Maar je kunt toch niet opeens een andere uitspraak aan letters of een naam gaan geven, die er niet staat. Het boeit me verder niet hoe die baby heet maar het is gewoon niet correct.
Ons kind heet Adriaan, maar je schrijft het als H-E-N-K. Moet kunnen toch.
72% van de ffers spreekt ook al zo uit, dus het is niet dat ze Clara als Kljeirsja schrijft ofzo?
Ps kljeirsja moet ook kunnen hoor
Ja alsof het dan opeens correct is. Omdat mensen van hier een poll invullen
Nee maar zoë als zowie uitspreken is niet iets heel bizars ofzo. Alsof ze er zee-egel van maakt
Geniaal dit.
Moet bij Zoey alleen maar aan die oud forummer denken…
Ik vond het een heel lief filmpje en leuk om te kijken. Maar toen Willemijn begon met “Of het wordt tóch vannacht. Het blijft nog even spannend, als ik meer weet, laat ik jullie weten.” kreeg ik echt Dieuwertje Blok-vibes en kon ik het idee niet meer van me af zetten dat ik naar het Sinterklaasjournaal zat te kijken.
Ja ik heb een stuk gezien en vind het toch wel enorm leuk om te zien hoe Willemijn meeleeft! Het komt wel enorm liefdevol over.
Het stukje met ik heb je ketting om enzo gaat mij wel wat ver. Maar als zij dat zo ervaren is dat erg fijn voor hen.
Ik weet dat je een vertekend beeld krijgt van vloggen. Maar het lijkt wel alsof haar man/ vriend geen rol heeft in de bevalling. Wat niet erg is, hij zal wel degelijk een rol hebben. Maar het komt over alsof ze alles met Willemijn deelt en hij er niet is. Dit zal niet zo zijn uiteraard!
Dat zweverige geleuter van tien. Ik heb dr ontvolgd op insta. Gaat me veel te ver.
Ik ken een stel met een kind dat Björn heet, maar je spreekt het uit als Bjorn. Echt serieus, interessantdoenerij
In het moderne Grieks wordt het wel als zo-ie uitgesproken (naam en het woord), maar het oud Grieks en het moderne Grieks verschillen ook veel van elkaar natuurlijk. Dus de uitspraak zal ook wel verschillende vormen hebben gekend.
Nou de helft van die vlog heb ik doorgespoeld, maar wat ik ook heel raar vond is dat Willemijn bedankt voor de felicitaties?
Verbaast me echt een beetje dat mensen zo hard zijn over hoe betrokken Martine en Willemijn bij elkaar zijn.
Martine haar kerel wil nou eenmaal niet/nauwelijks in de vlog. Dat betekent vast heus niet dat hij geen rol speelt.
Zelf ben ik heel blij dat ik zo close ben met mijn vriendinnen, ze voelen als familie. Ik ben zelf niet zwanger en heb voorlopig nog geen plannen, maar weet zeker dat mijn vriendinnen ook zo betrokken zouden zijn en dat ik ook graag zou willen dat ze zo snel mogelijk mijn kindje komen ontmoeten. En wat een feest als je een vriendin hebt die je meteen komt helpen in huis en zelf ook nog eens ervaring heeft heeft als moeder.
Vind het oprecht mooi om te zien dat ze zo voor elkaar zorgen en snap die felheid erover niet zo goed.
Ja lijkt mij echt fantastisch om zo’n vriendschap te hebben
Jaaa dit. Lijkt me fantastisch om dit zo te kunnen delen met mijn beste vriendin. Mocht ik ooit zwanger worden, hoop ik dat ik haar ook zo erin kan betrekken en andersom
En geloof echt niet dat haar Jorrik niks heeft betekend in de bevalling. Die houdt gewoon niet van de vlogs. Geef hem eens ongelijk.
ö en o worden in het Zweeds wel anders uitgesproken, het is zelfs een aparte letter in hun alfabet (net als ä en å)
Dan snap ik dit niet? Zweden zeggen dan toch geen Bjorn, de ö klinkt niet als een o. Het klinkt inderdaad ook niet als Bjurn, dat ben ik wel met je eens, maar ook niet op zijn Hollands als Bjorn.
Ok, got it
Bjorn blijft een suffe naam