Ik denk dat dat nog vies tegenvalt. Haar man heeft sinds kort een eigen bedrijf (directeur he) en hij maakt op dit moment nog zeer weinig winst. Alles komt grotendeels op haar aan en ze zegt ook dat ze iedere maand toch wel geld van haar spaarrekening af moet halen om rond te komen dus zo relaxed zal het echt allemaal niet zijn.
Haar werk zelf is wel voor een groot deel erg leuk (muv de administratie en al die zooi lijkt mij persoonlijk dan) dus daar heeft ze idd heel erg veel geluk mee. En eerlijk: mss als ze niet zoveel zouden kletsen en zoveel tijd overal voor zouden nemen, dan zou het (denk ik) prima moeten kunnen als Willemijn wat meer bijspringt om gewoon hun werk af te maken. Maar ze zijn volgens mij zelf niet zulke effectieve werkers waardoor ze per dag mss wel een paar uur tijd verliezen aan onbelangrijke zaken die niet met werk te maken hebben.
Overigens vind ik het wel supersneu dat het zo is gelopen bij Martine, vaak krijg je dan idd een bericht dat de samenwerking stopt en dan heb je bijv nog een week of 2 ofzo om iets anders te zoeken, maar bij hun is het op de maandagochtend gelijk gestopt, dat lijkt me ook wel pittig.