Lekker met de fam. Hihaho
Hoeveel % zal die vader krijgen om hier aan mee te werken (filmen)? Leuke familie business.
Lekker met de fam. Hihaho
Hoeveel % zal die vader krijgen om hier aan mee te werken (filmen)? Leuke familie business.
Ik snap dat je een beetje kunt achterlopen zo nu en dan, maar als je op oudjaarsdag je fucking Sinterklaasvideo online zet ben je wel heel erg sneu en laks bezig.
Ik heb ook direct geen zin meer om te kijken.
Hahahaha doos
Ik zou echt nooit een influencer/bloggers berichtjes gaan sturen van: Ben je al bevallen?
Ja verwacht je dan echt dat die influencer dan gaat reageren, en het jou gaat vertellen?? Ik vind het echt triest dat mensen dan reageren van: Zo het is wel erg stil, zou het al geboren zijn?
Sommige volgers hebben echt het idee dat ze BFFâs zijn omdat ze alles weten en volgen, die hebben echt geen grens meer met zulke vragenâŠ
Ja zoiets doe je toch niet eens bij mensen die je wel echt kent?
Vandaag de nieuwe video van Manon en Dwayne gekeken. Echt cringe, wat een verschrikking weer. Dwayne moet even een aantal keer benoemen dat hij âraak heeft geschotenâ en Manon geeft nog de tip om er niet teveel mee bezig te zijn wanneer je zwanger probeert te worden!! Wauw echt een goeie tip (komt dan van iemand die direct na stoppen vd pil zwanger werd).
En sowieso hoe zij praten allebei. Manon is ook altijd zo uberbewust van zichzelf en hoe ze alles zegt. En dan nog een rare zinsopbouw gebruiken.
Vrienden van mij vertellen bewust hun uitgerekende datum niet, omdat mensen dat dus wel echt doen en je de laatste weken van je zwangerschap dus constant berichten of vragen krijgt. Ik begrijp wel dat je nieuwsgierig bent, maar het is niet alsof je nooit zal weten dat het babyâtje er is als je niet zelf contact opneemt .
Mijn broer liep als superman door zijn huis en riep âik heb superzaad!!!â.
Ik vond Michelle Bollen altijd heel leuk, maar denk dat ik een beetje een overdosis heb gehad ofzo, erger me te pletter op Instagram. Elke keer zoân foto of story waarbij ze een van haar kinderen op schoot heeft, hem over zijn hoofd aait en ondertussen zwoel de camera in kijkt. Met filter waarbij elke porie weg lijkt te zijn. Al krijg ik sowieso jeuk van zwoele selfies met kinderen
Ik vond haar make up tutorials vroeger ook al zo ongemakkelijk. Hoe ze dan mega geposeerd keek en voor mij gevoel ook heel de tijd keek of ze er wel leuk uit zag. En dan met die lippen zo half getuit ofzo.
Maar moet wel zeggen dat ik wou dat ik ook zoveel discipline had om er elke dag zo leuk uit te zien.
I still stand by this message (over Martine en haar 'ik beval op een feestdag hihaho).
Jawel.
Mijn oude buurman (van mijn ouderlijk huis, zelfde dorp), belde gewoon aan in week 41.
âIk dacht, die baby zal er nu vast wel zijn! Ik kom even kijken!â
Ehhhh
& ik kreeg inderdaad dagelijks appâjes met âduurt nu wel erg lang hĂšâŠâ
Willemijn post net een foto met als caption iets van dat ze niet kan wachten tot de baby er is, en allemaal mensen die eronder gaan posten: ik denk dat Martine al bevallen is!!! Dit is een smoes!
Doe gewoon normaal en laat die vrouw in rust een kind baren (of dus nog niet), jeetje
Drie Koningen kan nog! (Daâs 6 januari)
Waarom worden vrouwen nooit gecomplimenteerd met hun fantastisch functionerende vulva, eitjes en baarmoeder? Misschien schiet die vent wel schots en scheef en is het dankzij de uitmuntende ontvangstkwaliteiten van de vrouw dat er toch een kind van komt. Mocht ik ooit zwanger raken ga ik mezelf daarin ieder geval van harte mee feliciteren. âIk heb supereitjes, ik heb goed gevangen, ik ben zwanger hoera praise me!â
Ik vind het niet oké, maar snap wel hoe dit ontstaat. Die hele zwangerschap wordt volledig uitgemolken. Je wordt als follower maximaal betrokken. Je mag als volger overal bij zijn, vragen stellen, lekker meespeculeren over de bevaldatum, het karakter, het gender met als hoogtepunt de kapotgesponde gender reveal, maar rondom de bevalling (hét moment van de zwangerschap) sta je als volger buiten. Denk dat je dan niet meer kan verwachten dat men zich in houdt.
Ja goed punt! Vind het soort vragen echt onbeschoft maar wordt in zekere zin inderdaad ook wel gevoed door de hoeveelheid aandacht die de zwangerschap kreeg op YouTube en Instagram.
Helaas gebeurt het ook in het echt (zonder het hele uitmelken op internet), zoals bij het voorbeeld van @Fishing