Mommybloggers topic

Ja klopt maar nu al 2 donderdagen niet, vandaar. Ik dacht misschien heeft ze een break ingelast?

Ze heeft het volgens mij wel bizar druk. Althans ik vraag mij vaak af waar ze de energie vandaan haalt haha. Maar voor zover ik weet geen aangekondigde pauze

Dat is inderdaad wel zo!

Het eerste waar ik nu aan denk is Betty88 maar dat zal je wel niet bedoelen?

12 likes

Nee B.ett.y is een vriendin van Mas. Volgens mij blogde zij ooit bij Shirley van mommyhood?

Suuz? Die was opeens gestopt daar of niet, toch.

Hah ja ik ook!

Ik las net dat Joyce van joy from joyce nu ook een bedrijf is begonnen als virtual assistent. het valt me steeds vaker op dat bloggers dit erbij gaan doen. Moeten ze zelf weten natuurlijk maar ik stoor mij er echt aan als ik dan op de nieuwe site van Joyce zie staan dat je ook bij haar terecht kan voor marketing vragen terwijl ze er geen opleiding voor heeft gehad. Dat is wel echt een vak! Shirley is met zo’n opleiding bezig en Marisca heeft wel afgerond een opleiding in die richting gedaan en werkt ook in dat vak. Een marketing strategie ontwikkelen of ingewikkeld vraagstuk beantwoorden moet je wel kunnen en daar heb ik bij haar niet zo’n vertrouwen in op de een of andere manier. Ook zag ik veel spelfouten in de tekst. Ik zou Shirley dan toch serieuzer nemen ook al zou ze de opleiding niet aan het doen zijn.

3 likes

Kan aan mij liggen maar jij noemt in dit topic ontzettend vaak Marisca? I really have no idea? Wie is Marisca??

1 like

klopt er zijn niet veel bloggers meer die ik volg, hou het nu bij een vast rondje waarbij ik Shirley van Mommytobe nog volg en Marisca van Mamablogger. Ik ben haar bij toeval gaan volgen toen zij zwanger was van haar jongste zoon. Ik was toen ook zwanger van mijn zoontje en ben blijven hangen.

@miep ik heb het idee alsof je zelf deze Marisca bent als ik naar je postgeschiedenis kijk?

8 likes

Nou precies dat!!

1 like

Can’t unsee

2 likes

Hoe meer ik teruglees, hoe meer ik denk dat je zelf Marisca bent @Miep. En ik heb geen moeite met bloggers die meelezen en/of posten! Maar ik vind het wel stuitend dat je Marisca/je eigen blog promoot dmv het afzeiken van je ‘collega bloggers’.

9 likes

ze werkt er 32u naast he!!!

8 likes

Als bovenstaande waar is, dan zou dat echt een giller zijn :scream:

3 likes

Haha een Dotan-tje :joy:

8 likes

ik ben haar zeer zeker niet. ik snap waar dit vandaan komt maar vind het nu wel sneu voor haar. ik was gewoon enthousiast. over haar omdat ik het leuk vind dat een blogger naast haar baan zoveel tijd steekt in de blog maar ik ben ook positief over andere waaronder Shirley. zij heeft bijvoorbeeld weer een fijne schrijfstijl. bloggen zou niets voor mij zijn maar vind het leuk om een aantal bloggers te volgen. zal erop letten omdat ik niet wil dat ze nu in de problemen komt door dit.

:joy:

16 likes

En toevallig is van beiden teksten schrijven het beroep


ook al vervoegen ze beiden steevast ‘willen’ in de derde persoon enkelvoud verkeerd.

3 likes