Mommybloggers topic

Biecht: mijn moeder vouwt m’n schone was op als ze komt oppassen.

2 likes

De mijne strijkt! Alleen past ze maar eens per drie maanden op ofzo :laughing:

Heerlijk toch, de mijne ook haha

Zwaar hebben is inderdaad relatief en zelf vergelijk ik ook te vaak, maar als je als moeder zijnde thuis werkt, je eigen tijd in kan delen, je moeder je helpt, een kind op school hebt en voor je andere kind adv hebt het best wel meevalt. Maar true, we weten het niet zeker en we weten niet hoe het er echt aan toe gaat daar thuis.

Hebben jullie trouwens al gezien dat Sanny weer zwanger is?!

1 like

Wauw nu al zwanger wat snel maar heel erg leuk. Dan hebben ze wel heel veel aan elkaar hopelijk. Ik vraag mij alleen wel beetje af hoe kan het dat je zo snel zwanger bent? Althans ik kreeg niet de indruk dat het gepland was maar kan er naast zitten. Misschien gekke vraag en niet gepast naast leuk babynieuws.

Wow whuttt?!? Zo snel!

1 like

Wauw je werkt niet maar je hebt een nanny wat is dat voor wereld? Vrienden van mij hebben ook een au pair maar onzettend leuk, ze werken beide heel hard en doen daarnaast super veel dingen met de kinderen en zorgen heel goed voor de au pair.

2 likes

Ik snap je, ik trek het ook heel slecht in sommige gevallen!

1 like

Dat dacht ik ook! Wel heel leuk nieuws

Een vriendin van mij ging 9 weken na de bevalling van haar 2e op nacontrole. Wat later dan gebruikelijk omdat ze op familiebezoek waren geweest in zweden. Bij die nacontrole bleek ze een krappe 5 weken zwanger :open_mouth:.

4 likes

O myyyy God dan word je toch gek

1 like

Werden ze ook wel even ja :’)

1 like

Betere anticonceptie is er niet te vinden :joy:. Het is uiteindelijk helemaal goed gekomen maar ze zijn zeker 2 maanden best van streek geweest. Je weet heus dat het kan, dat je maatregelen moet nemen… Ik denk dat veel vrouwen het misschien ff vergeten zo’n eerste keer. In het heetst van de strijd ofzo :smirk:

2 likes

Pfoe ik vind het toch echt behoorlijk dom om zo snel zwanger te worden. Snap sowieso mensen niet die zo dom met anticonceptie omgaan. Je weet toch wat het gevolg kan zijn? Doet me denken aan al die dozen bij Teen Mom die ook steeds oepsss weer zwanger haha huh hoe kan dit?

Maar goed, geloof dat het uiteindelijk altijd wel goed komt. Ik ben zelf wat meer van het plannen haha.

3 likes

Precies. Dit.

Voel me misschien teveel aangesproken maar hoezo dom? Het gaat soms gewoon echt fout met anticonceptie, hoe kan je beoordelen dat iemand daar laks mee is geweest?
Bovendien is het ook niet voor iedereen zwaar, het ouderschap, en vinden sommige mensen een klein leeftijdsverschil echt leuk. Ik was beide keren heel snel (hoewel niet zó snel als Sanny denk ik haha) weer zwanger, laatste keer ongepland, en heb heel lang twee de twee gehad en straks drie onder de drie. Tja. Gepland, nee, geweldig ja, zwaar, nee. Het is maar net hoe je er zelf in staat. Maar dom kan ik het echt niet noemen.

7 likes

Ja geen idee, ‘ze’ zeggen toch ook dat je sowieso het beste 6 maanden kan wachten omdat er meer risico’s bestaan voor een zwangerschap zo snel na je vorige bevalling? Het kwam op mij over alsof ze sowieso niets aan anticonceptie hebben gedaan en dat vind ik een beetje onverantwoord, maar wie ben ik.
Ik ben zelf iemand die graag dit soort regeltjes volgt en dingen plant, maar snap dat niet iedereen dit zo doet hoor.

Maar echt respect voor jou dat je het fixt kindjes zo kort op elkaar! Ik kan niet wachten om hopelijk nog een baby te krijgen, maar ik wacht toch even tot mijn eerste wat groter is.

Hopelijk komt deze post duidelijk over haha, wirwar in mijn hoofd. Ik vind je zeker niet dom!

Het woord dom zou ik zelf ook niet gebruiken. Ik weet niet of je haar vlog hebt gezien, maar het komt daar wel duidelijk naar voren dat ze geen anti conceptie hebben gebruikt. Ze wilden bewust 2 snel achter elkaar en dachten niet dat het zo snel zou gaan.

1 like

Oh nee die heb ik niet gezien. Volg haar niet. Alleen even op insta gekeken. Hmm nou ja dan nog vind ik het niet dom hoor, tenzij je echt geen tweede wilt, maar dat was niet het geval bij haar begrijp ik uit haar insta. Blijkbaar wilden ze gewoon graag snel nog een baby. Dan is dit de slimste manier geweest.:ghost:

4 likes

Ah, voor mij klinkt het meer alsof ze gewoon meteen weer probeerden om zwanger te worden omdat ze graag 2 kids dicht op elkaar wilden, maar niet hadden verwacht dat het ZO snel raak zou zijn!

2 likes