Mommybloggers topic

Ja eentje is naar dr zus inderdaad.

1 like

Wat heftig als ze inderdaad uit elkaar zijn? Zo te zien gaan ze goed samen, dat is fijn (zeker voor hun kinderen).

3 likes

Mee eens! Maar, een korte post om de geruchten aan te kaarten kan ook geen kwaad naar mijn inziens. Zoals Monica het gedaan heeft bijvoorbeeld.

3 likes

Oh nee ik vind ook zeker niet dat ze iemand iets verplicht zijn hoor, maar die speculaties lijken mij persoonlijk heel vervelend. Dan zou ik liever eenmalig iets erover posten en dan maak je daar ook meteen een einde aan.

Nu is enkel nog de vraag of het 2e kind “Shady” gaat heten of “Moms spaghetti”.

54 likes

Ik bewonder Serena wel hoor. Ze lijkt mij een enorm sterke vrouw die goed weet wat ze wil en veel liefde te geven heeft aan Marshall en de kleine op komst.
Ook zo zonder partner ( ik denk idd dat ze niet meer samen zijn - iig niet op de traditionele manier ) doet ze het top!

Ik ben wel heel erg benieuwd
 uit pure nieuwsgierigheid hoop ik dat ze het ooit deelt, maar voor haarzelf hoop ik dat ze doet wat goed voelt :wink:

18 likes

Zelf is hij denk ik wel blij met zijn bijnaam Sjenkie. Check deze video in het AD: https://www.ad.nl/video/met-deze-heerlijke-pannenkoekjes-kun-je-kidsproof-gourmetten~p117012

Kelly legt ook nog even uit waarom de kinderen nu wel in beeld komen. Ze vond het niet prettig om telkens uit het moment te stappen zodat ze de kinderen uit beeld zou houden. Dat was volgens haar voor haar kinderen ook niet fijn. Lazy excuse
. Het lijkt mij meer op een verdienmodel. Zeker omdat de kinderen sinds ze in beeld zijn ook worden ingezet voor advertenties.

12 likes

Sneu als ze inderdaad uit elkaar zijn. Maar ik denk ook dat Serena heel sterk is. Zij heeft geen man nodig.

2 likes

Zoooooo dat ziet er awkward uit, als Kelly de deur opendoet met één arm al vloggend in de lucht.

2 likes

Ik weet niet of iemand graag op onderzoek uit wil gaan, maar ik denk dat vast wel te achterhalen valt of Serena nog de verlovingsring draagt.
Maar van de andere kant: ze is hoogzwanger, misschien zijn haar vingers dik en heeft ze de ring daarom niet om.

Ik gok gewoon dat ze niet meer samen zijn. Anders reageer je wel gewoon op mensen die iets vragen mbt Serena, drukte in huis, hoe dat straks met de poezen. Je ziet een ander huis
 het is alleen denk ik al vervelend genoeg voor ze. Of misschien brengt het hen beide een hoop rust. We weten het niet en ik denk dat zodra Serena daar aan toe is ze het wel deelt met haar volgers. Ik denk dat als je 36 weken zwanger bent je wel wat anders aan je hoofd hebt als dit te moeten delen met volgers. Het is voor mij in ieder geval overduidelijk. Hoop dat ze beide gelukkig zijn met deze keuze en hun kinderen er niet onder zullen lijden.

14 likes

Inderdaad. Het is natuurlijk in scene gezet en deze video gaat er ook over dat Kelly en Yannick vloggen. Jet is natuurlijk al eerder bij haar aan de deur geweest en ze hebben dit waarschijnlijk zo afgesproken. Anders zou ik het echt a-sociaal vinden als je zo de deur opendoet. Ik zou me er zelf heel ongemakkelijk bij voelen.

Ik ben niet zwanger, maar zelfs ik doe in de loop van de dag soms mijn ring af omdat hij niet meer lekker zit.

1 like

Ze waren ook best wel kort samen toch toen ze voor het eerst zwanger was?

Er zijn aardig wat tijdschriften en tv-programmas die draaien om zulke onderwerpen (privé, shownieuws, etc). Daar werken presentatoren, journalisten en nog veel meer mensen die zulke dingen allemaal willen doen.
Goed uitgelegd?

Ik lees hier graag mee, maar ik volg eigenlijk bijna geen blogger/vlogger meer en heb ook zeker niet de behoefte om zelf overal iets achter te zoeken en uit te zoeken. Maar het viel me op dat de ring hier niet besproken is, vandaar dat ik erover begon.

Ik vond dit zon aparte stap, toen de kinderen in beeld werden gebracht. Mede omdat Kelly en Yannick een van de weinigen waren die daar echt een duidelijke mening over hadden en dat ook echt structureel deden. Die mening is 180 graden omgedraaid.

1 like

Ja, en? Ik zie de relevantie niet

Het is niet dat ze 21 waren en de wereld nog moesten uitvogelen. 2 volwassen mensen die samen een weloverwogen keuze hebben gemaakt.

1 like

Angel draagt haar verlovingsring ook niet meer.