Haha ja ik moet er ook altijd om lachen maar lijkt me wel vreselijk om met zo iemand te wonen. Alles word zo groots gemaakt haha. Maar Vita is ook wel een beetje zo, vorig keer hadden ze groenten in tomatensaus gemaakt en toen zaten ze ook helemaal van: hmmm ohhhh biiiii-zarrrrr lekker. Hoe biiiizarrrrr lekker is dit?! Hahaha
Ik vind het vooral enorm onprofessioneel. Vraag me ook af of hij zichzelf niet verder in de problemen brengt
Nee maar echt⊠Dit is biiiii-zarrrr goed nagedaan.
Echt ge wel dig!! Niet normaal!
Ik hoor hun stemmen gewoon als ik jouw tekst lees. 
Wel jammer dat Wouter een keiduur luchtje en keidure schoenen krijgt voor kerst en Elise een knuffel en lampjes voor de babykamer.
Zal ze wel gevraagd hebben en ze zal er wel blij mee zijn maar dat contrast valt me toch op.
Toevallig zei ik dit nog tegen mn vriend gister. Een vrouw wordt echt (gezien als) de baby(âs) die ze in dâr buik heeft en de man totaal niet.
Hahaha ja, dit bedoel ik precies! Is toch raar? Maar jouw vriend zou denk ik geen kadoâs krijgen die voor de baby bestemd zijn.
GELUKKIG!
Ik ben net verhuisd en kreeg voor Sint en kerst ook van die dingen als Peper en Zout stelletje en een vergiet. Ja handig, maar ik wil een cadeau voor mijzelf 
Edit: oh kut zie nou titel van topic sorry haha
Nou dit inderdaad. Ik kreeg voor Kerst van mân ouders een P.renatal cadeaukaart (super blij mee overigens hoor) en mijn vriend kreeg hetzelfde bedrag bij B.ol. Dat vond ik ergens best een beetje gekkig haha. Waarom hij niet ook van P.renatal? 
Yep, stond een paar dagen geleden in zijn stories.
Lekker met de fam. Hihaho
Hoeveel % zal die vader krijgen om hier aan mee te werken (filmen)? Leuke familie business.

Ik snap dat je een beetje kunt achterlopen zo nu en dan, maar als je op oudjaarsdag je fucking Sinterklaasvideo online zet ben je wel heel erg sneu en laks bezig.
Ik heb ook direct geen zin meer om te kijken.
Hahahaha doos
Ik zou echt nooit een influencer/bloggers berichtjes gaan sturen van: Ben je al bevallen?
Ja verwacht je dan echt dat die influencer dan gaat reageren, en het jou gaat vertellen?? Ik vind het echt triest dat mensen dan reageren van: Zo het is wel erg stil, zou het al geboren zijn?
Sommige volgers hebben echt het idee dat ze BFFâs zijn omdat ze alles weten en volgen, die hebben echt geen grens meer met zulke vragenâŠ
Ja zoiets doe je toch niet eens bij mensen die je wel echt kent?
Vandaag de nieuwe video van Manon en Dwayne gekeken. Echt cringe, wat een verschrikking weer. Dwayne moet even een aantal keer benoemen dat hij âraak heeft geschotenâ en Manon geeft nog de tip om er niet teveel mee bezig te zijn wanneer je zwanger probeert te worden!! Wauw echt een goeie tip (komt dan van iemand die direct na stoppen vd pil zwanger werd).
En sowieso hoe zij praten allebei. Manon is ook altijd zo uberbewust van zichzelf en hoe ze alles zegt. En dan nog een rare zinsopbouw gebruiken.
Vrienden van mij vertellen bewust hun uitgerekende datum niet, omdat mensen dat dus wel echt doen en je de laatste weken van je zwangerschap dus constant berichten of vragen krijgt. Ik begrijp wel dat je nieuwsgierig bent, maar het is niet alsof je nooit zal weten dat het babyâtje er is als je niet zelf contact opneemt
.