Mommybloggers topic

Ik vraag me bij Michelle altijd af in hoeverre dat perfecte echt is en gelukkig maakt. Ik ben net iets jonger dan zij is en als ik me bedenk hoeveel stappen zij al gezet heeft en in welk tempo, vraag ik me af hoeveel je er dan daadwerkelijk van genoten hebt. Na een jaar verloofd, 2 jaar later trouwen, jaar later kindje, jaar daarna nog een kindje en ondertussen alle ballen hooghouden, poetsen, sporten, er mooi uit zien, perfecte mama zijn. Tussendoor afstuderen, huizen kopen, vakanties. Ik zit er altijd vol bewondering naar te kijken (ook omdat ik het tof vind om er al stel gewoon voor te gaan als je het idee hebt dat je er klaar voor bent), maar krijg het er tegelijkertijd Spaans benauwd van.

1 like

Nu ben ik benieuwd wat er is gebeurd, maar heb geen zin om die video te kijken :nerd_face::joy:

Het lukt mij niet om een foto in te voegen maar ik vind de wenkbrauwen van thehouseofkelly best bijzonder :roll_eyes:

ik bekeek haar blog net, maar dit is echt zo’n standaard doorsnee Nederlands gezin wat dan lekker ballerig doet maar dat eigenlijk helemaal niet is, zo gek dat dat een ding is.

Haha heb je hier meer uitleg bij? Ik vind ze gewoon standaard Brabants ofzo, als dat een ding is.

Hier hetzelfde word ook helemaal gek van die mamatothemax en haar olie fetisj #unfollow want kan het niet meer aanzien haha

Ik vraag me toch af wat wij fout doen hier thuis :woman_shrugging:. Michelle van Bijzonderkleinwonder vertelt in haar plog een Audi of BMW te kopen. Heb wel het idee dat zij behoorlijk hard werkt (met haar blog) maar dan alsnog.
Nieuw huis, kinderen altijd dure kleren, dure vakanties.

Ik ben jaloers :relieved: misschien toch maar stoppen met die blogs/vlogs, weet niet of ik er nou gelukkiger van wordt.
#zurekantoortrut

2 likes

Viel mij ook al op, ja…

1 like

Vloggers van wie ik dat gevoel krijg, ontvolg ik gewoon. Werkt echt goed, ik mis de vlogs daarna ook totaal niet. Soms kijk ik dan een tijdje later op het kanaal, maar er is vaak geen enkele video waarvan ik denk, nou ik heb echt iets gemist.

2 likes

Alboe vind ik ook echt helemaal niks meer aan. Al die spon en haar belerende stem de hele tijd. Ik heb geen aanraders helaas want alles is een beetje blegh geworden de laatste tijd lijkt het wel.

Voor #positivevibesonly moet je bij Annic (ten Duys) zijn :crazy_face:

3 likes

Misschien Hans en Shifra? Al vond ik hen eerst ook leuker dan nu.

Wellicht ken je die al, maar Jipp Heldoorn of Paulien Tilstra misschien?

Ik vraag me dit ook wel eens af, zij werken toch allebei in het bedrijf van haar vader? Ik heb wel het idee dat haar ouders nog best veel betalen zoals die gezamelijke tripjes en zo. En het is misschien ook een kwestie van prioriteiten? Maar ik vind dat zij inderdaad bovengemiddeld dure spullen hebben over het algemeen.

1 like

Echt een mommy, die Sanneke haha. Verkeerde topic :blush:!

Ohhh sorry! Haha

Ik volg ze ook! In mijn ogen gewoon nog een normaal gezin, geen fancy tripjes, spon etc. Alleen voor hun eigen bedrijf. Een sympathiek stel!

1 like

Ik volgde haar ook maar kreeg zo’n Tellsell vibe van haar afvalprogramma… Bij de zoveelste saladefoto en ‘als je je nu opgeeft krijg je een euro korting’ ben ik afgehaakt. Wist trouwens niet dat ze bevallen was, heftig!!

Vind mommybloggers sowieso de laatste tijd een beetje bleh… ik kijk de vlogs van Co with the Flow bv wel met heel veel plezier! Echt een aanrader al heeft ze geen kids. En ik vind Faye Boné, Nathalie Vijfhuizen en de blogs van Moneymom nog leuk. Maar die heb ik wel eens eerder genoemd dacht ik. Annic kan ik niet uitstaan :wink:

Vind ze idd ook een leuk stel! Maar heb zelf niets met haar programma en dat is toch wel het grootse deel van de content helaas