En als hij dan een keer vrij is gaan ze met z’n allen shoppen
Wow! Nummer 8! (Of was dat een typfout?) Wat bijzonder. Je bericht roept bij mij vragen op en ik weet niet of je ervoor open staat. Én het past ook niet goed in dit topic. Maar… zoveel vragen!
hahaha precies! Ik zei laatst tegen mijn man: wow, zij gaat echt iedere dag met haar kinderen shoppen? En ja hoor, toen was het weer raak. En dan ook nog tijd overhouden om alles te filmen. Hoe dan? Ze is een heel positief en mooi persoon maar het lijkt soms alsof haar hele instagram 1 grote musical is
Zwangerschap nummer 8 betekent niet automatisch kind nummer 8. Weet niet echt of ‘bijzonder’ hierbij past.
Ik ken haar persoonlijke situatie niet, maar het zou natuurlijk kunnen dat er een aantal miskramen/vroeggeboortes tussen hebben gezeten. Dat maakt het kindje niet minder bijzonder, maar het is wel ook heel verdrietig. Maar dat kan je natuurlijk niet weten adhv één post.
@Noor,
@Dombo en @Speedgate wijzen mij er net op dat het best nog eens anders kan zijn dan ik in eerste instantie opmaakte uit je bericht. Sorry daarvoor!
Samenvatting
Weg
Mijn neef en zijn vrouw verloren hun kindje na 5 mnd zwangerschap. Ik ben ‘maar’ een nichtje, maar zelfs voor mij voelt het als een groot verlies. Ik zie ze nog steeds als een gezin van 3, de hele familie vond het leuk dat er een kleine op komst was en dat dat niet gebeurde is op z’n zachts gezegd raar en verdrietig. Je ziet telkens een kind voor je dat je nooit hebt leren kennen, maar je wel als je nichtje ziet. Kan me denk niet eens voorstellen hoe het voor de ouders moet voelen.
Wow ik ben echt in shock dat Michelle Bollen morgen pas 26 wordt blijkbaar? Ik had haar echt 35 ofzo geschat, niet perse qua uiterlijk hoor maar wel hoe haar leven is?
Ja ik denk als ik haar zie ook altijd van Woow vet chill instaperfect leven. Voor iemand van 35, niet 25.
Wat ik me eigenlijk afvraag; is het normaal om een kindje van twee jaar nog uit een babyfles te laten drinken? Ik zie het jongste zoontje van Shirley in iedere diary uit een dr Brown fles drinken terwijl hij toch echt wel al uit een tuitbeker of gewone beker kan drinken? En blijkbaar krijgt hij ook nog minstens 1x poedermelk las ik ergens? In sommige diaries zie je dat hij bij een lunchroom of restaurant wel gewoon uit flesjes met een rietje drinkt.
Op mijn vorige werk bij een kinderdagverblijf gingen kindjes vanaf 1 jaar over naar een tuitbeker en gewone melk of soja/andere lactosevrije melk en kindjes van twee jaar dronken uit gewone bekers of tuitbekers. Ik dacht dan ook dat dit een beetje de standaard was. In mijn omgeving (en oppaskindjes) ken ik verder ook niemand die dit doet. Behalve pyjama papje/ontbijtpap. Dus ik vind dit best een raar gezicht eigenlijk en bovendien ook niet heel goed voor zijn tanden?
Hij krijgt savonds een papfles voor het slapen geloof ik. Ze heeft er weleens over geschreven, omdat ze er commentaar over kreeg.
@Boppie @morange ja ok maar hij drinkt thuis ook alleen maar uit die fles. Nu op vakantie ook steeds sap of wat het is. Dat hij poedermelk of een papfles krijgt is dan nog tot daar aan toe en dat begrijp ik ook nog wel. Water voor onderweg snap ik ook wel op zich al hadden mijn oppaskindjes daar dan zo’n rietjesbeker voor maargoed dat is wat je zelf makkelijker vind denk ik? Maar thuis drinkt hij er dus ook steeds uit, dat lijkt me toch juist de plek om sap/water/etc te leren drinken uit een andere beker.
Hoe kan jij erover oordelen dat het een perfect leven is voor iemand van 35 en niet voor 25? Jij moet er misschien niet aan denken, maar anderen vinden dit wel perfect op hun 25e. Is toch ieder zijn eigen leven en keuze en idee over hoe het leven moet zijn?
Natuurlijk kan ik daarover oordelen. Ik VIND namelijk dit een perfect leven voor als je 35 ben, maar had hier op m’n 25e niet aan moeten denken.
Als zij dit wel zo wil is dat helemaal prima joh.
Als je zegt dat je hem ook weleens uit een beker hebt zien drinken zal het allemaal wel meevallen toch.
Hier krijgt onze zoon van 2 jaar nog drie keer verwarmde halfvolle melk in een fles (150 cc). CB zei zelf: of je het nu in een beker doet of in zijn flesje maakt niet uit. Tussendoor krijgt hij gewoon water uit een plastic beker.
Edit: daarnaast vind ik melk niet zo erg. Vocht binnen krijgen is altijd goed die kleintjes en het zorgt voor hem dat ie rustig gaat liggen en zijn rustmomentje pakt ipv heel het huis door rent dat vindt moeders ook wel even fijn haha
Heb er geen probleem mee hoor. Ik vroeg me alleen af of dit gebruikelijk is. Maar blijkbaar wel haha. Weer wat geleerd.
Ik weet niet of het hier hoor maar Delia is bevallen (het was al best stil afgelopen dagen)
Haha hier ook. Zoontje wordt bijna 3 maar zijn melk krijgt hij altijd voorverwarmd in zijn fles. Voor de rest kan hij heel netjes uit een glas of beker drinken als een echte gentlemen. Fles melk is voor hem echt een zen moment.