Misschien is het bij Kelly ook wel dat ze bang is dat het aantal kijkers achteruit gaat nu de meisjes wat ouder worden en de ‘spannende’ jaren van zwanger zijn/bevallen/een baby hebben langzaam voorbij zijn (tenzij ze nog voor een nummer 4 willen gaan). Kan me voorstellen dat dat veel mensen trekt. Ze moet toch ook heel langzaam vooruit gaan denken als haar kinderen straks 8 of 10 jaar of ouder zijn. Kan me niet indenken dat die kinderen het dan nog leuk vinden constant gefilmd te worden. Nu hebben ze daar eigenlijk nog niks over te zeggen.
Voor mij is het simpel: als het geen toestemming kan geven, dan moet het kind niet gefilmd worden. Per ongeluk filmen of dat ze sporadisch door het beeld rennen kan ik nog snappen, maar anders… nee
Oh en een Patreon voor dit soort content openen vind ik helemaal misselijkmakend. Ik ga ook geen Patreon openen en dan exclusieve content over mijn dementerende oma delen.
Ik kreeg er zelf een soort interne paniek van. Aargh zo gevaarlijk!
Neeee joh . Buiten het feit dat 'ie op het aanrecht ligt (?), ze draait dus ook nog eens met haar rug naar hem toe om d’r pannetje te filmen???
Ik heb een zoon met een beperking, hij heeft een super zeldzaam syndroom (wereldwijd zijn er zo’n 50 gediagnosticeerde kinderen tot nu toe). Ik heb veel contact met de andere ouders via besloten fb groepen, en noem hierin wel zijn naam en heb volgens mij wel eens een keertje een foto gedeeld. Maar dit zijn besloten groepen dus dat vind ik toch weer anders. Ik ben zelf best wel actief in het vergaren van meer kennis en bekendheid van zijn syndroom, maar zelfs daarvoor zou ik zijn gezicht niet ‘gebruiken’. ik kan mij voorstellen dat dit soort filmpjes bijdragen aan meer begrip (ik heb ze nooit gezien dus misschien oordeel ik ook wel te snel), maar vind dat elk kind, met welke ‘beperking’ dan ook, recht heeft op privacy. Heb er daardoor ook wel een dubbel gevoel bij…
Vorige week lag hij in de vlog ook al alleen op de bank terwijl ze aan tafel aan het werk was… Hij draait nog niet van rug naar buik en andersom. Maar is toch al wel ruim 6mnd? Dan kan dat écht elk moment… Onze zoon rolde met 3.5mnd namelijk… Levensgevaarlijk dus…
Het maakt niet eens uit eigenlijk, of ze al kunnen rollen. Soms hangen ze over en rollen ze heel per ongeluk om. Juist dat maakt het zooo onvoorspelbaar, dat doen ze soms al per ongeluk eens tussen de 2 en 3 maanden
Helemaal mee eens hoor! Ik bedoelde meer; zou dat dan hun gedachtegang zijn…
Ik heb nu een baby van 9 maanden en ik zit in zo’n fbgroep van andere moeders met baby’s van 9 maanden, er zijn er echt al een aantal die hun baby uit het oog hadden verloren en dat de baby van de bank/het bed viel. Het komt echt wel regelmatig voor. En een aanrecht is dan nog eens zo hoog.
En dat kanaal van die vader met dochter met autisme kijk ik ook. Ik. Vind de informatieve video’s super interessant, maar de vlog-video’s vind ik dan wel een beetje te ver gaan. Maar ik heb wel een aantal video’s gekeken (en ja, ook die met meltdowns) maar die vader brengt het wel heel informatief, hij geeft vaak ook wel uitleg over autisme en dat vind ik wel interessant om te weten. En ik heb er ook wat tips uit gehaald over straks de opvoeding van mijn eigen baby (die je ook supergoed kan gebruiken bij bijv peuters die geen autisme hebben).
Het is natuurlijk niet leuk voor dat meisje maar ze helpen er wss wel enorm veel andere ouders mee.
Iemand de vlog van Trendymommy gezien? Zij gaat dus naar het ziekenhuis wegens klachten, ik denk dat het om aambeien gaat maar weet het niet zeker…
Kijk net de vlog van Delia. Haar zoontje heeft een ongelukje gehad en moet (zoals het nu lijkt) een deel van zijn vinger missen, echt zo zielig.
Maar even los daarvan, echt zoveel reclameblokken in 1 vlog, niet normaal meer. Valt me de laatste tijd wel vaker op dat er soms wel 4 of 5 keer een lange reclame tussen zit.
Wat vinden jullie van het nieuwe huis van Alboe?
Ik vind het huis mooi, maar heb een beetje het gevoel dat ze onderschat wat het vergt om dit huis naar deze tijd te brengen. Keuken verven? Behang verwijderen en dan opnieuw verven (niet netjes stucen)? Enkel wat badkamer greepjes veranderen? Marmeren vloer er in laten? Ben benieuwd naar het eindresultaat… Misschien willen ze ook wel gewoon in de loop der jaren wat aanpakken. Wel echt ee ngroot huis trouwens.
Ik vind dat Scarlet wel vaker dat ‘dwarse’ van zichzelf voorop laat staan boven het kind. Zoals pas ook dat ze hem iets van een melkproduct gaf, vervolgens zei Joyce dat dit niet mocht onder de 1. Scarlet gaf aan dat ze dit niet wist en geeft vervolgens (in mijn ogen) provocerend nog een hap.
In plaats van te vragen goh waarom is dat niet geadviseerd, zonder enig idee hebbende waarom het niet zou mogen je eigen dwarsigheid voorop stellen en gewoon nog een hap geven. Tuurlijk die baby krijgt er echt niets van, van die twee hapjes maar whyyyy.
Ik dacht dat bij het zien van de keuken dat ze alles eruit zouden slopen. Maar ze gaan dus verven… ben benieuwd. Ben ook wel benieuwd hoeveel ze hebben betaald voor dit huis, echt een groot huis! En die tuin is geweldig.
Ben héél benieuwd wat ze ervan gaan maken, best gedateerd inderdaad. Wel echt heel groot!
Hij ligt ook best dicht op de rand en vrij beweeglijk😱 plus op zn buik. En zon aanrecht glijdt ook makkelijker dan een bank/bed. Het moment dat ze zich omdraaide een het fornuis filmde… brrr kreeg er kippenvel van. Als je er nou zelf voorstaat soit… ieder zn eigen ding hoor, maar zou dit soort beelden niet met de hele wereld delen
Totaal geen moedermaffia persoon maar ik snap echt niet waarom die spiegel op rechts niet weg gedaan is. Lijkt mij echt zo gevaarlijk met een kind die graag op avontuur gaat ik zie die handjes al voor mij
Heb jij je meteen al je spiegels uit huis gehaald? Kids breken een spiegel niet meteen in tweeën als ze er op “slaan” hoor. Met dat aanrecht van hierboven gaat mijn wenkbrauw ook omhoog (vind het ook raar om je kind tussen de etensresten te leggen, ik ons een aanrecht altijd smoezelig hoe goed het ook schoongemaakt is), maar je kan ook overdrijven?
Ligt misschien ook aan je kind, maar ik kom wel eens bij huizen waar het niet kidsproof is (glazen tafels stopcontact niet afgedekt spiegels ook) dat gaat ook goed. Kind heeft al goed door dat het daar niks mee mag doen en als je het in de gaten houdt gaat het prima.
Deze spiegel is al helemaal gebarsten! Dan nog weet ik niet hoe goed die stukken nog op de ondergrond zitten maar ik zou hem wel weghalen
Ohh dat zag ik er niet in. Dan is het wel kwetsbaarder ja.