Mommybloggers topic

Het gaat om de kapotte spiegel… :woman_shrugging:t2:

Edit: zie al dat er gereageerd is

Ik vind de tuin en de grote jaloersmakend, maar inderdaad die keuzes. Snap dat ze waarde hecht aan de authentieke details, maar die keuken, de vloer, overal die bakstenen, het badkamermeubel. Dan vraag ik me echt af hoe goed deze keuzes voor de lange termijn zijn.

1 like

Ik vond het vooral storend dat Willie met haar schoenen op andermans bed gaat zitten.

17 likes

Hahaha huh ja

3 likes

:flushed: oh neee. Wat lellik zo.

1 like

Maar waarom doen ze dat? Want het is echt niet mooi zo. Krijg er negatieve kriebels van, als ik die vloer elke dag zou zien. :see_no_evil:

3 likes

Willen ze dat dit de nieuwe visgraat wordt? :stuck_out_tongue: Want visgraat zie je ook bijna overal nu.

Klopt. Ik vind visgraat ook heel mooi, maar niet met elke vloer en in elk huis.

1 like

Ohhh jaa zo zonde!!! Was ook het eerste wat ik dacht.

Maar waarom zouden aannemers dit zo doen? Dacht eigenlijk altijd dat dit niet ‘hoorde’. En dat het juist altijd in wildverband hoort te liggen

Ik vind de artikelen van Laviesanne over financiële onafhankelijkheid super interessant maar irriteer me dan kapot aan al die Nakd (?) en chiqelle kleren die ze dan vervolgens promoot. Snap dat het haar werk is maar het voelt een beetje tegenstrijdig. Ze gaf in een artikel aan niet meer snel nieuwe spullen te kopen omdat ze al zoveel heeft en ons wel deze dingen proberen aan te smeren.

De dames van ik vrouw van jou, hebben hun zoontje (die ze niet gingen inzetten als reclame materiaal) op de foto gezet met Vichy - instagram. Komt een kritische opmerking over - en dat willen ze dan niet horen…
Waarom komen ze niet gewoon openlijk terug op hun mening? Net als Kelly?

Jep. En de verplichte haastigs staan erbij. Dus ze weten wel dat het een advertorial is…

1 like

Wat is hier raar aan? :see_no_evil:

Ik ken eigenlijk alleen vloeren die zo gelegd zijn, niet met de lijnen als een baksteen muur.

8 likes

Aah ok. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik niet heel erg het verschil zie, maar ik heb er ook niet veel verstand van :sweat_smile:

Nu weet ik eigenlijk niet hoe mijn vloer gelegd is, haha, maar kan pas morgen kijken… ben echt benieuwd nu! :stuck_out_tongue:

1 like

Een baby aankondiging

24 likes

Ik vind het hier dus echt heel erg lelijk terwijl mijn slaapkamervloer ook zo gelegd is en me er daar niet aan stoor😂

Ze heeft dat uitgelegd.
Kwam er op neer dat de kinderen niet moesten denken dat ze te min waren, omdat ze niet gefilmd werden.

1 like

Ik vind het jammer dat meerdere een vlogstop hebben in de zomer (Huismuts? Annic?), heb nu juist meer tijd en had me verheugd op zonnige vlogs.

5 likes