Mommybloggers topic

Team Triplets zijn uit elkaar :frowning_face:. Buiten dat ze uit elkaar zijn en dat lastig is voor kinderen, lijkt het mij ook heftig om in je eentje voor 3 kids vd zelfde leeftijd te zorgen zeg!

Ik volg ze al vanaf het begin en ze hebben eerder troubles gehad, toen hadden ze volgens mij gezegd dat het Vil was die twijfelde aan de relatie. Toen ging de verbouwing ook niet door etc etc, maar hoorde je ineens niets meer van en werden de plannen rond de verbouwing weer opgepakt. Nu toch uit elkaar.
Ik vind Vil nooit zo sympathiek. Natasja in tegenstelling juist een super leuke meid.

Wat een ontzettend ongemakkelijke video zeg. :sweat:

2 likes

Eens. En dan zeggen dat het op deze manier van vertellen meer ‘hun stijl’ is. :roll_eyes:

Daarnaast vind ik het wel heel treurig. Het lijkt me al lastig om alleenstaande ouder te zijn, laat staan met zo’n jonge drieling.

1 like

Hopelijk komen ze er met z’n allen goed uit! Maar ugh idd wat een irritante video met die drukte.

In de nieuwe vlog van alboe gaat kim letten op het milieu (een dag op groen heet dat project geloof ik?). Ze gaat proberen geen eten meer weg te gooien om zo beter te zijn voor het milieu. En het volgende shot is een enorme shoplog met allemaal kleding van h&m en zeeman enzo. Dat is vast ook heel groen hahahaha. Dat had ze beter wat anders kunnen monteren.

Edit: ze gaat ook een planner maken. Nummer 3000 ondertussen in blogland.

1 like

Ze wil gewoon gesponsord worden door groene merken. Ik hoop dat groene en duurzame merken hier niet intrappen.

Jammer is dat. :pensive:

1 like

Dit zal vast ook van toepassing gaan zijn voor mommyvloggers en familievloggers?

Hebben jullie al vloggers gezien die hierop geregeerd hebben?

Willemijn toch vd week? Op Instagram
stories

1 like

Video van kc heeft nu ook de reacties uitgeschakeld.

Waarom zijn de reacties uitgeschakeld? Kwam er veel kritiek ofzo?

1 like

Ik vind Rosie heel leuk! Mae vind ik echt téveel voorkomen.
Maar is het nu Rosie en Mae doopnaam of is Rosie Mae de volledige naam?

1 like

Vinden jullie ook dat Bijzonderkleinwonder constant doet (aka wil doen overkomen) of Morris een kind van 6 is?

Wat een prachtig kindje

Wanneer zouden de huismuts of daddyhox weer een vlog uploaden. Hebben ze niks over gezegd toch? Niet dat dat nu al moet, maar vaak is er dan wel iets gecommuniceerd hoe lang ze niet gaan uploaden

Shirley gaat ook weer los op instagram omdat ze een comment kreeg van een bezoeker. Begrijp me niet verkeerd, het berichtje was niet vriendelijk maar man man man wat laat je jezelf kennen om er weer tig stories aan te wijden :roll_eyes:

1 like

Wow, ook helemaal screenshots van in welke buurt die persoon woont en dat ze binnenkort wel eens even langs gaat?

Help, wie is Shirley?

Mommyhood.nl - Shirley Visser met twee jongens Skyler en Maddox waarvan Skyler niet te veel met andere kids mag spelen omdat zij dat slecht trekt :joy:

2 likes