Mommybloggers topic

Dat dat sokkenmerk hier dan ook mee akkoord gaat jeetje :joy:

2 likes

Ik moet heel eerlijk zeggen dat sjenkie mij wel een onwijs leuke lieve betrokken vader lijkt maar ik kan het echt allemaal niet aanzien. Ik snap dat het met een knipoog gemaakt is maar ik vind het soms zo overdreven alsof je leven ophoudt met kinderen. Hier gewoon slot op de deur en de groeten

15 likes

Doe je niet aan algehele onthouding sinds je geworpen hebt?

2 likes

Nee de man wil ook wat. Sexy, but tired. But sexy

36 likes

Misschien ben ik in de war met iemand anders, en ik wil absoluut niet “man-shamen” maar is Sjenkie (ik weet echt niet hoe hij heet) geen veteraan?

Je zou toch iets, tja, stoerders verwachten dan papavlogger worden đŸ€·

( Ik zeg dit heel voorzichtig want ik bedoel echt niet dat een man ultra stoer en mannelijk moet zijn. Sta me bij, forum goden )

2 likes

Veteraan of niet. Hij moet lekker zelf weten wat hij doet. Maar ik vind het gewoon bizar dat je zelf als vader ook gebruik moet maken van je kinderen/familie als je vrouw dat ook al wat jaren doet. En nu dus al een half jaar met de kinderen volop in beeld.

Gewoon bizar dat er geld verdiend moet worden over de rug van je kinderen. Eén ouder is toch genoeg lijkt mij?

3 likes

Veteraan, brandweerman, hobbykok, instahusband, papavlogger
 de keuze is reuze.

Moeten ze allemaal lekker zelf weten, ik vind het heel onaantrekkelijk. Maar de hele man is NMSMVPE. Heb het al eerder een x gezegd, ik vind het wel echt bizar hoe die kinderen nu mama en papa meemaken door een cameralens :woman_shrugging:t3:

1 like

Nou dat ze idd eerst zo anti waren en privacy blabla en dat hebben stop gezet en binnen een paar maanden een zogenaamde grappige video opnemen dat het kind komt binnenlopen als je seks hebt (of wilt hebben, heb de video al proberen te vergeten)

2 likes

Lukt dat?

1 like

Als je het mij vraagt had hij zich beter op dat insta kok gedoe kunnen richten, met een goeie blog erbij.
Of vloggen over hoe het is om als brandweerman te werken.
Maar ja, dat zal niet genoeg geld opleverenđŸ€·

Wat ze met de kinderen doen vind ik schandalig. Ik hoop echt dat 1 of andere commissie daar eens z’n plasje over gaat doen.

3 likes

Zeg het dan niet, als je je al zo moet indekken.

Dit heeft echt mijn dag gemaakt :’)

1 like

Misschien een beetje spuitelf maar Wil’s ‘december to remember’ heeft dus wel echt te maken met de bevalling van Martine. Ik begrijp niet zo goed waarom Djurre daarvoor thuis moet zijn

Zei ik toch al! :sweat_smile:

2 likes

Je kan mij echt opvegen als die baby pas op 3 januari komt ofzo.

17 likes

En Djurre maar wachten op die baby en denken ‘ik had beter kunnen gaan werken’

12 likes

Sjenkie en Kenkie :laughing::rofl::sob::rofl::sob::rofl::sob:

23 likes

HĂ© maar dan moeten we wel een nieuwe naam bedenken van de combi Djurre-Martine. Ik ga voor
 Marre

Ohh wat flauw dit. Ik ga chocolade pepernoten eten en een kerstfilm kijken, anders word ik nog moe van mijzelf met dit niveau :sweat_smile:

3 likes

Kan me voorstellen dat Djurre en Martine inmiddels ook wel een band hebben toch? Omdat hij al zo lang met Willemijn is en Wil en Tien al zo lang vrienden.

1 like

Misschien gaat Willemijn die bevalling wel vloggen.