Ik vind de foto die ze post niet per se “blurry”. De meneer in kwestie is gewoon te herkennen…

Ik stuurde haar een DM daarover (waarschijnlijk was ik niet de enige) en daar reageert ze ook zo bijdehand en cynisch op. Alsof wij moeten snappen op basis van die foto dat jij die man toestemming hebt gevraagd. Die indruk wekt het niet. Bovendien geloof ik het ook niet. Anyway, heb haar maar even ontvolgd, was er al langer klaar mee.
Ja, hier ook. Ga haar ook ontvolgen. Vind haar met de tijd irritanter worden.
Maar hoe erg is het ook met je gesteld als je een vreemde na zon “grappige” flapuit-opmerking van je dochter gaat vragen of je een foto van hem met je volgers mag delen?
Verdwijnt toch automatisch na 24 uur? Zijn die niet gewoon voorbij.
Ze had de foto in haar story gedeeld
Kan gebeuren
De foto en het commentaar stonden inderdaad in stories, maar ze had ze wel verwijderd later op de avond, toen stonden alleen nog haar badkamer-stories er.
Ah ok! Vond het ook zeker niet netjes van haar.
Ik zit altijd met angst te kijken naar die salontafeltjes van Michelle Bollen. Volgens mij hebben we het al vaker gehad over het verschil in kinderen dat er natuurlijk is (als in hun hebben rustige kids), maar mijn peuter had zich denk ik al minstens 10 keer aan die in mijn ogen ‘doodspunten’ van die salontafel gespiest met zijn drukke peutergedrag
Jaa dat heb ik ook. Vind het hele gave tafels en ben een beetje jaloers dat ze het aandurft , haha. Ik kreeg allemaal horror ideeen over me dochter die met haar oog daar op valt ofzo.
Haha nou idd precies dit. De slaap of het oog denk ik elke keer
Michelle Bollen, ik kan mij echt met niets identificeren van haar. Echt niets. Ze heeft alles goed voor elkaar en ik echt vrijwel niets maar ik zou gewoon nooit met haar willen ruilen?
Vind haar zó erg veranderd nu ze bekender geworden is.
Ik vond haar vroeger ook leuker. Volg haar niet meer zo vaak. Op YT kijk ik wel eens naar een vlog, maar dat is bijna iedere keer hetzelfde (niets mis mee natuurlijk, maar als kijker haak je dan wel af). Op insta ben ik geblokkeerd geloof ik.
Hans zegt dat Shifra terwijl hij de hond uitlaat altijd op de bank zit te werken. Wat doet ze dan in hemelsnaam als ze elke avond ‘werkt’???
A beautifull mess bekijken en kopieren.
Ik wil niet kijken maar ik wil het wel weten . Wie offert zich op voor een samenvatting?
clickbait
Pff wat slecht weer.