Die Bellinga kinderen (alledrie heel erg jong?!) hebben niet alleen eigen instagramprofielen maar ook eigen You Tube kanalen?? Ik vind dit ZO bizar, ik kan niet eens onder woorden brengen hoe ik nu over die ouders denk.
Ik las Chlamidia
Ja ik voelde hetzelfde na die eerste minuut. Hoe in hemelsnaam kan je dit zo serieus dag in dag uit doen??
Djalychia. Vond alleen al daar voldoende van om het filmpje niet te kijken.
Nou dat had ik ook⦠hoe verzin je zoiets?
Ik heb en had geen idee wie de Bellingaās zijn. Heb even op de instaās gekeken en daar word ik al hele-maaaal niet goed van. Ik gun ze geen views nogmaals dus ga er vanuit dat hoe jullie ze beoordelen klopt. Walgelijk.
Ik vraag mij ook af of een ook een opa of oma, oom, tante, juf of meester of andere volwassen betrokkene is die hier ooit wat van heeft gezegd. Hebben die kinderen ook vriendjes? Komen die ook in beeld? Ik zou mijn kinderen dus echt niet onder de verantwoordelijkheid van deze droeftoeters in hun huis laten spelen ( met vlogcamera). Dan komen die kinderen maar lekker bij mij.
Weten ze zelf wel hoe hun kind heet?
In de titel staat Djalychia en in de thumbnail Djalichia.
En wie verzint het om zān kinderen Jayden en Jayson te noemen (de combinatie). Als ze consequent hadden willen zijn hadden ze trouwens beter Djayden en Djayson kunnen doen.
Ik heb zoān bizar filmpje van hem gezien. Het overtrof hate-watchen van mij, want het was echt te debiel voor woorden. Hij is opgepakt voor illegaal vuurwerk en maakte een filmpje dat dat niet terecht is, omdat hij echt wel weet wat hij doet. En dat er moordenaars rondlopen, dus dat het niet erg is dat hij op beeld met illegaal vuurwerk speelt. Hij is echt zo raar!
Dat wordt vast weer hi-la-rischš
Is al bekend wat er in tiens buik zit eigenlijk?
Ik ga nu al over mān huig.
Ik hoop een kind. Maar ze wil zich toch de komende weken nog kwellen en zichzelf een surprise ei voelen tot het geslachtsfeest?
Haha ja ze gaat dus zoān gender reveal party houden. Maar Jorrik had inmiddels al gekeken wat het werd want hij kon niet wachten. Ik zou echt ZO chagerijnig zijn dan. Je spreekt dan toch samen af dat je wacht tot die party? Anders weet de 1 het wel en de ander niet? Dat vond ik echt apart
Zal zij het zelf dan niet ook al weten? Hoe hou je zoiets geheim, joh.
Zo ik zou dan ook link zijn zeg
Of je maakt er gewoon niet zoān enorm aanstellerig gedoe van en gaat gewoon samen naar de verloskundige voor de geslachtsbepaling. Dit doet ze zichzelf aan hoor. Zij wil perse 1 of ander feest geven, 4 weken later.
Los van tienvanwil, maar al dat getrut en getut rondom een zwangerschap tegenwoordig. Het moet een babyshower, gender reveal, babymoon, kraamfeesten en weet ik wat.
Whatās next? āIk ben 15 seconden overtijd dus ik moet een feestā?
Of je wacht gewoon tot de geboorte, nog makkelijker.
Ja! Was ontzettend spannend! Maar niks geen feest voor nodig gehad haha
Bij een kennis moesten we komen opdraven bij een bekendmaking, gender reveal, babyshower en daarnaast natuurlijk het kraambezoek. Toen dacht ik wel echt: ik heb even genoeg van deze baby en ze is nog niet eens geboren. Hoeveel aandacht kan je opeisen in 9 maanden.
Volgens mij wil Martine weer heel graag een meisje en zegt ze alleen maar dat ze denkt dat het een jongetje wordt om zich in te dekken