Mommybloggers topic

Doet me denken aan die Amerikaanse (?) blogger die toen die post plaatste over haar minst gelikete kind :roll_eyes:

1 like

Ik ben die post even gaan bekijken, maar als ze pas om 2 uur 's nachts gaat slapen omdat ze een avondmens is, dan kan ze toch verwachten dat ze altijd moe is? Kleine kinderen worden nu eenmaal vaak vroeg wakker en haar jongste is nog een baby, dan is het toch logisch dat ze onregelmatig slaapt en vroeg wakker wordt. Ik zou gewoon iets eerder gaan slapen in plaats van de ‘schuld’ bij mijn baby te leggen.

8 likes

Ja precies.

Kunnen die mensen echt instrintiek genieten of moeten ze genieten van zichzelf want het is gratis.

Shirley gaat volgend jaar een boek uitbrengen, wordt iets non-fictie maar meer weten we nog niet.
Mijn gok is dat het zal gaan over de combinatie moederschap en introvert zijn. Ben wel benieuwd, ik heb zelf geen kinderen maar ik lees haar blog soms omdat ze goed schrijft

@Saturnus Het kan natuurlijk ook dat die mensen wel echt genieten van het creĂ«ren van een (voor hun) mooie foto. Dat ze het leuk vinden om mooie foto’s te maken voor hun instagram en daar ook nog eens hun werk van hebben kunnen maken door af en toe gesponsorde posts te plaatsen. Als een soort tak van fotografie.

Ik ben ook benieuwd! Ik heb zelf geen kinderen en zou zelf doodongelukkig worden van hoe zij leeft, maar ik volg haar met veel plezier. Ik vind haar heel sympathiek en oprecht, en haar schrijfstijl is fijn (en heel weinig schrijffouten, wat echt een bijzonderheid is bij de grotere bloggers heb ik het idee).

Zij was voorheen altijd mijn favoriete blogger, maar ze is zĂł achteruit gegaan. Nauwelijks nog noemenswaardige artikelen, heel veel spon, en inderdaad haar taalgebruik wordt met de dag erger. Jammer!

i’m here for the bingo.

4 likes

Elise behoort voor mij echt tot de groep waarvan ik vermoed dat ze ooit over een passie blogden, er kinderen bijkwamen die behoorlijk wat aandacht vergden en ze daarom maar heel makkelijk zonder enige zorg of passie zijn gaan bloggen over wat ze meemaken onder de noemer “lifestyle en moederschap”. Zolang dat geld oplevert, is er ook geen motivatie tot verandering. Als je op haar “over mij” pagina klikt zie je precies hoeveel aandacht er nog in dat blog zit. Stamt nog uit de tijd van voor Hazel (terwijl het extreem makkelijk is om even halfjaarlijks je hele website door te lopen).

Ik nomineer trouwens “rattenplan” voor de bingo

8 likes

Gaat dit over condooms??

Rattenplan? Wat is dat dan weer joh

1 like

:nauseated_face:

2 likes

Binkie?

1 like

Rakkers

Bloedjes :nauseated_face:

2 likes

Moet zeggen dat sinds ik de laatste vlog van Michelle Bollen heb gezien (die van Mallorca) dat het me ineens opviel én vooral irriteerde dat ze zinnen in stukken hakt en ook niet op een normale toon uitspreekt. Weet niet hoe ik het moet verwoorden maar toen het op viel, kon ik er niet meer normaal naar kijken/luisteren.

Me to we heeft een stuk over de mental load! Wie van jullie is stiekem blogger daar en doet hier ideeën op?!

Edit; oh never mind, dat stuk is van afgelopen woensdag :woman_facepalming:t3:

Gelukkig maar, ik hoef zeker geen wekelijkse bijklets vlog/blog/plog over meneer rubbertje!

2 likes

te juicy voor youtube.

Is er iets aangepast? De versie die ik 20 min geleden ben begonnen te kijken is weinig sappig. Behalve dat Martine dus seks heeft terwijl Maik er bij is en even zoet wordt gehouden met een iPad.