Het gaat hier thuis vaak om meerdere keren per week en gezien een continurooster duurt het spelen al snel 3 à 4 uur. Mocht dat bij Shirley ook zo zijn, dan snap ik haar best. Al ervaar ik het anders en zie ik het absoluut niet als een last. Ik vind het altijd erg gezellig en heb er regelmatig meer over de vloer.
Het zijn verschillende factoren die het leuk of juist niet leuk maken. Het kindje dat komt spelen, hoe de kinderen luisteren, hoe ze samen spelen en of ze niet al erg moe zijn van een dag school. Heb je meer negatieve dan positieve ervaringen dan snap ik dat je bij voorbaat al geen zin hebt in de ‘mag ik spelen’ vraag. Alleen zou ik dat niet elke keer online zetten maar een gerichte oplossing zoeken. Bijvoorbeeld een of twee vaste speeldagen inlassen, dat scheelt al heel vaak onnodig de vraag en dus het gedoe plus bijpassende irritatie/teleurstelling.
Moeders verschillen nu eenmaal, het zijn net mensen.

. Buiten dat ze uit elkaar zijn en dat lastig is voor kinderen, lijkt het mij ook heftig om in je eentje voor 3 kids vd zelfde leeftijd te zorgen zeg!