Mommybloggers topic

Rakkers

Bloedjes :nauseated_face:

2 likes

Moet zeggen dat sinds ik de laatste vlog van Michelle Bollen heb gezien (die van Mallorca) dat het me ineens opviel én vooral irriteerde dat ze zinnen in stukken hakt en ook niet op een normale toon uitspreekt. Weet niet hoe ik het moet verwoorden maar toen het op viel, kon ik er niet meer normaal naar kijken/luisteren.

Me to we heeft een stuk over de mental load! Wie van jullie is stiekem blogger daar en doet hier ideeën op?!

Edit; oh never mind, dat stuk is van afgelopen woensdag :woman_facepalming:t3:

Gelukkig maar, ik hoef zeker geen wekelijkse bijklets vlog/blog/plog over meneer rubbertje!

2 likes

Is er iets aangepast? De versie die ik 20 min geleden ben begonnen te kijken is weinig sappig. Behalve dat Martine dus seks heeft terwijl Maik er bij is en even zoet wordt gehouden met een iPad.

Ik heb hem een klein uurtje geleden bekeken en idd niks sappigs aan hoor. Enkel dat Yannick (man v Kelly) enigszins hoopte dat z’n derde dochter een meisje zou zijn en dat Willemijn ook wel een dochter had gewild.
(En idd dat stukje van dat Maik Bumba filmpjes kijkt in dezelfde kamer wanneer Tien en Jorrik seks hebben.

2 likes

Lekker Kelly.

23 likes

Die bij Kelly C. is ook weinig aan. Wat dilemma’s (zoals liever jij alleen met kleren aan en rest naakt, of andersom
 tepelkloven of aambeiden, ochtend en avondseks, 69 of doggy). Er wordt wat gegiebeld over op de man z’n gezicht zitten. En Willemijn zegt dat ze overkomt als een seksbeest in dit filmpje maar dat dat niet zo is.

4 likes

Waarom die smiley bij deze haha

2 likes

Waarom willen zij zo graag van hun seksloze imago af? Own gewoon dat je degelijk bent, niemand zit toch te wachten op deze ‘stoute’ video.

(Of klikken vieze mannetjes hierop en is dit juist tactiek?)

7 likes

Ik heb juist het gevoel dat ze het idee hebben hier een soort ‘Unique selling point’ mee te hebben omdát ze juist zo ‘open’ en ‘echt’ zijn. Iets in de trant van #echtmoederschap #vanbilmetbumba

9 likes

Ik denk dat die video over seks Kelly der idee was want hij staat op haar kanaal. In de video van Willemijn en Martine gaat het eigenlijk niet over seks behalve dat het minder is met kinderen en dat er een huilend kind doorheen komt als je bezig bent.

1 like

Ik dacht dat de video over moederschap zou gaan i.p.v. seks. Wel een beetje eentonige onderwerpen dan steeds. Alleen maar over seks? Scheelt dat de video op Kelly d’r kanaal staat dan.

Op hun kanaal gaat de video over moederschap, ik vond dat best een leuke video ookal heb ik eigenlijk niks met kinderen haha.

Is het wel pedagogisch verantwoord seks te hebben in dezelfde kamer als je kind? Zijn er nog mensen die dit doen?
Of is het juist een argument om seks te normaliseren in de opvoeding?
(Serieuze vraag, zeker niet mijn bedoeling om Martine hierover te bekritiseren)

4 likes

Ik zou het zeker niet doen. Toch niet terwijl hij een filmpje kijkt. Een baby die slaapt vind ik iets anders. Lijkt me ook totaal niet ontspannen

7 likes

Op zich niks mis mee als het kind slaapt denk ik.
En met één jaar snapt hij er niks van.

Ik vraag me alleen af of je ĂŒberhaupt kunt genieten van de seks als je bumba hoort praten ‘Was da na, Nonni nonni, tokki’? Ik word daar niet echt nat van. :crazy_face:

65 likes

Als ik dit niet zou doen zou ik geen seksleven meer hebben :sweat_smile: Onze oudste zoon slaapt op onze kamer (om medische redenen, lang verhaal en maakt mij te herkenbaar) maar wij doen dat alleen als hij diep slaapt. Echt niet als hij wakker is! Dat zou ik niet voor elkaar krijgen.

Dit is ook erg leuk voor Maik om later terug te zien :thinking: Ik weet echt wel dat mijn ouders een seksleven hebben (al beperkt zich dat in mijn hoofd tot de verwekking van mij en mijn broer) maar god, stel je voor dat je dit soort filmpjes tegen komt over je eigen ouders :nauseated_face:

24 likes

Ik krijg de vrouwelijke variant van een slappe zodra ik een kind hoor tijdens de seks. Laat staan die graf Bumba

20 likes