Mommybloggers topic

Bahahahahahahaha no.

Wat nou als we hier allemaal vlogger worden en elkaar abonneren en kijken, dan kunnen we allemaal die influencer lifestyle leven.

:face_with_monocle::exploding_head:

11 likes

Hier laten ze Tippi Wan gewoon op een bakfiets zwoegen

8 likes

De FFmuts voor tripjes naar Bali

De echte FF mamma voor de kneuterigheid met een papa FF’er die ook gaat vloggen. Voor Extra money.

De FF van mamma en mamma van FF die mokken en een bakboek maakt in samenwerking met koop.mans.

La vie FF voor uhm geen idee wat die eigenlijk doet.

The FF diary voor de mamma met meer dan drie kinderen.

De tering he, dat wordt nog ruzie maken… Mom fights etc

6 likes

La vie FF wil ik zijn! Want zij doet imo echt niks. Lijkt me zo chill, beetje mijn haar krullen met een Dyson, beetje ā€˜grappige’ stories maken heel de dag. De leven

5 likes

Je beseft wel dat je je kind dan voortaan bloedje moet noemen he

3 likes

Ik wil geen sjenkie zijn want ik wil wel ongestoord kunnen seksen

7 likes

Hahahaha.

OkƩ geen ruzie maken moekes!! Monstertruck mag meneertje rubbertje zijn. :heart:

2 likes

Dat past je wel ja.

Ik moet me eerst nog ff met kind laten schoppen voor ik mommyvlogger kan worden. Iemand bereid verrast te reageren op Utrecht Centraal als ik mijn positieve zwangerschapstest presenteer in een donutdoos?

21 likes

I’ll be there for you :heart:

1 like

Wel gesponsord door dunkin donuts neem ik aan?

1 like

Hoensbroek? :sunglasses:

1 like

Ik meld me aan voor het bakboek!! Wel in samenwerking met dr. oetker want lekker makkelijker. Koopmans moet je nog eieren en melk bij doen hoor!!!

2 likes

Mijn oudste gaat in die regio (bij een bepaalde pizzeria in de buurt) naar de opvang. Je wil niet weten tussen welke namen hij in zit :wink:

Niet zo geheimzinnig doen, give us the names!! Paar dagen geleden hoorde ik een moeder roepen: ā€˜Peentje, hand uitsteken!’. Ik neem aan dat het een bijnaam is. Mijn moeder noemde mijn broertje pepertje, omdat hij de kleinste was.

2 likes

Zeswegen? Meezenbroek? :thinking:

Fabel! https://www.anwb.nl/experts/auto/99/baby-aan-boord-sticker

1 like

Ik ken wel iemand (volwassen vrouw) die Peper heet…

1 like

Haha dan zal ik maar niet vertellen dat mijn dochter Pepper heet! :wink: haha

Maar dit vind ik serieus een mooie naam. Vroeger een keer in een film gezien/gehoord.

1 like