Mommybloggers topic

Ik ken haar niet, maar kreeg ze vervelende reacties van kinderen?

Ze stopten toen oa omdat ze gek werden van 11 jarigen die hun Instagram foto’s screenshotten en als telefoonachtergrond hadden en elke dag vroegen wanneer ze weer een vlog gingen uploaden

Ik snap dit niet?

Serieus? Als achtergrond? Mijn hemel.

Volgens mij was het Mascha die cupping ging doen op aanraden van een Uber chauffeur :joy::joy:

1 like

Ik was die hele littlewonderworld vergeten joh?? Ze waren toch samen destijds? Apart dat deze dame nu ineens terug is want de reden waarom ze toen stopte (die enge jonge volgers) is nog steeds aan de gang toch? Ik scroll tenminste net ff door de reacties onder die video op YT en dat lijken me geen volwassen mensen…

Ja ze waren met zn tweetjes! Maar zag dat alle video’s van en met de ander (ik noem haar maar niet want ze heeft niet voor niks alles verwijderd) allemaal weg zijn van het kanaal!

Ik vind het wel leuk dat ze het weer gaat proberen!

1 like

Leuk!! Ik volgde hun best trouw. Inderdaad geen spat veranderd die kids.

1 like

Zelfs de voorliefde voor die ‘rare’ prints is nog hetzelfde gebleven :joy:

1 like

Ik scroll door haar insta en inderdaad zeg. Heftig, vooral die combi’s :joy::joy:

Dat vermoeden had ik al. Volgde haar tijdens Littlewonderworld, afgelopen week likete ze opeens berichten die ik met de geboorte van haar tweede kindje geplaatst had.

Werkte wel, volg nu wel weer :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zie haar op insta ook ineens bij alle bloggers reageren :roll_eyes:

2 likes

And so it begins. :crazy_face:

Ja hahaha inderdaad! had ze bij een reactie van mij ook gedaan.

Vreemd, ik kan haar instagram niet vinden. Niet via de app en ook niet via de link die onder het youtube filmpje staat. Ben wel benieuwd hoe het met haar en haar kinderen gaat. Vroeger vond ik het wel leuk om hun kanaal te volgen.

Het is hier volgens mij al vaker aangehaald, maar waar doet Michelle van bijzonderkleinwonder het allemaal van?
Nu heeft ze een mega dikke (vind ik dan haha) nieuwe Audi gekocht. Ze gaan op vakantie, vaak uit eten/lunchen, ze heeft een beugel (kost ook zomaar 2000 volgens haar artikel), nachtjes weg enz. Gun het haar van harte en hoop zeker niet dat ik overkom als een zure trut. Ben vooral heel erg nieuwsgierig. Wij verdienen samen boven modaal maar moeten echt bewuste keuzes maken waar wij ons geld aan uitgeven en hebben nog niet eens kids.

1 like

Dit heb ik ook hoor! Begint mij daarom een beetje tegenstaan de blogs etc.

Zij en haar man werken beide bij het bedrijf van haar ouders, dus ze zullen geen minimumloon verdienen. En Michelle heeft nu natuurlijk nog extra inkomsten vanuit youtube en instagram?

2 likes

Ja zei ik ook laatst! Ik volg haar niet meer. Wij verdienen ook boven modaal (wel met 2 kids) maar rijden echt geen Audi. Gaan ook niet 3 keer per jaar op vakantie en lunchen ook niet 2 keer per week. En de kinderen dragen hier geen Hilfiger.

Sorry kleine frustratie :stuck_out_tongue_winking_eye: Vind het best een leuke meid en ze werkt super hard maar ik denk dat zij gewoon flink verdienen bij dat bedrijf.

1 like

Het is bij mij ook een kleine frustratie en vind dat echt heel stom van mezelf. Was zo fan van haar, maar twijfel ook om haar niet meer te volgen. Zij kan er niets aan doen dat ik haar succes op mezelf betrek haha, maar zodra het bekijken van haar blogs mij niet meer blij maakt maar eerder het tegenovergestelde is het tijd om te stoppen met volgen denk ik dan.

2 likes

Nou ja ik heb dat met Michelle met alles. Maar volgens mij wil zij ook laten zien hoe perfect ze is. Ze werkt ook keihard. 5 dagen in de week flink sporten. Volgens mij betaalt ze geen kinderopvang omdat ze een goed netwerk om zich heen heeft. En ze woont in Uden. Ik weet niet hoe duur de huizen daar zijn, maar kun je vast niet vergelijken met de randstad en omgeving.

Ik vind het wel mooi dat ze zo geniet van het leven, maar haar leven is te perfect.

1 like