Haha thanks!
Moet aan iron man denken Pepper Potts! Leuke naam en lekker vlot.
Ik hou echt van Oudhollandse namen, mijn zoontje heeft een naam die veel 50+ers ook hebben.
Een andere mooie naam vind ik jakob, maar dan ben ik bang dat mensen denken dat het âdjeekupâ is ipv letterlijk âjaakopâ.
De enige vloggerbabynaam die ik oprecht leuk vind is Hazel
Erg verdrietig voor Kim van Alboe dat ze een miskraam heeft gehad. Goed om hier open over te zijn (als je dat zelf wil) maar voel me niettemin een beetje een voyeur bij het zien van haar vlog. Kan er niet zo goed mân vinger op leggen.
Ik vind het iig wel best heftig om tegen je kind te zeggen dat het misschien een broertje of zusje krijgt terwijl je nog niet eens een test hebt gedaan
Ja vind het ook zielig voor haar. Maar vond het inderdaad heftig om het al aan Mila te vertellen, ook dat ze het nog niet zeker wist. Ik kan me voorstellen dat ze daar met haar leeftijd een redelijk goed beeld bij een baby in je buik heeft. Ze kwam er later wel op terug dat ze het toch niet wouden vertellen maar vraag me af of dat dan niet al te laat is.
Same
Ik vind Gijs denk ik de enige leuke babyvloggernaam
Jelle vind ik ook leuk haha,
Wij hebben Gijs overwogen, tot de buren een hond kregen en die Gijs noemde. Was toen 20 wkn ofzo hahaha
En hoorde de zomer (Toen was ik dus 20wkn ongeveer): âGijs! Blijf! Gijs ! Af!â
Toen wilde ik geen Gijs meer
Ik gok dat ze weer stiekem bij Sue zijn geweest, Willemijn haar haar lijkt ook iets donkerder/warmer.
En als je het over haar kapsel in de eerste shots hebt: geen idee haha, het lijkt alsof ze een pluk vergeten is in haar haarklem
Haha jaaa ook omdat die pluk perfect in een krul zit?? Ik dacht ze heeft thuis even snel een klem ingedaan voor de handigheid maar het blijft de hele dag zo lol
Hehe ja als ze zich omdraait zie je de klem zitten, maar het is behoorlijk verwilderd.
Wat ik overigens dan echt niet snap, dan breng je een kookboek uit, met makkelijke snelle recepten⊠Maar als je een goede doelen taart moet maken, dan gebruik je een pakje van koopmans⊠ik snap er niks van.
Met een H
âNiet zeuren om nog een verhaaltje. Kids hebben is enig maar kids moeten niet het leven van papa en mama gaan beheersen.â
Och Martine. De meeste vrouwen zouden nu al met zwangerschapsverlof zijn, maar tough cookie Martine gaat stug door. Alsof het niets is: babykleertjes wassen, vragen beantwoorden over je zwangerschap, je gekregen duster showen, mail lezen en koekjes bakken.
Let me tell you this, Martine:
Dat dĂłen vrouwen als ze met verlof zijn.
Alleen influenzaâs noemen dat werken.
Haha ik kwam van de week weer eens al zijn filmpjes tegen. Geniale serie!
influenza
To be fair, daarna zegt ze meteen dat het natuurlijk een verschil is tussen zzpâer zijn en in loondienst, en dat ze absoluut geen werk heeft waar je moe van wordt. Ik denk dat ze het zei en toen meteen dacht âoh dat is niet zoân handige uitspraakâ.
Ik vind Hazel best een leuke naam. Alleen van de manier waarop Elise Joanne (meer vloggers met een hazel ken ik niet) die naam soms uitspreekt krijg ik kriebels
Misschien niet heel verstandig. Zelf zou ik het dus ook nooit zo vroeg aan een kindje vertellen maar waarschijnlijk heeft ze het uit enthousiasme gezegd en er niet heel erg over nagedacht. Negen maanden is voor volwassenen al lang dus laat staan voor een peuter of kleuter.
Ik vond het ergens heel vreemd dat ze zei dat ze nu een dood kindje in haar buik had. Theoretisch gezien is het een levensloze embryo van vijf zes weken dus misschien is het niet zo vreemd.
Ben ik helemaal met je eens hoor. Ik zou het ook nooit zo vroeg vertellen aan een kind.