Mommybloggers topic

Ja zei ik ook laatst! Ik volg haar niet meer. Wij verdienen ook boven modaal (wel met 2 kids) maar rijden echt geen Audi. Gaan ook niet 3 keer per jaar op vakantie en lunchen ook niet 2 keer per week. En de kinderen dragen hier geen Hilfiger.

Sorry kleine frustratie :stuck_out_tongue_winking_eye: Vind het best een leuke meid en ze werkt super hard maar ik denk dat zij gewoon flink verdienen bij dat bedrijf.

1 like

Het is bij mij ook een kleine frustratie en vind dat echt heel stom van mezelf. Was zo fan van haar, maar twijfel ook om haar niet meer te volgen. Zij kan er niets aan doen dat ik haar succes op mezelf betrek haha, maar zodra het bekijken van haar blogs mij niet meer blij maakt maar eerder het tegenovergestelde is het tijd om te stoppen met volgen denk ik dan.

2 likes

Nou ja ik heb dat met Michelle met alles. Maar volgens mij wil zij ook laten zien hoe perfect ze is. Ze werkt ook keihard. 5 dagen in de week flink sporten. Volgens mij betaalt ze geen kinderopvang omdat ze een goed netwerk om zich heen heeft. En ze woont in Uden. Ik weet niet hoe duur de huizen daar zijn, maar kun je vast niet vergelijken met de randstad en omgeving.

Ik vind het wel mooi dat ze zo geniet van het leven, maar haar leven is te perfect.

1 like

wil hier toch even op inhaken want ik vind juist dat ze ook vaak laat zien dat het niet goed gaat. Ze heeft best wat miskramen gehad en ook een angststoornis waarover ze heel open is geweest op dr blog. Plaatst het allemaal toch wel in perspectief.

2 likes

Ja precies. Ook haar blog van gisteren. Dat ze na de drukke jaren, het nu wel even goed vind zo. Zich gelukkig prijst met wat ze heeft i.p.v. alleen maar keihard wilt doordenderen.

Maar ik denk bij haar ook vaak: waar doen ze het van? Hoop voor haar dat ze veel inkomsten uit haar blog haalt, lijkt me (oprecht hoor!) leuk voor d’r.

Een boek kleding krijgt ze ook hè. Van die lokale winkel uit de buurt waar ze onlangs een meet and greet had. Scheelt ook in de kosten. En inderdaad, geen kinderopvang. Zou ons een paar duizend in ‘t jaar schelen.

1 like

Denk dat zij van relatable nu naar ‘perfect’ instalife is gegaan. Inderdaad gratis kleding, gratis dingen voor de kindjes, duurder en groter huis, schoonmaakster, nieuwe auto, vakanties, verbouwen etc. Alsof het allemaal niets kost.

Die posts zoals vandaag zijn dan wel weer wat meer relatable, maar toch… Ik kijk nu ook wat minder graag. Dan komt er snel een moment aan dat ik kap met kijken.

2 likes

Dat bedrijf waar zowel zij als haar man werken is toch van haar vader? Misschien hebben ze wel een mooi leasedealtje gesloten? Dan hoef je niet direct de som voor zo’n auto neer te leggen. Geloof echt nooit dat zij dat zomaar eventjes kunnen ophoesten eerlijk gezegd…

Bij de HEMA kost een t-shirt €5 en bij de Zeeman €2,50, ik €35 voor een polo echt veel geld hoor! Zeker als je je bedenkt dat die kinderen er na een half jaar weer uitgegroeid zijn, het is nou niet bepaald een goede investering voor je garderobe.

Ik heb net haar website bekeken, moest hier wel om lachen:
“Wie is Michelle? - voormalig universitair rechtenstudent - afgestudeerd op HBO communicatie”
Toch nog even vermelden dat je ooit een blauwe maandag “universitair rechten” hebt gestudeerd, enorm relevant ook. :stuck_out_tongue:

Zal ik voortaan ook op mijn cv zetten dat ik 6 weken een keuzevak over klassieke talen heb gevolgd tijdens mijn “universitaire bachelor”?

16 likes

Ik denk dat Michelle gewoon goed met haar geld weet om te gaan, en haar prioriteiten bij bepaalde dingen legt. Fijn voor haar dat ze leuke dingen kan doen. Ze laat in haar plogs vaak zien dat ze weekboodschappen voor een bepaald budget (ik dacht 80?) probeert te doen. En idd die auto kan een lease zijn, schoonmaakster hoeft ook niet duur te zijn. Vind de posts hierover inmiddels bijna een beetje jaloers/afgunstig over komen :see_no_evil:

7 likes

Klopt hoor, bedoelde ik ook in mijn post. Ligt aan mezelf dat ik haar niet meer volg, vind dat ook niet echt chique haha…

Overigens (sorry) is een Audi leasen (ook zakelijk) echt niet goedkoop, en 80 euro aan boodschappen oke. Maar als je dan regelmatig buiten de deur luncht en eet vind ik dat ook niet weinig. Het is gewoon alles bij elkaar dat ik denk, hoe doe je dat allemaal? Ze leven zoals mijn ouders leven maar die hebben er lang voor gewerkt en gespaard.

1 like

Ik begrijp wel wat je ermee bedoelt. Een van de redenen dat ik geen blogs meer volg. Ik merk geen jaloezie of afgunst maar meer van HOE dan? Ze mogen mij best wat tips geven :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Zij leven zoals veel kinderen van wat rijkere ouders die ik ken, vaak met eigen zaak. Die kinderen hebben vaak een baan in die zaak en leven ook zo, terwijl andere mensen die ik ken met een zelfde soort baan het stukken minder ruim hebben.
Doet niks af aan het feit dat ze werken voor hun geld, maar ik krijg dan toch het vermoeden dat ze meer verdienen omdat ze familie zijn.
Dit is puur speculatie overigens.

Ik denk :euro: :euro: :euro: Vind het erg triest.

20 likes

Geen tijd om de video te kijken dus even op basis van je samenvatting HUH WTF WAT IS DIT IN HEMELSNAAM VOOR LOGICA??? Hahahahahahahahaha

4 likes

Ik volgde Kelly caresse ook een tijdje maar ik trek het tegenwoordig echt totaal niet meer.
Volg sowieso nog maar weinig mommyvloggers.
Momenteel Wil&Tien, de huismuts en Esmeenoelle. Oh en Paulien en Manon tilstra. Maar die volg ik al van voor de kinderen hadden (Manon)

En uiteindelijk is er geen goed of fout als je als moeder je gevoel volgt.

2 likes

Wooooow dit zag ik echt niet aankomen :flushed:

Huh? Ze weten niet of ze het later zo leuk gaan vinden dat er veel over hen verteld werd in de vlogs, dus lijkt het hen een beter idee om ze in beeld te brengen? :astonished:

Ik vind het oprecht jammer dat Kelly haar kinderen meer in beeld wilt brengen. Ja, ik weet dat ik haar kinderen gluurpoppen noemde, maar ik vond het wel sterk dat zij zich niet door de andere mommybloggers gek liet maken. Bij bijzondere gelegenheden kan ik het me nog voorstellen (maar wat is bijzonder? Die verlovingsvideo heb ik nog wel beeld bij), maar in alledaagse vlogs kan ik gewoon niet snappen waarom die kinderen erin moeten. Het zal wel vanwege de views zijn, maar ik kan er gewoon niet bij dat je de privacy van je kinderen minder belangrijker dan een paar onbekende mensen vindt.

7 likes

Dan bepaal je dat toch nog niet voor een ander? Juist je kinderen zou ik daar tegen beschermen, laat hen daar zelf keuzes in maken.

2 likes