Moest hem maken in het Engels!
Sjenkie spank me 
Moest hem maken in het Engels!
Sjenkie spank me 
Zijn ze er weer mee gestopt?
Oh dat weet ik niet, Annic ken ik niet en ik kijk niet alle vlogs van Wil en Tien.
Zei Elise (van EliseJoanne) nou Ʃcht in haar stories dat ze na het ontbijt halen bij de bakkerij van de camping weer terug ging naar de bloedjes? brrrr rillingen 
Bedoelde ze daar haar kinderen mee?
Ja dat zegt ze altijd. Vind het echt een naar woord.
Ja 
Ja 
Noemt zij haar zoontje niet ook altijd āBinkieā? 
Ik noem mijn zoon ook altijd stinkie binkie 
Ik noem mijn zoontje kapitein stinkbips 
Kelly heeft de eerste foto met de meisjes in beeld online staan. Had ze wel heel anders voorgesteld. Vind het zonde dat ze het nu ineens doet. Had veel respect voor haar keuze !
Ik had de kindjes ook anders voorgesteld.
Ik kan ook niet zeggen dat ik de meerwaarde zie van hun gezichtjes in beeld brengen. Jammer dat ze dit nu toch doen
Vond dat ook heel erg in de laatste vlog van EliseJoanne. Hazel komt HEEL vaak in beeld. En de kinderen kwamen altijd wel in beeld maar ik had echt het gevoel dat de vlog niet van haar is maar van Hazel
en die babystem trek ik ook niet altijd even goed.
Vind het sowieso dom dat je je kinderen in beeld brengt enkel zodat je meer views krijgt. Want volgens mij zit die reden er gewoon achter, want waarom zou je ander je kinderen zo vol in beeld brengen?
Nee, fotoalbums bestaan niet meer. Als je niet met vreemden op het internet bent gedeeld, heb je dan wel echt bestaan?
Op de insta van Shirley vraagt ze naar dingen die ze niet moet vergeten om mee te nemen op vakantie.
Hilaaaarische reactie van haar moeder: een washandje voor na de seks⦠
Zo hilarisch dat ze dit even deelt in haar stories.
Misschien is het bij Kelly ook wel dat ze bang is dat het aantal kijkers achteruit gaat nu de meisjes wat ouder worden en de āspannendeā jaren van zwanger zijn/bevallen/een baby hebben langzaam voorbij zijn (tenzij ze nog voor een nummer 4 willen gaan). Kan me voorstellen dat dat veel mensen trekt. Ze moet toch ook heel langzaam vooruit gaan denken als haar kinderen straks 8 of 10 jaar of ouder zijn. Kan me niet indenken dat die kinderen het dan nog leuk vinden constant gefilmd te worden. Nu hebben ze daar eigenlijk nog niks over te zeggen.
Voor mij is het simpel: als het geen toestemming kan geven, dan moet het kind niet gefilmd worden. Per ongeluk filmen of dat ze sporadisch door het beeld rennen kan ik nog snappen, maar anders⦠nee
Oh en een Patreon voor dit soort content openen vind ik helemaal misselijkmakend. Ik ga ook geen Patreon openen en dan exclusieve content over mijn dementerende oma delen.
Ik kreeg er zelf een soort interne paniek van. Aargh zo gevaarlijk!