Hoop echt dat zijn collega’s niet Elise Joanna volgen!
Zelf vond ik eerst ook dat je echt meer dan alleen moeder moest zijn maar ik denk achteraf dat ik dat dacht omdat ik druk voelde van de buitenwereld.
Je kan het toch nooit goed doen, nooit!
Ik denk dat er sowieso wordt overschat hoe zwaar het is om kinderen te hebben qua energie en dat je niet altijd zin en tijd hebt om van alles te zijn en te doen.
Nee, maar Sjenkie lift niet langer mee op haar kanaal he, hij is nu een onafhankelijke #influencer. Binnenkort komt de papavariant van de trailer.
Willen ze de Nederlandse saccone Jolie worden?
Dus omdat ze zichzelf zo beschrijft betekent het dat ze ook zo is? Terwijl ik juist denk dat ze volgers krijgt door de kneuterigheid van haar als gezin van 3 jonge kindjes. Dus dat trekt aan denk dat haar volgers alleen Kelly niet zo heel interessant vinden.
Ik hou geeneens van Kelly vind haar verschrikkelijk maar ik word altijd beetje kriebelig van mensen die het over identiteit gaan hebben.
Hahaha OMG ja ! Ik zou niet meer bijkomen
We moeten ook niet vergeten dat dit haar ‘merk’ is. Kelly, mamma van drie meisjes.
Zoals tienvanwil en wilvantien een merk zijn. Heeft zij dat met de echte meisjesmama.
Ook al delen ze persoonlijke dingen, uiteindelijk willen ze geld verdienen met wat ze doen en daar hoort toch een merk bij.
Precies dit dus en alles wat @anon12348926 zegt daarbij. Het is Kelly haar merk, volgens mij doet ze genoeg buiten het moederschap om ook. Als zij zich zo wilt presenteren (net als alle andere mamavandelanos enzo op insta), helemaal prima toch.
Het gekke vind ik, iedereen krijgt er de kriebels van als iemand het ouderschap als identiteit gebruikt, terwijl niemand het gek lijkt te vinden als iemand dit bij een beroep doet. Als iemand zegt: hallo ik ben Annie en ik ben advocaat, dan is dat niet gek. Zegt iemand hallo ik ben Annie en mama van Betty dan is dat vreemd. Je bent idd meer dan alleen mama maar ook meer dan alleen je beroep denk ik dan, dus vind dat nogal scheef.
Ik vind sowieso dat hele ‘ge-mama van’ infantiel. Dat getruttebel, zeg.
Amen
Ik vind gepersonaliseerde Woezel en pip zonnenschermen in de auto nog een stapje erger
Sowieso die ‘baby on board’ bordjes in je auto? Why? Doe normaal?
Ja of stickers op ramen!
Gelukkig heb ik geblindeerde ramen.
ik ook! Again, boks. Volgens mij ben jij stiekem mij
Nou echt niet hoor, die geblinde ramen zaten er al in toen we die auto kochten😂
Tot je dronken wordt met ze in een bar net als in bad moms (Mn guilty pleasure) dan ben je Kristen Bell dus dat is ook niet verkeerd
Hahaha neee @anon12348926 is heel lief!
@Tessa ken ik niet persoonlijk, maar ook zij klinkt heel lief!
Nee joh!!! Ik ben echt heel saai in het echt.
Mijn hoogtepuntje van de week is “ Ik vertrek “ kijken met mijn vriend. Heb heel veel mama dingen hoor thuis struikel je over de knutselwerkjes en ik sta ook gewoon op de vrijdagochtend met andere moeders de kerstboom van school op te tuigen.
Heb net nog even de lunchboxjes van de kinderen opgestapeld in de keuken, alvast klaargezet voor morgen en als je in de inhoud van mijn auto kijkt zie je sowieso : een maxi cosi voor de babypop, Frozen haarborstel, vergeten knutselwerkjes van de kinderen op de grond, mandarijn schillen op de grond en 30 haar clipjes