Mommybloggers topic

Ik kijk ook graag naar jouw baby :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Haha ja maar privé vind ik het anders dan dat ik naar bloggers kijk die dus hun kinderen inzetten voor meer volgers, sponsors etc.

2 likes

Is zeker zo!

1 like

Ze heeft nu weer een babyfoto op haar stories gepost met de tekst erbij niet reposten aub. Als blogger zou je toch moeten weten dat alles wat je op internet deelt opgeslagen kan worden?:woman_shrugging:t2:

5 likes

Klopt
 Snap dan niet waarom je de behoefte voelt om zo’n foto te delen :grimacing:

Ja het is schattig, leuk, enz. Maar als je niet wilt dat er iets mee gebeurt, deel het dan gewoon niet (openbaar)


2 likes

Dat dus. Je kunt tegenwoordig een beste vriendeijst maken voor je instastories, zet daar je close vrienden en familie in met wie je het wel wilt delen en deel het met hen.

Ik kon het overigens niet laten op haar story te reageren. Heel netjes “waarom deel je een foto met je tienduizenden volgers als je niet wilt dat ze hem screenshotten/reposten. Ik snap dat je dat liever niet wilt met (bepaalde) foto’s van Zara, maar dat kun je denk ik bijna niet voorkomen met zoveel volgers.” ben benieuwd of er een reactie gaat komen


2 likes

Ben benieuwd of je wat terugkrijgt, ik heb Shifra wel eens wat gevraagd en dan reageerde ze best wel bot/geĂŻrriteerd/boos. Verbaasde me toen echt van haar

1 like

Ik snap ook echt niet hoe iemand dit zo kan zien. Als er iemand is die dat niét doet, is zij het wel.

7 likes

Ik sta elke keer weer te kijken wat voor hoeveelheid kleding Paulien en Manon Tilstra voor hun kids kopen. Ik vind 1 jas al duur voor mijn dochter van 1 gezien ze er maar 1 seizoen mee kan doen, Paulien koopt er gewoon even 5. Ook nog is dezelfde in verschillende kleuren.
En die schoenen, van die grote stugge dokter Martens voor een kind van 1 die begint met lopen? T ziet er vooral bij de dochter van Manon vaak allemaal zo oncomfortabel uit.

2 likes

Ik vind Susanne sws heel dubbel. Ze heeft een periode heel veel afgegeven op Instagrammers die hun kinderen als verdienmodel gebruiken, maar vervolgens gaan haar stories bijna 50% ook over Roos. Ik vind het leuk om haar te volgen, begrijp me niet verkeerd. Maar ik heb bij haar altijd het idee dat ze een beetje met de wind mee praat, maar het omgekeerde doet.

4 likes

Ja, ze is steeds in het “nieuws” omdat ze besloot ‘geen foto’s meer over haar dochter te plaatsen’ maar ik zie niets anders dan dat? Verbaast me elke keer

1 like

Ben ik de enige die Kelly’s eerlijke instaposts en blogs alweer zat wordt. Was ze voorheen dan nooit eerlijk? Ze melk het voor mijn gevoel wel heel erg uit.

Straks krijgen we een cursus van haar.

Selfhelp from a mommy of three girls.

Online Cursus van een meisjesmamma.:ghost:

2 likes

Hihi ja zou me niets verbazen. Ze is er zo overdreven druk mee. Heeft ze dan echt niets anders om over te schrijven of te vloggen? Volg haar nauwelijks nog, vooral hierom maar kwam het nu weer tegen en zag dat er nog niets veranderd is.

Ze staat er wel om bekend om lang over iets door te gaan #Armywife

1 like

Och Ja, die hebben we al een poosje niet gehad.
Niet gemist ook.

Ik ben een beetje in de war van Annic’s visie op wel/geen kind in beeld. De ene vlog houdt ze haar volledig uit beeld met filmen tot de nek etc. En de volgende vlog is ze weer full face in beeld.

1 like

Ohja en Andrea is weer terug met een vlog. Ik volgde haar eerst altijd graag tot ze in een mega negatieve vlog dip kwam en alleen nog maar negatief was. Toen nam ze een break en is nu weer terug, maar volgens mij zegt ze in die nieuwe vlog helemaal niéts over de afgelopen periode en de vlogbreak? Of heb ik die uitleg net even gemist?

Weet iemand waarom Michelle Bollen van Bijzonderkleinwonder geen vlog meer upload? Heb ik wat gemist?

Ze heeft 2 weken geleden nog een vlog geĂŒpload toch?