Mommybloggers topic

Ik snap jouw reactie helemaal. Ben het dus ook volledig met je eens. Al moet ik toegeven dat ik @FrauHelga haar irritatie ook begrijp dus misschien ben ik gewoon hypocriet. Alles en iedereen wat fillers heeft en zichzelf laat verbouwen verafschuw ik maar al die influencers die meerdere foto’s van zichzelf in een paar dagen plaatsen zorgen ook dat ik me ga irriteren aan zwoele blikken, scheve tanden of rare camouflage strepen op hun wangen. :roll_eyes:

1 like

Jongens dit was helemaal niet de bedoeling van mijn opmerking. Er komen nu best wat reacties op, en als ik dat van te voren had geweten, had ik de opmerking niet gemaakt. Het was als grapje bedoeld maar ik zie nu in dat het grapje misplaatst was.

Ja, ik heb regelmatig een mening over het gebit van anderen. Nee, die mening hoef ik niet te ventileren.

Het spijt me dat ik de opmerking heb gemaakt en dat ik mensen hiermee heb gekwetst. Dat is echt niet mijn bedoeling geweest. Ik heb mijn les geleerd.

19 likes

Valt vast een mouw aan te passen. “Ja maar 24:2x3-5=31!!.”

13 likes

Heb ik ook :joy:

1 like

Een dag én tijdstip die niet met een 3 en een 1 in verband gebracht kunnen worden :blush:

Waarschijnlijk steekt dochterlief meteen haar vingertjes met 3 en 1 omhoog zodra ze er uit is.

10 likes

Of ze heeft heel lang 3 centimeter ontsluiting maar heeft maar 1 hechting nodig

:face_with_hand_over_mouth:

22 likes

Kind weegt 3100 gram (kg) :joy:

18 likes

Of ze had een gezin van 3 mensen en er komt er 1 bij
:family_man_woman_girl_boy:

13 likes

Er is toch zo’n spel “24-game” dat je van 4 random getallen 24 moet maken?
Dat gaat zij ook doen. Sws

3 likes

Maar 3 januari, dat is 3-1. Ja dan moet ze wel bevallen want ze heeft iets met 31!!!

Edit: oh spuit elf :sweat_smile:

Dat zou zomaar kunnen!
Ze is zelf ook op een feestdag jarig immers! Toch? 2e kerstdag meen ik. Of 1e…?

Goffer. Ik weenie waarom ik zo’n sterk anti-gevoel heb ontwikkeld tov dat 3 en 1. Ik gun haar een fijne bevalling en een gezonde baby, natuurlijk! Maar die ‘air’ van haar ofzo? Geen idee waarom het me zo steekt. Het is dat uit de hoogte ‘intuïtief’ waarbij ik denk: :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

6 likes

Nog steeds trots dat ik vroeger op Foxkids ben geweest omdat ik 5e van Nederland was geworden met dit spel. Denk trouwens dat ik het aan m’n LinkedIn ga toevoegen.

27 likes

Sowieso die hele air rondom haar zwangerschap. Toen ze in een post liep te verkondigen dat het kindje haar had uitgekozen heb ik haar ontvolgd…

8 likes

Was dat niet die (ex)vriendin van Vera, Suus ofzo? Of heeft Martine dat ook al gezegd… zo’n pijnlijke uitspraak vind ik dat.

Laatst had ze ook zo’n uitspraak. Schijnbaar had ze vorig jaar een berichtje geplaatst over het nieuwe jaar met ‘bring it on baby’. Dat was ook helemaal voorbestemd blablabla. Echt, ik erger me dood aan die vrouw. Ik volg haar sindsdien ook niet meer.

3 likes

Ik krijg het gevoel dat er straks ook nog een #spon artikeltje aan wordt gewijd, hahaha.

1 like

Ik snap dit wel ja. Hoe meer ik er dus over nadenk… ik betrek het denk teveel op mezelf. Ik heb drie heerlijke kinderen maar ik heb ook drie miskramen gehad. Dus dat hele ‘ze koos ons’ ofzo. I can’t

@Koekoek dat sowieso. Baby is moneyzz :joy::joy:

Haha, omg ja, 3-in-1 reclames enzo. :money_mouth_face: :cry:

1 like