Ik denk dat het om haar gevoelige manier van in het leven staan, gaat. En niet om het vaccineren. Dit zegt ze in de comments:
Volgens mijn dicht zij aan zichzelf (en Maik) bepaalde bijzondere/spirituele eigenschappen toe, die anderen niet kunnen waarderen. Anderen zien niet in hoe bijzonder zij is.
Wat ik me nog afvroeg, is er geen sprake van een opzegtermijn voor beide partijen? Het kwam nu redelijk acuut over.
Juist omdat het zo accuut is denk ik dat ze âregelsâ heeft overtreden. Dus idd het te vaak te laat ophalen bijvoorbeeld.
het licht wie je weet dat je bent
Kan me dus echt een beetje storen aan zoân soort mentaliteit bij ouders. Ik spreek regelmatig ouders van tieners die met deze instelling bij mij aankloppen. Mijn kind is bijzonder, jij ziet dat niet, dus ben jij fout. Newsflash: jouw kind is een van de zovelen anderen, ze zijn allemaal bijzonder en juist daarom behandel ik ze volgens bepaalde regels omdat ik anders bezig blijf.
Vind het wel jammer dat ze nu heel vaag blijft, maar wel toelichting geeft. Geef dan gewoon aan wat er aan de hand is of zeg niets/eenmalig iets.
Oh nu ik de vlog van Martine verder kijk zie ik inderdaad dat ze zegt:
âIk wil een fijne plek voor Maik waar hij zichzelf kan zijn, waar hij gehoord en gewaardeerd wordt om wie hij is. En ik heb nu al een hekel aan alle protocollen en systeempjes binnen bepaalde opvangcentra en binnen bepaalde scholen. Dit is ook waarom ik zoân hekel heb aan systemen: zodra een kind er ook maar net vanaf wijkt of niet in past is het gewoon doei, weet je wel.
Altijd dat gelul over dat ze de kwaliteiten en talenten zien van het individu is gewoon zo vaak bullshit, sorry dat ik het zeg.â
Jezus die Vala is echt een bak bieten.
Het licht waarvan je wist dat die zou komen
Maar voor een beetje (boel) spiritueel special snowflake gedoe word je niet van de crĂšche gestuurd lijkt mij.
Maar waarvoor dan wel is hun zaak ja.
Good to have you back!
Valt me wel op dat ze makkelijk naar een ander wijst, terwijl ze zelfreflectie en persoonlijke groei zo prediktâŠ
ZĂłân hekel aan dit. Zeg niks of vertel alles.
En dan straks nog moeilijk gaan doen dat mensen alles van je privéleven willen weten zeker.
Mijn hemel, dat kind is 1,5 jaar en wil volgens Martine gehoord worden op de opvang. Er komt alleen nog maar vaag gebrabbel uit zoân klein aapie.
Nou, misschien wilde Maik een keer niet kleuren en vond de juf dat niet zo cool.
Toen mijn broertje op de peuterspeelzaal zat kwam de leidster een keer bij ons thuis omdat mijn broertje onacceptabel gedrag vertoonde; hij deed iedere keer zân vingers in zân oren als ze liedjes gingen zingen. Na een paar keer vond de juf het welletjes en wilde de thuissituatie komen checken, ze dacht dat hij niet tegen hard geluid kon omdat er thuis wellicht geruzied en mishandeld werd. Mijn broertje zei doodleuk âik doe niet mee met zingen, omdat de liedjes die jullie zingen kinderachtig zijn, ik luister liever naar hip-hopâ.
Dat zijn ook haar woorden!
Misschien is het jochie net ff wat sneller/langzamer dan de andere kinderen. En wil Martine dat zij daar op inspelen.
Maar in een dagopvang is er een ritme/schema waaraan ze zich moeten houden. Anders wordt het chaos haha.
Martine moet lekker naar een antroposofische/vrije kinderopvang of een gastouder nemen.
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen, maar ik zal alvast in mân donkere hol kruipen.
Snap ik maar dan kan ze wel werken als die koter ligt te slapen smiddags of avonds als haar man thuis is. Het is wel wat flexibeler.