Mommybloggers topic

Oja, een kinderblogger

Wow wat gênant die shirley

Dit dus…

2 likes

En het ging om deze foto. Nu is het verhaal helemaal compleet.

Ik vind het altijd mooi als iemand heel hard roept zich er niks van aan te trekken maar vervolgens heeeeelemaal los gaat :joy: gimme some popcorn, please…

4 likes

Plaatsvervangende schaamte voor bloggers die 400 stories maken dat een negatieve/kritische comment ze EG NIE RAAKT!!!111!!11!

5 likes

Jeetje wat laat ze zich kennen zeg.

Als een nieuwsgierige forummer (of hoe noem je zo iemand?!) gaat kijken op instagram bij haar kom je er ook zo achter…

Maar stories verdwijnen na een bepaalde tijd toch? Ben het met @Cadeaupapier eens dat het niet oke is om het hier te plaatsen.

3 likes

Vroeger, toen Shirley nog gewoon een modeblogger was met styleguide.nl, vond ik haar content nog best vermakelijk totdat ze evolueerde tot mommyblogger pur sang met voor mijn smaak te conservatieve uitspanningen. Maar nu kan ik haar niet meer uitstaan wat ongelooflijk kinderachtig om roekeloos te gaan ranten op social media voor zoiets onbenulligs. Ik denk dat ze net zo hard tekeer zou gaan als iemand het wat vriendelijker had geformuleerd. Zo van “Shirley, deze jurk doet jouw figuur weinig goeds. Je borstpartij heeft hier iets weg van een monoboob, terwijl je een prima figuur hebt.”

5 likes

Wat een vreselijke vrouw. Ik begrijp dat die opmerking niet leuk is om te lezen, maar jij zet je hele leven op social media, dan weet je toch dat daar soms ook niet leuke comments op komen?

1 like

Zijn er hier trouwens meer mensen (al langere tijd) geblokkeerd door Shirley? Heb nooit iets onaardigs over haar gezegd (ben alleen kritisch geweest over mommybloggers in het algemeen) en kwam er ooit achter dat ik geblokkeerd was.

Ben hier niet anoniem trouwens, dus ik ben makkelijk te blokkeren, maar het verbaasde me omdat ik wel eens wat voor haar gedaan heb.

Ik heb vaker gehoord dat ze mensen blokkeert. Snap niet dat ze daar energie in steekt.

Precies dit. Een poos geleden vertelde ik nog dat ik haar juist nog wel volgde vanwege haar schrijfstijl maar eigenlijk lees ik steeds minder van haar. Ze is heel negatief en de onderwerpen lijken steeds vaker op elkaar. En ik irriteer mij steeds vaker aan het feit dat ze niets af lijkt te maken. Is haar eigen keuze maar trek dat echt slecht. Ze heeft eigenlijk een heel relaxt leven.

Eigenlijk volg ik nu alleen Marisca nog en Tamara. En Joyce zo nu en dan ook. Bij deze blogs is tenminste meer variatie te vinden in de onderwerpen dat mis ik nu bij Shirley maar ook bij Kelly.

Ben zo blij dat ik geen blogger ben… De manier hoe Shirley ermee omgaat daar gelaten; die comments die ze dus krijgt? Vind het best bizar hoor jeetje…

Lekker fleurig. Ik draag dat dagelijks.

6 likes

Kelly vind ik erg gevarieerd:

  • hoe doe ik het eten met 3 meisjes
  • hoe doe ik het huishouden met 3 meisjes
  • hoe doe ik de was met 3 meisjes
  • hoe buit ik mijn leven als mama uit met 3 meisjes.

Ik ben zo klaar met Kelly’s gezever.

Denk wel echt dat ze heel lief is trouwens, ik trek haar gewoon slecht

18 likes

Die drie kinderen lijken wel haar identiteit geworden. Ik trek dat zo slecht

4 likes

Tis ook niet echt een unicum, een vrouw met drie kinderen.

2 likes

Voor mijn gevoel was dit er ook ‘ineens’ ofzo. Sinds een paar maanden. Alsof ze zichzelf een nieuw imago heeft aangemeten

Zou ze wel gekocht hebben bij haar adviestraject bij Annic :joy:

7 likes