Mommybloggers topic

Haha dat zei mijn schoonmoeder tegen mij!
Mijn schoonvader zei: ‘goed gedaan’ oid tegen mijn man. Mijn schoonmoeder: hoezo heeft hij het goed gedaan!? Misschien is zij wel super ontvankelijk haha.

Maar dat is bij ons niet zo want we weten dat het aan mijn lijf ligt en zijn zaad echt kwaliteit plusplus is hahaha. Dus bij ons ging die niet op :joy:!

Maar vond het wel tof dat ze dat zei🤪!

17 likes

Heb serieus bewondering voor hoe goed zij elke dag voor de dag komt.

Hoop nog steeds op de dag dat het mij lukt dat te doen zonder dat het idee alleen al mij van tevoren energie kost :joy:

1 like

Ach, als Tien inderdaad in haar cocon zit, merkt ze toch niets van vragende mensen. Laat Willie dat maar pareren als bestie.

Waar ik mij meer over verbaas is de opmerking van Willie dat haar agenda praktisch leeg is ivm het verlof van Martine. Eh, moet ze dan niet dubbel aan de bak voor één van haar 5 bedrijven? Zij hoeft niet te bevallen. Luxepaardje.

12 likes

Door dat soort dingen vind ik het dus niet raar dat followers ermee bezig zijn. Ze sporen het zo ook een soort van aan.

1 like

Ja Willemijn moet ook weer even aandacht, zo lang buiten de spotlights staan omdat Tien zwanger is, is ook heel moeilijk

3 likes

Precies, ik bedoel maar! Het is hard werken hoor

1 like

Ja, ik heb echt het idee dat ze dit kindje (een meisje) helemaal geromantiseerd heeft en dat het nu beetje bij beetje toch meer werkelijkheid krijgt. Een kindje zal niet geboren worden op een bepaalde dag omdat je dat als moeder zo hebt ingebeeld. En ook dit kindje zal huilen, nachtvoedingen nodig hebben, etc etc etc. Hopelijk heeft ze daar wel rekening mee gehouden en valt ze straks niet ineens van die giga roze wolk waar ze op zat tijdens haar zwangerschap. En ter verduidelijking: roze wolk tijdens een zwangerschap is absoluut niks mis mee, maar als je op dingen hoopt die niet te realiseren zijn kan dat best een klap geven als het niet uitkomt.

9 likes

Willemijn schrijft ook dat ze, zodra de baby is geboren, ze elke dag komt knuffelen. Ik zou echt gillend gek worden. Geef ze een beetje privacy.

Dat volgers zo lopen te speculeren, kun je hen volgens mij niet kwalijk nemen. Zij melken zo’n zwangerschap uit. Wie A zegt moet ook B zeggen.

12 likes

Ik ben hier ook wel heel benieuwd naar. Had bij haar zoontje het idee dat dit haar probleem was. Ze had alles geromantiseerd en uitgedacht…toen viel het zo enorm tegen. Ik had verwacht dat ze dat daardoor nu wat minder zou doen, maar lijkt er niet op.

6 likes

Ik zie de eerste berichtjes al met ‘3-1’ is ook 31!1!1

Ja meit zo kan ik het ook. Als ze dan bij wijze van spreken op 9 februari bevalt is het ook 31 (9+2+20). :crazy_face:
Overigens wil ik niet hoektand-shamen maar ik begrijp de foto’s waarop Willemijn ‘lacht’ (want volgens mij is het fake) nooit zo.

12 likes

Oh ja ze had het steeds over een 1 en een 3… Zal je zien dat ze vandaag bevalt :grimacing:

2-1 = ook 3
Nummertechnisch kan het bijna niet mis gaan, zou je zeggen.

6 likes

Sorry maar wat is dit dan als het geen hoektandshamen is?
Als het erom gaat dat ze niet zou moeten lachen als het nep is dan hoef je haar hoektanden niet te noemen toch.
Als je niet wilt hoektandshamen moet je niet impliceren dat ze haar tanden beter verborgen houdt, en als je wel gaat hoektandshamen own het dan tenminste? :neutral_face:

16 likes

Joe, het was maar een grapje hoor. Ik vind ‘…-shamen’ in veel gevallen wat overtrokken dus vandaar dat ik er een grapje over probeerde te maken, maar blijkbaar valt die niet goed.
Maar goed, dan zal ik het ownen, ik vind haar hoektanden niet mooi en snap de foto’s niet waarop ze met zo’n grimas staat. Ze heeft genoeg sterkere punten die ze kan benadrukken, naar mijn mening.

4 likes

Haha inderdaad. 4-1kan ook want 4-1 is ook 3 :joy:

1 like

Ik snap je punt, maar ze heeft er zelf ooit over gezegd dat ze er helemaal oké mee is dat ze geen kaarsrecht gebit heeft. Dus zij heeft denk ik niet de behoefte om het te verbergen

Ik had een dikke maand iets gewonnen bij Elise Joanne maar heb nog steeds niks ontvangen. Dat is gek toch? Op dm reageert ze niet (1,5 week geleden gestuurd). Het was geen hele spannende prijs, maar toch ben ik er wel heel blij mee.

14 likes

Ik vind een maand wel erg lang duren ja.
Maar een DM 1,5 week niet beantwoorden in deze tijd van het jaar vind ik dan weer niet zo vreemd. Heeft ze niet 2 weken vrij?

Wel heel irritant trouwens!

1 like

Wat een onzin zeg, alsof je altijd maar bezig moet zijn met je “positieve” kanten showen en je mindere kanten verbergen. Deze wereld vol fillers en filters heeft juist wat meer van dit soort hoektanden nodig.

10 likes

En veenlijken-huidskleur.