Mommybloggers topic

eigenlijk heb ik een schijthekel aan kinderen… Maar verder ben ik best lief!

6 likes

Ik wilde dit als kind altijd, een Texel sticker want daar kwamen we heeeel veel.
Nu begrijp ik waarom mijn vader dit altijd weigerde :joy:

Hier ook geblindeerde ramen achter, tot de maximale blindering dan… vroegâh mocht het zwarter right?

1 like

Zo? Of ook aan je eigen kinderen hahahaha

:face_with_hand_over_mouth:

:joy::joy::joy:

Ooh @Mhysa ik wil dit in mijn titel :joy::joy::joy:

3 likes

Mijn kinderen zijn te lelijk voor de buitenwereld vandaar die geblindeerde ramen
Nee was al zo. Vind het wel ideaal voor de troep inside, ziet niemand.

Ik wilde altijd stickers van pretparken.

5 likes

Bobbejaanland de gekste

Mijne!!! :joy::joy:

Hahaha nou als @anon12348926 mij opmerkt en ik ben één en al kneuzigheid. Dan jou ook! :heart:

1 like

Het gedeelte dat wij België noemen?

Oh hou op hoor! Als er 1 heel lomp is ben ik het wel. Ik ben juist jaloers op moeders die het goed voor elkaar hebben! Altijd op tijd, kinderen altijd netjes de deur uit, altijd tijd voor allemaal clubjes en sociale activiteiten. Eten altijd netjes op tijd klaar, daarna vaste rituelen en kinderen op tijd naar bed.
Ben soms wel eens bang dat mijn kinderen zich echt later gaan doodschamen voor mij.

2 likes

Ooooh ik bedoelde geen disrespect op Limburg!

Keano deed me denken aan de Pfaffs, bedoelde het Echte België.

2 likes

Die moeders bestaan niet echt hoor. Sprookjes!

2 likes

Ik in een omhooggevallen elitair kutdorp waar de kleuters zich afvragen of Sinterklaas in een tesla langskomt. Waar er al standaard vanuit wordt gegaan dat je elke schoolvakantie weg bent op vakantie.

4 likes

En de andere Broes (Bruce Haha)

5 likes

Nee dat is ook zo toch lijkt het wel eens zo.
Vind het altijd echt een uitdaging kinderen op tijd de deur uit te krijgen, vooral in de ochtend sta je in de startblokken strak de kinderen afgericht, tijd om te gaan moet er altijd wel een kind weer poepen. Kom je op school zie je nog van die slaapjes in de ogen of tandpasta resten op de mond.

1 like

Broes en Fayke

6 likes

Ik zet ALLES 's avonds klaar, drink mijn koffie in de badkamer tijdens het fohnen van mijn haar, laat ze ontbijten voor een Ipad en heb altijd billendoekjes in de auto waarmee ik ze voor het uitstappen hun gezicht mee schoon laat vegen :joy::joy::joy:

9 likes

Haha ja hier dus ook. Duiken in Bonaire moet je meegemaakt hebben!

Of moeten ze vrijdagavond nog even oppas want de au pair heeft al teveel uren gedraaid.

Holy fok jong, Shania is al 19 jaar!! :sob:

9 likes

Jij moet vlogger worden: Life Hacks for lazy mommys

4 likes