In haar zwangerschap q&a zei ze iets van dat ze dacht dat ze zwanger was eerst, dan toch niet was, maar et sinds toen wel open voor stond en een maand later zwanger was ofzo. Verwarrende uitleg maar in haar vlog antwoordde ze ook een beetje ontwijkend op de vraag of het gepland was, vond ik.
Ja dat vond ik ook! Je kon er niet echt iets uit opmaken. Maar vond het niet overkomen alsof het écht nu op de planning stond.
@Jauregui Ze heeft inderdaad weleens verteld over haar manier van anticonceptie. Weet niet meer precies wat het was? Temperaturen en dan onthouding tijdens vruchtbare dagen oid? Wellicht zat het een beetje tussen een ongelukje en gepland in. Zo van, nahh we zijn wel? Als het komt is het goed?
oh wauw ik kijk dit nu, dat kind lijkt wel een saaie burgerlijke vent van 35 joh. Helemaal geen leuk kind meer, alles geoefend en al zn maniertjes nep.
Ik heb ook zwaar het gevoel dat Martine in dat mommyvlogger/12 maanden zwanger gedoe gesleept is door Willemijn. Dat het Willemijn haar plan was. Ik vind Willemijn sowieso altijd dominanter en Martine er maar een beetje als een mak schaap bijzitten. Dat Martine eigenlijk iets wil zeggen maar Willemijn eroverheen praat en het voortouw neemt. Dit zie je vooral in die Bakkie met videoâs.
OMY ik zou hier mee aan moeten komen bij mijn vriend, die zou me echt in de kelderkast opsluiten tot ik weer bij zinnen was. Wat een idioterie
ik word dus echt kwaad als ik bedenk dat mensen al voor hun geboorte geëxploiteerd kunnen worden⊠wat IS dat voor gekkigheid?
je kunt het honderd keer anders noemen (inspireren! zo noemen we tegenwoordig mensen aanzetten tot aankopen) en er andere dingen bij halen en het met omfloerste woorden omschrijven en heel erg je best doen, maar dat is gewoon wat is het is.
Ik vind dit echt zo bizarâŠIedereen moet lekker zelf weten of ze het geslacht willen weten en hoe ze het bekend maken, maar jeetje er zoân heisa van maken vind ik echt absurd.
Precies dit. âVrijdag de grote bekendmaking voor alle volgersâ. Rot.op.
stel nu dat het kind transgender, genderfluĂŻde, x is of gewoon ergens met zijn/haar/hun gender in de knoop ligt is, en later terugziet wat een gedoe die genderreveal allemaal wasâŠ
ik kan me inbeelden dat dat echt niet fijn is voor het kind zelf later. Op zich vind ik er niets mee mis dat je het geslacht van je kind wil weten, zoals ik eerder al zei, het gaf mij wat houvast ofzo. Maar dat je ouders daar zoân groot ding van maken, terwijl je zelf daar zo weinig mogelijk mee geconfronteerd wil worden, lijkt me moeilijk.
En dat kind gaat er meer geconfronteerd worden: het staat allemaal in de vlogs, er was een heuse fotoshoot volgens één van haar vlogs, de ig-fotoâs, etc. Dit is echt veel grootser dan wanneer je gewoon met je ouders en schoonouders een klein feestje met een taart doet om het geslacht te laten weten. Voor mij hoeft dat op zich niet, maar ik kan me inbeelden dat dat nog wel leuk kan zijn. Maar Tienâs gender reveal, ik krijg hier zoân gevoel bij alsof je per se in een roze jurkje je communie moest doen en waar je allemaal barbies en pollypocket krijgt, terwijl je eigenlijk gewoon liever een jeans aan had en in de bomen zou klimmen. Voor de rest van je leven hangt er dan zoân foto aan de muur waarop je geforceerd vrolijk kijkt, terwijl jij nog wist hoe rot je je die dag voelde. (niet mijn trauma, maar had gekund)
Anderzijds, misschien blaas ik het allemaal te veel op, hadden ze allemaal een fijne dag, lekkere taart, en is dat kind later super blij met al die fotoâs en filmpjes. Iedereen gelukkig, en dan is het natuurlijk helemaal prima:)
Ik kan mijn vinger er niet opleggen waarom ik dit allemaal zo vreselijk vind. Het hele gebeuren komt voor mij nu heel commercieel over. Alles voor de gram met perfecte outfits, gedekte tafels en fucking live echo. Om vervolgens duidelijk te maken dat de grote onthulling as vrijdag in de vlog komt. Krijg een extreem âalles voor de kliksâ gevoel van dit hele gebeuren.
En nee, dat is niet alleen bij Martine nu. Dat is bij alle bloggers/vloggers in deze tijd. De ongeboren baby wordt nu al ingezet om kliks te vergaren.
Nou precies. Dat je het wilt weten snap ik, als een stukje informatie, gewoon iets waarmee je alvast meer weet over je toekomstige kind. Voor jezelf. En dat je het andere mensen vertelt als zij het ook willen weten, oké.
Maar dat je er zoân hysterisch gedoe van maakt vind ik echt ongelooflijk idioot. Ik zou me nu juist als persoon totaal tot een achterlijk feestobject gereduceerd voelen als mijn moeder zich zo had gedragen.
Mijn moeder was benieuwd of ik een jongen of meisje werd, ze had namen voor allebei meer heisa was er niet. Gelukkig.
ik snap wat je bedoelt. ik had dat ook nu bij PewDiePieâs huwelijk. Bij influencerâs draaien ook je belangrijke en intieme privĂ©momenten over clicks en hun werk. Terwijl dat eigenlijk toch de momenten zijn die daar niet om zouden mogen draaien. Ik geloof wel dat Tienâs baby super welkom en geliefd is, en op zich vind ik dat het âuitbuitenâ van de kinderen bij hen heel erg meevalt, met relatief veel respect voor hun privacy, maar de clicks zijn dan toch handig meegenomen, ofzo.
Ik zit te wachten op de eerste vlogger die zijn of haar ontmaagding in 7 videoâs gaat aankondigen, opnemen, bespreken en afsluiten met een q&a.
Dat pretecho bedrijf is ook wel een bijzondere. âGeur is het enige zintuig dat we niet kunnen uitzettenâ que? Leg mij eens uit hoe je je tast en smaak kan uitzetten, maar je neus niet dicht kan knijpen?
En toch vind ik een huwelijk anders. Daar kiezen die mensen zelf voor. Een baby heeft geen enkele keus
Ga jij de gender reveal video van tien bekijken?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap die hele gender reveal écht niet. Mijn god wat een idioot gedoe. Er wordt hysterisch gereageerd als het jongetje is en er wordt hysterisch gereageerd als het een meisje is. Dus wat maakt het nou uit en waarom al die heisa? En die hele live echo slaap echt op totale kak. Ik heb er geen woorden voor hoe belachelijk ik dit vind.
Ohh wauw, is doTerra nu ook al doorgedrongen in NederlandâŠ
Lekker je MLM oliĂ«n doorverkopen aan zwangeren onder het mom van âde verloskundige beveelt het aanâ.
Zie het ook steeds vaker bij de âmomfluencersâ, âgekregen van een vriendinâ.
Voor mijn idee zijn mensen een beetje de weg kwijt en vergeten ze dat hen voor anderen niet zo bijster interessant of speciaal is om het geslacht te weten als dat het voor henzelf is. Allemaal leuk en bijzonder zoân zwangerschap en alles wat erbij komt kijken, maar toch vooral voor de ouders zelf lijkt mij (zo ervaar ik het zelf iigâŠ)
Het is ook gewoon een trend denk ik. Ik ben iets ouder maar ik had ook roze LA Gears met glitterveters en later een bodystocking van Coolcat (donât askđ). Als baby zagen mijn broer en ik er idd wel meer hetzelfde uit. En ik was al helemaal geen jurkenmeisje. Maar ook toen waren er trends.
Mijn dochter is overigens type tutu kniekous glitter hysterie regenboog. Lijkt me niet dat daar iets mis mee is. Mooi is anders maar als zij het wilt dragen? Gaat er vooral om dat ze net zo goed een voetbalshirt aan mag als ze dat wilt.
Conclusie; je kan het allemaal heel goed bedenken en de eerste drie jaar kleden wat je wilt. Maar ze krijgen een mening en ontwikkelen een eigen smaak. Doe je niks an