Mommybloggers topic

Ik lag 2u later nog huid op huid met de baby. En daarna hebben idd alleen ik en mijn man onze zoon aangekleed etc… ook de Kraamzorg heeft eigenlijk geen enkele luier verschoont of getemperatuurd oid.
Daarbij moet ik zeggen dat ik geen hechtingen had oid en na 2 dagen weer boodschappen deed… als je iets gehavender uit de strijd komt of je man geen vrij kan nemen is het misschien wel fijn om dat een vriendin ofzo je helpt? Idk?

Ik kan het me iig ook totaaaal niet voorstellen, maar ze lijkt me er wel gelukkig onder hihi!

Was in die video wel even “meevoelend” voor dr dat het weer zo langzaam op gang kwam. Ze zal misschien toch even die nare herinneringen van vorige keer gehad hebben! Fijn dat het goed ging

1 like

Zou ze nou gewacht hebben met appen tot het :31 was? :joy:

18 likes

Neeeeee het is allemaal meant to be!

Eigenlijk is het een soort wonderbaby :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Nou, kan wel een slotje op dit topic.

6 likes

@Mhysa jouw bevalling livestreamen we toch hè? Kijken of we daar nog wat spon voor kunnen regelen. Gemist kans voor Martine.

13 likes

Bij Tien en steeds haar verwijzing naar 311 etc. Kan ik alleen maar aan dit denken :sweat_smile:

11 likes

Ach Martine lag live in een etalage in Groningen haar echo te doen, dus misschien vond ze het welletjes voor het grote werk.

9 likes

Wat brengt zoveel spiritualiteit in vredesnaam? De woorden vrede en rust kwamen op?!?!

Ik denk dat ze gewoon lachgas heeft gehad tijdens de bevalling

10 likes

Owja, klopt: ná de feestdagen is het rust zei ze daarna.

1 like

Waar was haar man? Ik vraag net aan mijn vriend ‘Wat zou jij ervan vinden als ik tijdens mijn bevalling 2,5 uur met een vriendin zat te bellen?’

• ‘Had je haar toch lekker naar het ziekenhuis laten komen, was ik naar de kroeg gegaan.’

Love you

64 likes

Haar man sliep toch? Het is de bevalling van martine, dan bepaalt zij toch wie ze er wel en niet bij wil hebben? Er zijn zoveel vrouwen die de eerste uren van de bevalling alleen doorbrengen dus zo raar is dat niet. En als martine graag met haar beste vriendin erover wil praten (die meer ervaring heeft met bevallen dan haar man), nou laat haar lekker. Tijdens mijn bevalling heb ik de eerste uren ook via WhatsApp veel contact gezocht met anderen zodat de tijd wat sneller zou gaan voor mijn gevoel.

9 likes

In de datum 02-01-2020 zitten 3 2’en en 1 1. 311 confirmed

12 likes

Ik heb in dit topic moeten lezen hoe je het nou uitspreekt. Ik ken wel Zoe (Engels) of Zoë, maar toen ik op Instagram keek, kreeg ik een error en dacht ik dat de baby Zoei (rijmend op oei) heette :face_with_raised_eyebrow:.

1 like

De baby heeft de naam zelf gekozen en op 3/11 via de navelstreng 3 tot 11 keer in Martines oor gefluisterd om 3 over 11.

(Vind het best een leuke naam hoor! Zie ik kan ook positieve dingen zeggen)

23 likes

Nou logisch toch: de Z is de 26e letter in het alfabet. En 26 is natuurlijk een 2 en een 6 dus 1+1 en 3+3!

29 likes

Heb de video net gekeken en vind dat Willemijn het mooi geëdit (juiste spelling?) heeft. Muziekje erbij. Fijn ook dat het allemaal goed is gegaan.
(Maar dat nummer-gezweef geeft me de kriebels.)

3 likes

In Oudgrieks wordt dit echter uitgesproken als zo-wè (met een èta). Tenminste, zo heb ik het op school geleerd?

2 likes

Vond het ook nogal voyeuristisch. Wel een snoezige baby en snoezige naam (snap ook de discussie over de uitspraak niet want martine bepaalt die toch (zowie)?

Vind heel dat zweverige met Tien ook nmsmvpe, maar tegelijk heeft ze ook de uitleg over haar trauma, miss heeft dat er ook iets mee te maken?