Mommybloggers topic

Zou ze wel gekocht hebben bij haar adviestraject bij Annic :joy:

7 likes

Ik verdenk Shirley er ook van om redelijk tokkie te zijn.
Ik denk wel niet dat die slapeloze nachten te onderschatten zijn, hier zelf ervaringsdeskundige maar zij werkt dan 2 ( 3?) dagen per week voor haarzelf. Dus even lekker bakkie koffie ergens, eventjes shoppen ( en ook echt werken hoor). Haar moeder komt het huishouden doen, meehelpen met de kinderen op vrijdag. Terwijl er heel veel anderen zijn die die luxe niet hebben. Wel fulltime bij een baas moeten werken zonder moeder die het huishouden komt doen.

3 likes

Ik snap niet wat ‘tokkie’ hier dan verder mee te maken heeft? Of begrijp ik het verkeerd? Tokkie zie ik als extreem pro zwarte piet zware shag rokende facebook gillende types?

5 likes

Mijn vader is ook zeer pro piet. Ik niet. Zegt wat mij betreft dus niet per se zoveel? Vond de term tokkie wat vreemd gezien de verdere post

Haha ja ik ook wel, en daarnaast weet mijn vader dat 'ie tegen mij gewoon zijn mond erover moet houden :joy:

1 like

Het ene heeft inderdaad niets te maken met het andere. Was gewoon mijn woordenstroom over Shirley. Niet zo duidelijk inderdaad.

Ik krijg gewoon een beetje een tokkie vibe van haar maar kan ik niet echt op iets baseren nu. Mss toch haar reacties op insta, blog en gewoon dingen die ik opgevangen heb door de jaren heen.

Haha was geen aanval ofzo hoor. Ik zag gewoon echt mevrouw Tokkie voor me en begreep de vergelijking niet zo goed :laughing:

1 like

Vet gewaagd van een mommyblogger :ghost:

1 like

Dacht dat youtubers het (nu nog) handmatig weer aan kunnen zetten.

Jep, dat klopt.

Ook al staat het bij Shirley op haar account, ik zou het hier of blurren of weghalen. Ik denk dat dit ook in strijd is met de regels van het forum.

Vond die video van Kelly van vandaag wel heftig.
Hoop dat ze de juiste hulp kan vinden :pensive:

Wat is er gebeurd?

Mededeling: beutyblogtopic, andere youtubers-topic en mommybloggerstopic gesloten

Beste leden,

Helaas hebben wij als moderatorteam opnieuw moeten vaststellen, dat de grenzen van het fatsoen zijn overschreden en er informatie over woonadressen is gedeeld in een van deze topics.

We hebben ons altijd maximaal ingezet om deze topics hier zo snel mogelijk van te zuiveren en zijn blij dat dat tot nu toe goed is gelukt, maar het gevaar is simpelweg te groot dat we er eens een keer niet op tijd bij kunnen zijn.
Tot onze spijt zien we ons daarom gedwongen tot een drastische maatregel: het beutyblogtopic, youtuberstopic en mommybloggerstopic zijn bij dezen gesloten.

Wees gewaarschuwd: zoals in de huisregels ook vermeld, is het niet toegestaan eenzelfde topic te openen wanneer het is gesloten door de forumbeheerders. Dat is in deze situatie ook nadrukkelijk het geval; zulke initiatieven kunnen dan ook gevolgen hebben.

Tja die kinderen zijn hun verdienmodel.

En het verbaasd me altijd weer, hoeveel mensen graag naar ander mans baby en kinderen kijken.

1 like

Die stories van Suzanne staan vol met beelden van haar dochter? Wat een hypocriet stuk heeft zij geschreven zeg.

Edit; ik bedoel dat stuk bij Vrouw. Ze geeft toe het voorheen anders gedaan te hebben en dat ze daarvan heeft geleerd. Er is ook geen overload meer van haar dochter maar het meiske is nog steeds vol in beeld. In dat stuk bij Vrouw doet ze net alsof dat niet meer zo is. Dat vind ik dus hypocriet. Lekker zelf weten of je alles wil delen, maar schrijf dan gewoon eerlijk.

2 likes

Ik vond dat ook vreemd, maar volgens mij wil ze het sinds dat stuk wel serieus anders gaan doen. Ik volg haar en ze zei in haar story dat ze bepaalde mensen (familie en vrienden neem ik aan) selecteert zodat zij nog wel haar stories met roos kunnen zien, en de mensen die ze niet kent zien die stories dan niet. Ben benieuwd of ze dit ook echt gaat doorvoeren.

1 like

Ben inderdaad ook benieuwd. Op twitter verdedigt ze zichzelf met ‘ja verdwijnt na 24 uur’. En nogmaals; ik vind het goed dat ze er zo bewust mee bezig is hoor. Maar in dat stuk komt ze over alsof ze het allemaal al heeeeel bewust doet de laatste tijd.

2 likes