De enige die ik vertrouw mbt het gebit van mijn kinderen, is mijn tandarts. Qua gezondheid vertrouw ik de kinderarts. En qua ontwikkeling vertrouw ik de juffen op school.
Wat ik hiermee wil zeggen? Er zal een reden zijn waarom het ene kind met anderhalf nog nutrilon krijgt, een ander kind met drie jaar nog niet zindelijk is en er kinderen zijn die tot hun vierde een speen hebben. Prima als er moeders zijn die blind varen op Oei ik groei en een arts bij het cb. Maar de gemiddelde weg is niet altijd DE weg. Ieder kind is anders, iedere moeder is anders. Het ene kind drinkt pap prima uit een rietjesbeker, het andere kind wordt rustig als 'ie die pap uit een fles mag drinken. Who are we to judge.
Edit: @BiloxiParish voeding is zoveel meer dan alleen voeding. Een flesje kan ook troost betekenen, een gevoel van veiligheid en geborgenheid. Net als dat borstvoeding dat is. Genoeg kinderen van 2,5 die dat nog krijgen, wie weet ook kindjes van jouw werk op het kdv. Heb je het die moeders daar gevraagd of de kindjes in de nacht nog aan de borst mogen als ze verdrietig zijn? Of even lekker warm bij papa een flesje mogen drinken? Wie weet hebben jouw oppaskindjes die behoeftes niet. Genoeg kinderen wel, want zoals gezegd; voeding is zoveel meer dan alleen voeding.

.