Mommybloggers topic

Maar heeft die Marisca ook nog een baan of wat?

35 likes

:joy: :joy: :joy:

3 likes

32 uur per week naar het schijnt.

6 likes

Dat zal wel een standaard Wordpress theme zijn dat je kunt kopen.

2 likes

Jippieee ik heb iemand ontmaskerd! Zo proud

5 likes

Ik like deze post hierbij 10000x :joy:

2 likes

Trots!! (Niet lesbisch, niet sarcastisch)
En ik denk ook dat het marisca (?) is, 1000x zelfde stukjes tekst in haar posts en allen super positief over mamablogger en de rest maar afkrakenā€¦

1 like

Hahaha random hier binnen gevallen en mooi moment gelijk. Alle berichten teruglezen, het is nog erger dan ā€œwij van wc eendā€. Want de enige mommy blogger die nog niet is afgezeken is die ene die werkt (toch?)

4 likes

Maar hoeveel bloggers kopen er wel geen volgers? Zo boeiend is dat toch niet? Ik vind Suuz niet zo leuk, heb het idee dat ze zichzelf een beetje te grappig vindt en vaak zichzelf herhaalt in de grappen maken

Andere. Suuz met een laag streepje erachter. Ik vind haar niet altijd heel leuk. Weet niet precies waarom niet :see_no_evil:

1 like

Ja doet ze wel vaker met (semi) bekende mensen. Dan mag haar kind wel in beeld ofzo :joy:

2 likes

Same. Per ongeluk drama gevonden en nu ā€œMiepā€ dā€™r posts aan het teruglezen natuurlijk. Ik heb geen kinderen en heb hier precies niets te zoeken maar ik vind het helemaal mooi!

1 like

Volgt er iemand hier nog Andrea van Trendy Mommy? Wat vinden jullie van die laatst storytime? Ik heb af en toe echt het idee dat zij een beetje in haar eigen waanwereld leeft ofzo, of ligt dat aan mij? Ook als er iets, naar mijn idee kleins, met die kinderen is wordt het allemaal zo groots gemaakt

1 like

Ik lees de plogs van Michelle Bollen heel graag, vind het echt een leuk mens, maar ik word er ook echt onzeker van. Het klinkt misschien stom, maar ze ziet er altijd uit om door een ringetje te halen, het huis lijkt altijd netjes opgeruimd, als er onverwachts mensen op visite komen zet ze een perfect gestyde borrelplank op tafel. Vandaag stond er een foto in van de inhoud van de koelkast en ik werd er spontaan nerveus van omdat die van ons een bende is. Nu weet ik wel dat ze maar een klein deel van haar leven laat zien en ben ik normaal niet zo van het vergelijken, maar toch voel ik me een beetje een slons in vergelijking met haar. Dan vind ik het toch wel heel fijn om bij Shirley te lezen dat het niet overal zo mega georganiseerd is :stuck_out_tongue:

zij heeft toch ook een soort van bewijsdrang en perfectionisme?

liever zij dan ik. moet er niet aan denken om zo te worden. al die druk die je dan op jezelf zetā€¦ brrr

1 like

Vergeet niet dat zij een schoonmaakster heeft en ā€œrelatiefā€ veel thuis is, dan kan je het ook wat makkelijker opruimen dan als je bijv fulltime werkt.
Denk dat het ook wel het aard van het beestje is. Ik ben ook een opgeruimd type en zal ook niet vaak rotzooi te vinden zijn, puur omdat ik veel tussendoor opruim en het ook gelijk opruim en niet een week laat slingeren. En beiden is prima als je er maar tevreden/rust mee hebt hƩ.

Ik heb precies hetzelfde :sweat_smile:.
Lijkt me wel een leuke vriendin trouwens!

Dat heb ik ook wel eens, maar volgens mij heeft Michelle dat wel eens benoemd. Dat zij waarde hecht aan er zelf goed uit zien, vaak sporten en een opgeruimd huis en dat niet alles is wat het lijkt. Ik denk dan: prima, ik sta daar weer anders in. Ieder zijn ding. Ze moet zich waarschijnlijk in heel veel bochten wringen om dat allemaal voor elkaar te boxen maar ik lig dan liever 10 minuten langer op de bank :wink:

1 like

Ik ken haar niet maar zeker van die Young Living oils? Soort van Herbalifesysteem onder de olietjesā€¦ Volg ook een paar mensen op Instagram die dat constant aanprijzen.

Ohhh hahaha, er zijn er dus veel meer die dat promoten! Ik volg mamatothemax niet eens maar er zijn wel steeds meer mensen die ik volg en opeens random oliƫn aan het promoten zijn.