Mommybloggers topic

Oh deze plottwist had ik niet aan zien komen. Nog beter.

34 likes

18 likes

By the way, ik lees even gezellig mee :wink: werken doe ik zeker! 40 uur in de week en mijn man ook. Alleen dat is dus het gedeelte wat ik niet altijd laat zien! Zo zie je maar, veel dingen zie je niet :wink: en de uitnodiging voor de koffie staat nog steeds :wink:

Got you :thumbsup:

2 likes

:wink:

13 likes

Nee hoor! Ik zet helemaal niks recht :smiley: en dit is ook het laatste wat ik erover zeg!

Ohjaaaa een blogger die zichzelf komt verdedigen, love it

14 likes

Wat bedoel je met “spread love, not toxins” ?

:wrench::pig:

6 likes

Je leest ‘even’ mee. Toch knap dat je zo snel na mijn post al stond te briesen?

En 40 uur, wauw! Dat laat je inderdaad niet zien online. Vraag me af waarom niet aangezien je zo van het ‘echte instagram’ bent? Ik zit niet op dit forum om wie dan ook te dissen. Ik vind het jammer dat je het afgelopen jaar zo veranderd lijkt. Op Insta zelf mooie plaatjes en ‘eerlijke posts’ over hoeveel leuker en makkelijker je het moederschap nu vindt. In je stories de laatste maanden voor heel veel gezeur. Ik vind het naar als blijkt dat je echt niet lekker in je vel zit hoor. Maar je kinderen op die manier online te kijk zetten vind ik jammer. Stories verdwijnen maar een printscreen is zo gemaakt.

Zelf heb ik ook drie kinderen en ik ben zzp-er. Af en toe is het ook echt vreselijk en gekmakend. Maar dan bel ik een vriendin voor een glas wijn. Ik ga niet voor duizenden volgers met een telefooncamera op mijn snufferd zitten ranten over hoe zwaar ik het allemaal vind.

Trouwens, we kennen nog wel een blogger die zoveel werkt maar dat terzijde :joy:).

22 likes

Die werkt toevallig wel 80 uur hè…

5 likes

ik ga stuk :joy:

1 like

Zo mooi dat vlogblogtypes altijd pretenderen het echte leven te laten zien, maar zodra iemand enigszins een negatief iets opmerkt heeft op basis van het beeld dat ze zelf schetsen roepen dat “die mensen ze niet kennen”.

Daarnaast: geld verdienen met mensen die naar jou kijken en tegelijkertijd blèren dat die mensen een eigen leven moeten krijgen…

19 likes

Wie was dat ook alweer? Die 40-80-32 uur werkende bloggerT?

Marisca mammablogger. Wist je wel al dat zij ook 32 uur werkt?

9 likes

ik zie op de stories van michellebollen iets over cupping. Ik heb echt onder een steen geleefd. Wat is dit?!

omg is dat die gekke fysiotrend met vaccumzuigende dingen op je rug? ik dacht dat dat allang weer uit was

Bibian van littlewonderworld is weer begonnen met Instagram:

De kinderen zijn echt niets verandert haha alleen wat groter geworden, leuk om weer te zien!

6 likes

Op een of andere manier heeft ze mij nooit verwijderd en volgde ik haar altijd nog :rofl:

Volgens mij gingen ze ook een keer in ieder gevalle alle jonge volgers of met gekke namen verwijderen, ik weet niet meer of ik ze zelf ben gaan ontvolgen eigenlijk!

Of er was toen een soort gezamenlijk account ofzo? Zit echt te graven in mijn geheugen maar waarom eigenlijk hahaha

Hahaha ja goeie maar die zijn nu iig wel een paar jaar ouder, misschien weten hun ouders nu hoe de mobieltjes van hun kinders werken zodat ze wat toezicht kunnen houden