. Hij overleeft het heus wel om even buiten te zijn en daar lekker z’n ding te doen, zoals Shifra zegt.

14 likes

Maar zij lieten voor ze een tuin hadden t beestje ook maar twee keer per dag uit. Heb daar wel eens naar gevraagd (nav dat ze poep opruimenden op het terras) en reageerde ze ook direct aangevallen. En als ze nu zou zeggen: ‘ah ja ziet er zo wel sneu uit hè, maar hij wil zelf juist altijd graag naar buiten!’ Komt het heel anders over. Ik vind zelf als je gezond bent, thuis bent en de hond gezond is om te lopen dat het echt wel raar is om een speciaal poep plekje in te richten in de tuin. En als je zou zou zien dat ze regelmatig echt een stuk ermee lopen, maar dat zie je ook nooit.
Ik vind dat bij ikvrouwvanjou leuk, dat ondanks dat ze nu een kind hebben hun hond echt onderdeel is van hun gezin.

1 like