Mommybloggers topic

Ik ben weer eens door mijn lijst in Instagram en YT gegaan, heb een heleboel mensen geschrapt. Word een beetje moe van alle ‘perfecte’ foto’s en vind het bizar dat sommige hun hele huis zowat gespond krijgen. Plus wat levert het kijken naar deze onbekende mensen mij eigenlijk op?

Volg nu alleen nog Janne Schuijn omdat zij wat minder bezig lijkt te zijn met spon en echt inspirerend/eerlijk is, maar op het moment dat dat verandert ontvolg ik weer.

Nu alleen nog zorgen dat ik ook niet stiekem ga spieken op instagram haha.

Beetje aparte instagram post van Martine (van wil & tien) vanochtend… Heeft ze het nou over masturbatie? Niet dat dat iets is om je voor te schamen maar om het op social media te knallen🤔 (ze refereert maar een seksuologe dus vandaar dat ik die link leg maar misschien vat ik het verkeerd op)

Ja zo begreep ik het ook. Dat ze een glow heeft door een masker, meditatie en ‘zelfbeminning’.
Nou good for her, maar ik zou zoiets niet snel op social media gooien.

1 like

Ik zie dat ze nog steeds hun graffilters volhouden. Respect.

7 likes

Ja vind je haar inspirerend?? Ik hoor bij haar alleen maar herhaling x1000. Be positive, think positive, doe wat je wil, stop je baan, spring in het diepe and repeat.

Wat ik dan weer wél inspirerend vind aan haar is hoe ze met haar zoontje omgaat.

1 like

Wie volgt er ook ‘this gathered nest’? Ik vind hun zo lief en warm gezin.
Staat nu een update online dat ze weer voor een nieuwe adoptie gaan en weer open staan voor echt alles (drieling, allerlei soorten afwijkingen etc). Ik vraag mij daarbij wel af of je al die special need kinds voldoende kan bieden in wat ze nodig hebben als je er zoveel heb met speciale behoeften, intensieve stimulering nodig hebben en ook de belasting voor andere brusjes met zic meebrengen.

1 like

Ja ik heb hun een tijdje gevolgd toen ze in verwachting was van de tweeling maar ik vind hun video’s best wel langdradig. Maar dst hele proces heeft mijn ogen wel geopend om in de toekomst misschien mijn eitjes te doneren (wij hoeven wss zelf geen ivf te gebruiken dus dan is het wel wat ingrijpender om te kunnen doneren maar het lijkt me bijzonder om iemand te kunnen helpen).

1 like

Volgt hier iemand Love2bemama op Instagram? Ze was/is een blogger (niet zo actief meer nu) en gaat nu mensen leren hoe je moet bloggen. Haar stories zijn zo vreselijk dat ik er stiekem om moet lachen. Ze heeft hele rants over haar kinderen en waarom ze het allemaal zo zwaar vindt. Begrijp me niet verkeerd; we zitten er allemaal wel eens doorheen en het is een verademing om dan te horen dat anderen dat ook wel eens hebben. Maar deze vrouw heeft (voor de buitenwereld?) zo’n luxe leven dat ze echt overkomt als een verwend nest. En stiekem geniet ik daar dus van :speak_no_evil:

6 likes

Ow ze leest hier mee blijkbaar :joy:

2 likes

Ja Tessa, ja jij :joy::joy::joy::joy:

11 likes

Hahaha wat een overdreven reactie zeg. Dan kan je ook niks hebben.

3 likes

Wilde netjes op haar story reageren maar ik ga het niet eens doen. Aangezien je hier meeleest Linda; misschien de volgende keer je eigen stories eerst 3x nalezen voordat je ze plaatst. Ik ben helemaal voor ‘real life’ op Insta maar ik zie je de afgelopen weken weinig anders doen dan zeiken over je kroost. Beetje minder zelfmedelijden en er op hameren dat het moederschap zo ruk is; dan ben je wat mij betreft een stuk leuker om te volgen.

22 likes

Ken die Love2bemama (cringe door deze naam) niet eerlijk gezegd? Beetje een degelijke moeke zo op het eerste gezicht. Zie ook niet zo het luxe leven wat jij (@Tessa) benoemd? Maargoed dit is door 1 blik op haar instagram haha.

4 likes

Het is geen Amsterdamsd grachtgordel dame ofzo hoor. Meer luxe als in, ze heeft een mooie villa, hoeft volgens mij niet te werken (tenzij we haar nieuwe ‘blogschool’ werk moeten noemen), laat hier en daar wel eens een designertassie zien. Helemaal niks mis mee hoor, maar ik vind het dus altijd grappig over hoe ze enorm kan zeiken over dingen.

2 likes

Ik zal even een positieve post plaatsen voordat ik als zure kantoortrut wordt afgeschreven; wat ziet Shirley er de laatste weken gelukkig uit! Volgens mij zit zij echt weer lekker in haar vel.

3 likes

Daarover gesproken: waar is Miep gebleven?!

1 like

En dit is de eerste keer dat ze hier besproken wordt? Haha die zat er op te wachten!

1 like

En het was nog geen uur na mijn post dus best gek allemaal :joy:

Plottwist… Tessa is de vriendin!!

:joy:

6 likes

Inderdaad komt gezellig op de koffie Tessa :smile: dan zie je dat ik niet zo’n zeikerd ben maar hartstikke gezellig! #uitnodiging

2 likes