Ik snap wat je bedoelt maar ik vind juist dat mensen zich bewust moeten zijn van het effect van dergelijke cliches. Niet alleen waar het dit onderwerp betreft, ik vind die hele ‘the secret’ als je het maar graag genoeg wil manier van denken een vreemde boodschap om uit te stralen. Als alles wat goed gaat in je leven gebaseerd is op ‘ik wilde het graag genoeg/ het universum heeft het bepaald/ het is me gegund’, wat is er dan aan de hand als iets niet goed gaat?
Ik vind deze uitspraak van Sanny en Jorg dan ook niet zo erg omdat ik weet dat er niks mee bedoeld wordt ten nadele van mensen die het ‘niet gegund’ is, maar ik zou het wel mooi vinden als mensen in het algemeen en influencers in het bijzonder eens zouden kappen met dit soort uitspraken. Succes op welk gebied dan ook is nog altijd een combinatie van hard werken en toeval. Niet het universum die zich bedenkt wie iets wel of niet gegund is.
Blijkbaar zit dit me dwars
excuses voor de rant.
Echt ontzettend verdrietig en dan zeker het contrast met de foto daarnaast waarin ze trots haar buikje laat zien. Noh.
. Maar even serieus; van de blogs die ik volgde zijn er een aantal gestopt/bloggen amper meer.