Mommybloggers topic

Willemijn toch vd week? Op Instagram
stories

1 like

Video van kc heeft nu ook de reacties uitgeschakeld.

Waarom zijn de reacties uitgeschakeld? Kwam er veel kritiek ofzo?

1 like

Ik vind Rosie heel leuk! Mae vind ik echt téveel voorkomen.
Maar is het nu Rosie en Mae doopnaam of is Rosie Mae de volledige naam?

1 like

Vinden jullie ook dat Bijzonderkleinwonder constant doet (aka wil doen overkomen) of Morris een kind van 6 is?

Wat een prachtig kindje

Wanneer zouden de huismuts of daddyhox weer een vlog uploaden. Hebben ze niks over gezegd toch? Niet dat dat nu al moet, maar vaak is er dan wel iets gecommuniceerd hoe lang ze niet gaan uploaden

Shirley gaat ook weer los op instagram omdat ze een comment kreeg van een bezoeker. Begrijp me niet verkeerd, het berichtje was niet vriendelijk maar man man man wat laat je jezelf kennen om er weer tig stories aan te wijden :roll_eyes:

1 like

Wow, ook helemaal screenshots van in welke buurt die persoon woont en dat ze binnenkort wel eens even langs gaat?

Help, wie is Shirley?

Mommyhood.nl - Shirley Visser met twee jongens Skyler en Maddox waarvan Skyler niet te veel met andere kids mag spelen omdat zij dat slecht trekt :joy:

2 likes

Oja, een kinderblogger

Wow wat gênant die shirley

Dit dus…

2 likes

En het ging om deze foto. Nu is het verhaal helemaal compleet.

Ik vind het altijd mooi als iemand heel hard roept zich er niks van aan te trekken maar vervolgens heeeeelemaal los gaat :joy: gimme some popcorn, please…

4 likes

Plaatsvervangende schaamte voor bloggers die 400 stories maken dat een negatieve/kritische comment ze EG NIE RAAKT!!!111!!11!

5 likes

Jeetje wat laat ze zich kennen zeg.

Als een nieuwsgierige forummer (of hoe noem je zo iemand?!) gaat kijken op instagram bij haar kom je er ook zo achter…

Maar stories verdwijnen na een bepaalde tijd toch? Ben het met @Cadeaupapier eens dat het niet oke is om het hier te plaatsen.

3 likes