Mommybloggers topic

Ik heb hem een klein uurtje geleden bekeken en idd niks sappigs aan hoor. Enkel dat Yannick (man v Kelly) enigszins hoopte dat z’n derde dochter een meisje zou zijn en dat Willemijn ook wel een dochter had gewild.
(En idd dat stukje van dat Maik Bumba filmpjes kijkt in dezelfde kamer wanneer Tien en Jorrik seks hebben.

2 likes

Lekker Kelly.

23 likes

Die bij Kelly C. is ook weinig aan. Wat dilemma’s (zoals liever jij alleen met kleren aan en rest naakt, of andersom… tepelkloven of aambeiden, ochtend en avondseks, 69 of doggy). Er wordt wat gegiebeld over op de man z’n gezicht zitten. En Willemijn zegt dat ze overkomt als een seksbeest in dit filmpje maar dat dat niet zo is.

4 likes

Waarom die smiley bij deze haha

2 likes

Waarom willen zij zo graag van hun seksloze imago af? Own gewoon dat je degelijk bent, niemand zit toch te wachten op deze ‘stoute’ video.

(Of klikken vieze mannetjes hierop en is dit juist tactiek?)

7 likes

Ik heb juist het gevoel dat ze het idee hebben hier een soort ‘Unique selling point’ mee te hebben omdát ze juist zo ‘open’ en ‘echt’ zijn. Iets in de trant van #echtmoederschap #vanbilmetbumba

9 likes

Ik denk dat die video over seks Kelly der idee was want hij staat op haar kanaal. In de video van Willemijn en Martine gaat het eigenlijk niet over seks behalve dat het minder is met kinderen en dat er een huilend kind doorheen komt als je bezig bent.

1 like

Ik dacht dat de video over moederschap zou gaan i.p.v. seks. Wel een beetje eentonige onderwerpen dan steeds. Alleen maar over seks? Scheelt dat de video op Kelly d’r kanaal staat dan.

Op hun kanaal gaat de video over moederschap, ik vond dat best een leuke video ookal heb ik eigenlijk niks met kinderen haha.

Is het wel pedagogisch verantwoord seks te hebben in dezelfde kamer als je kind? Zijn er nog mensen die dit doen?
Of is het juist een argument om seks te normaliseren in de opvoeding?
(Serieuze vraag, zeker niet mijn bedoeling om Martine hierover te bekritiseren)

4 likes

Ik zou het zeker niet doen. Toch niet terwijl hij een filmpje kijkt. Een baby die slaapt vind ik iets anders. Lijkt me ook totaal niet ontspannen

7 likes

Op zich niks mis mee als het kind slaapt denk ik.
En met één jaar snapt hij er niks van.

Ik vraag me alleen af of je überhaupt kunt genieten van de seks als je bumba hoort praten ‘Was da na, Nonni nonni, tokki’? Ik word daar niet echt nat van. :crazy_face:

65 likes

Als ik dit niet zou doen zou ik geen seksleven meer hebben :sweat_smile: Onze oudste zoon slaapt op onze kamer (om medische redenen, lang verhaal en maakt mij te herkenbaar) maar wij doen dat alleen als hij diep slaapt. Echt niet als hij wakker is! Dat zou ik niet voor elkaar krijgen.

Dit is ook erg leuk voor Maik om later terug te zien :thinking: Ik weet echt wel dat mijn ouders een seksleven hebben (al beperkt zich dat in mijn hoofd tot de verwekking van mij en mijn broer) maar god, stel je voor dat je dit soort filmpjes tegen komt over je eigen ouders :nauseated_face:

24 likes

Ik krijg de vrouwelijke variant van een slappe zodra ik een kind hoor tijdens de seks. Laat staan die graf Bumba

20 likes

Ik vind het idee ook een beetje gek om seks te hebben, terwijl je baby/kind ondertussen in dezelfde kamer Bumba kijkt. :face_with_raised_eyebrow:
Seksen terwijl je kind op dezelfde kamer slaapt, vind ik wel een ander verhaal, zeker als je kind standaard bij je op de kamer slaapt. Ook al kan ik mij daar ook weinig bij voorstellen.

Maar hey! Ieder zijn ding!

2 likes

Ik vind hun giechelende seksbesprekingen zo puberaal. Ga all the way en heb er een serieus volwassen gesprek over (Ik vind seks in de bredere zin van intimiteit in langere relaties echt best een interessant onderwerp als er volwassen over gesproken wordt) of accepteer dat je enigszins preuts bent. Nu komen ze niet verder dan de gemiddelde rubriek in een tienertijdschrift. Dat ze seks hebben had ik gezien de kinderen ook al wel door en in welke standjes en of dat dan savonds is niet zo boeiend.

20 likes

Nou ja, mijn ding is het zeker niet, het is eigenlijk pure noodzaak. Al kunnen we natuurlijk ook wel op de bank gaan seksen maar dat vind ik dan weer totaal niet fijn

• enniehoezels (vind ik persoonlijk de aller ergste haha) als in ‘anyhow’
  • hazeline cupcake (ofzo? Bijnaam voor dochter) Ook heel ironisch deze, want ze had juist voor Hazel gekozen omdat ze geen naam als Pip wilde waar je bijnamen zoals Pipster of Pippie van kan maken…

Ik zal eens opletten de komende tijd. Dan volgen er vast meer bingo’s die ik nu even vergeten ben. Zegt ze ook weleens aufwienerschnitzel? Als in aufwiedersehen. Zou me niks verbazen haha.

12 likes

Maar heeft ze het gepost? Nu ben ik nog benieuwd ook verdorie :stuck_out_tongue:

Nee vrijdag pas… maar ze heeft dus als een soort attractie een echo laten maken waar iedereen bij was om het geslacht te zien?

2 likes