Mommybloggers topic

Ze komen met redenen die ik gewoon echt niet begrijp :joy:.

2 likes

Zou ze ook (weer?) een coaching ding bij Annic gedaan hebben? Daarna lieten tien en wil hun kinderen ook ineens even zien toch?

2 likes

Vind de redenen ook heel raar. Het gaat toch alleen maar om geld? Maar ja ze is mommy blogger, en volgens mij kun je dan alleen nog maar groeien als je de privacy van je kinderen aantast voor groot publiek.

Dit gaat alleen maar over groeien en meer geld. Vlogs met kinderen vol in beeld doen het eenmaal beter. Zonde hoor.

Bluhhh nee dit wil ik ook niet weten. Jezus straks krijgen we sekstalk met kel. Hoe doe je dat als moeder van drie? Kan je straks tips van krijgen @Mhysa :ghost:

En sowieso zo iets zou ik al helemaal niet willen horen van mijn ouders. Als ik een vlog of filmpje terug ging kijken. :sweat_smile: Leuk pap en mam.

5 likes

Moest hem maken in het Engels!

Sjenkie spank me :ghost:

12 likes

Zijn ze er weer mee gestopt?

1 like

Oh dat weet ik niet, Annic ken ik niet en ik kijk niet alle vlogs van Wil en Tien.

Zei Elise (van EliseJoanne) nou écht in haar stories dat ze na het ontbijt halen bij de bakkerij van de camping weer terug ging naar de bloedjes? brrrr rillingen :nauseated_face:

4 likes

Bedoelde ze daar haar kinderen mee?

Ja dat zegt ze altijd. Vind het echt een naar woord.

Ja :weary:

Ja :face_vomiting:

Noemt zij haar zoontje niet ook altijd ‘Binkie’? :cry:

Ik noem mijn zoon ook altijd stinkie binkie :flushed:

3 likes

Ik noem mijn zoontje kapitein stinkbips :roll_eyes:

19 likes

Kelly heeft de eerste foto met de meisjes in beeld online staan. Had ze wel heel anders voorgesteld. Vind het zonde dat ze het nu ineens doet. Had veel respect voor haar keuze !

4 likes

Ik had de kindjes ook anders voorgesteld.
Ik kan ook niet zeggen dat ik de meerwaarde zie van hun gezichtjes in beeld brengen. Jammer dat ze dit nu toch doen

6 likes

Vond dat ook heel erg in de laatste vlog van EliseJoanne. Hazel komt HEEL vaak in beeld. En de kinderen kwamen altijd wel in beeld maar ik had echt het gevoel dat de vlog niet van haar is maar van Hazel :joy: en die babystem trek ik ook niet altijd even goed.

2 likes

Vind het sowieso dom dat je je kinderen in beeld brengt enkel zodat je meer views krijgt. Want volgens mij zit die reden er gewoon achter, want waarom zou je ander je kinderen zo vol in beeld brengen?

1 like

Nee, fotoalbums bestaan niet meer. Als je niet met vreemden op het internet bent gedeeld, heb je dan wel echt bestaan?

13 likes

Op de insta van Shirley vraagt ze naar dingen die ze niet moet vergeten om mee te nemen op vakantie.

Hilaaaarische reactie van haar moeder: een washandje voor na de seks… :roll_eyes:

Zo hilarisch dat ze dit even deelt in haar stories.

7 likes