Mommybloggers topic

Omg even klagen over Kelly Caresse hoor. Vind dat zij en haar man echt ineens doorslaan met herkenbare foto’s van hun kids online. De eerste foto die ze zo deelden was op 17 juli (nog niet eens een maand geleden…) en vanaf dat moment staan ze op elke foto vol in beeld op insta. Terwijl als verder naar beneden scrollt, zijn het allemaal foto’s van de achterkant e.d. Zo’n contrast ineens. Had verwacht dat ze dan nu misschien SOMS een herkenbare foto zouden delen, maar zoals het nu lijkt, is het echt constant. Bizar dat je je principes in een keer zo opzij zet en dan ook meteen totaal het tegenovergestelde doet… Wtf

En nog meer cringe: dat ze elkaar (zij en haar man) altijd taggen in hun eigen foto’s, ook al staat die persoon er niet eens per se op. Bijv een foto met alleen de kids, maar soms ook als ze er alleen op staat, dan tagt ze Yannick altijd in de foto en andersom :roll_eyes::roll_eyes:

13 likes

Ik cringe zwaar van het haar van die meiden wat altijd los hangt. Vraag me af waarom zenner in hemelsnaam een samenwerking met Kelly heeft kunnen doen…

6 likes

Dit. Kinderen bewegen veel dus ook al kam je het,ziet het er snel al vlerkerig en dus onverzorgd uit vind ik. Daarbij zit het toch niet prettig voor een kind?

1 like

Ik erger me er ook dood aan! Geen gezeur en vast dat haar! Het staat zo onverzorgd,slordig en niet handig !

2 likes

Iedereen moet gewoon hartstikke zelf weten hoe ze vakantie vieren en ik vind het ook heerlijk om te niksen, maar vind het bij Michelle Bollen wel heel erg… ze schrijft constant dat de kinderen het geweldig vinden, maar die hebben daar toch helemaal niets? En zelf liggen ze echt alleen maar te liggen de hele dag. Ik ben zelf ook niet vies van een luie vakantie, maar met kinderen is dat toch anders vind ik… dan is het toch leuker om ergens naartoe te gaan waar meerdere kindjes zijn, iets met glijbanen of animatieteam ofzo? Nou ja nogmaals dat moeten ze zelf weten, maar ik vind het niet echt een kindvriendelijke vakantie :thinking::yum:

2 likes

Vergeet niet dat haar broertje plus diens verloofde en haar ouders mee zijn. Die helpen met de kinderen. En de medewerkers helpen ook mee als zijne service denk ik.

Wat grappig want ik vind het juist overkomen alsof ze het allemaal dik naar hun zin hebben. Die kids hebben bovendien elkaar en hun familie. Ieder z’n ding toch? Ik zou dit ook kiezen boven een camping haha.

4 likes

Volgens mij komen die kids inderdaad niks te kort. Het zou ook absoluut niet mijn vakantie zijn, maar ieder z’n ding. Wat me wel opviel was dat ze iets postte als ‘wie zegt er dat vakantie met kinderen hard werken is?’. Beetje makkelijk gezegd als je met 6 volwassenen bent die alles voor die 2 kinderen doen.

En ik vind het megasaai om te zien, elk jaar hetzelfde en elke dag hetzelfde. Zelfde hotel, zelfde restaurants, hele dag zwembad en 'savonds uit eten.

3 likes

Ik herken dit heel erg! Mijn kind van 21 maanden zegt misschien 4 woorden, ik zie die kindjes van bijv. Martine en Shifra al veel meer praten. Heb zelf in mijn omgeving ook geen andere kindjes om hem mee te vergelijken. Ik zeg altijd tegen mensen dat het vast komt omdat mijn kind meertalig wordt opgevoed, maar of het echt zo is, geen idee… maar dat soort dingen vallen mij inderdaad ook op als ik vlogs kijk.

1 like

Mijn ervaring is ook dat je altijd vergelijkt met dat wat “boven je staat”. Dus kindjes die meer kunnen…

Als ik bijv mijn eigen kiddo vergelijk met het zoontje van ivvj, is die echt heel veel langzamer motorisch. Maar dat geeft natuurlijk geen klap, dat voorop gesteld… ieder kind z’n eigen tempo!! Alleen daar vergelijken we niet snel mee… we zien (als mens, en als mama) alleen dat wat “meer” kan.
Denk ik dan :speak_no_evil:

1 like

Mijn kinderen zouden zich binnen een dag hier ook vervelen met zo weinig prikkels. Die doen het prima voor een dagdeel dat voor kids een ‘saai’ uitje is, maar zo lang de hele dag niksen?! Zonder animatie, glijbaan, speeltuin of andere kinderen? Vind het ook redelijk bizar.

En die opmerking inderdaad dat vakantie met kids voor hun niet hard werken is. Why de behoefte dat zo te delen. Je wil toch verbinding met je volgers? Nou ik gok dat 90% het wel aanpoten vindt en het is bovendien niet te vergelijken met 6 volwassenen op 2 kinderen.

2 likes

Wil geen zuurpruim zijn, maar ik zocht laatst dat hotel van hen op in Mallorca. Aangezien het mij een tophotel leek.

Staat er dus doodleuk dat kinderen niet toegestaan zijn?

No kidssss

Bijzonder dat zij dan blijkbaar wel mogen met kinderen, of klopt die informatie gewoon niet?

Edit: gaat wat mis met mijn plaatje, sorry

Volgens mij kwamen zij daar al enkele jaren dus kennen ze de mensen. Wel raar als je dit boekt voor adult only en er ineens wel 2 kinderen zijn :stuck_out_tongue:

Maar vind dat hier wel een beetje min gedaan wordt over hun vakantie. De kids zijn echt nog jong he, geen schoolleeftijd. Geef zo’n kinderen water, aandacht en speeltjes in het water en die zijn blij en content. Je hoeft toch niet met kids naar een museum of per se op pad? En sorry, animatie zou ik mijn kind ook niet aan blootstellen, vond ik zelf als kind ook al walgelijk en als volwassene nog steeds.

Misschien dat die kinderen over 2/3 jaar zich wel zouden vervelen op zo’n vakantie, maar is toch prima als zij hun vakantie zo invullen?

16 likes

Maar ieder kind is weer anders hè. Net als dat er volwassenen zijn die elk weekend in de club staan en er niet aan moeten denken op de bank te zijn, maar ook volwassenen die de club verafschuwen en elk weekend lekker theeleuten op de bank. Met kinderen precies hetzelfde, ze hebben nou eenmaal verschillende interesses. De een heeft 20 verschillende soorten speelgoed nodig, en voor de ander is een zwembad en zijn broertje al genoeg. De ouders zullen hun kinderen vast goed genoeg kennen om te weten dat dit voor hen misschien wel ideaal is.

4 likes

Ik ging vroeger ook jarenlang zo op vakantie. Twee weken, hotel met zwembad en ontbijt, ‘s avonds uit eten en wandelen door de stad. Heb nooit wat gemist en vond het geweldig. Heb er bijvoorbeeld ook leren zwemmen en entertainment was er zat met mijn oudere neven/nichten. Voor de volwassenen meer dan genoeg ontspanning omdat er genoeg mensen op de kinderen konden letten. Moet er nu zelf niet meer aan denken, maar dit hoeft voor een kind echt niet saai te zijn.

Valt me bij bloggers als Michelle altijd op hoe perfect hun kinderen zijn. Ze spelen altijd samen, houden zoveel van elkaar, kunnen zichzelf zo goed vermaken. Vraag me dan altijd af hoe echt het is.

3 likes

Maar kan het niet zo zijn dat dit echt is?
Volgens mij als haar kids altijd ruzie zouden hebben of veel meer zouden huilen dan zou niemand zich afvragen of het echt was. Sommige mensen hebben gewoon ‘mazzel’ met zulke makkelijke kids toch.

2 likes

Snap ik. Verbaas mij er gewoon over denk ik.
Ik geloof overigens ook wel dat het echt zo is hoor, dat karakter van die kindjes.

adult only off topic

Dat lijkt me wel serieus heel vervelend; als ik een adult-only vakantie boek en er blijken toch kinderen te zijn.

16 likes

Zou ik ook serieus een klacht over indienen denk ik. Ik heb een vriendin die heel bewust dit soort hotels boekt voor vakanties trouwens. (En als ik een weekend alleen wegga, of een weekend met mijn man, dan let ik er ook op dat ik geen familiehotel boek. Blij dan even weg te zijn zonder kinderen :joy:)

3 likes

Die bronzer / blush stoor ik mij af en toe ook aan. Ik denk dat het mooier zou staan als het iets gedoseerder opgebracht werd. Maja is ook maar mijn mening.
Ik kijk wel altijd met plezier naar de vlogs.

2 likes