Jemig wat een gedoe zeg haha.
Edit: OMG ik zie nu die instagramlink.
Doe even lekker normaal joh.
Zien jullie Willemijn al hysterisch worden?
Jemig wat een gedoe zeg haha.
Edit: OMG ik zie nu die instagramlink.
Doe even lekker normaal joh.
Zien jullie Willemijn al hysterisch worden?
Ik vind het best gek dat het qua zwangerschap vrijwel alleen maar over het geslacht gaat bij haar. Ze legt er zo de nadruk op en roept steeds âteam blauwâ, maar ik verdenk haar ervan dat ze teleurgesteld is als het straks geen meisje is.
Leuk ook voor het kind om het terug te lezen later als het wel een jongen blijkt te zijn.
Precies.
Altijd als ik Tien hier voorbij zie komen denk ik eraan dat ze eerst helemaal geen kinderen wilde, en dat de komst van haar eerste kind haar zo ontzettend zwaar viel, dat ze er helemaal niet van leek te genieten en dan toch ineens voor een tweede gaan. (Sorry zijn vast puur alleen aannames. Ik hoop in ieder geval dat ze wel een positieve ervaring over houdt aan de bevalling)
Ik ook.
Hoewel ik haar aanzienlijk positiever over vind komen sinds ze weer zwanger is.
Volgens mij was het niet helemaal voor een 2e gaan.
Maar ontdekte ze dat ze zwanger is.
In haar zwangerschap q&a zei ze iets van dat ze dacht dat ze zwanger was eerst, dan toch niet was, maar et sinds toen wel open voor stond en een maand later zwanger was ofzo. Verwarrende uitleg maar in haar vlog antwoordde ze ook een beetje ontwijkend op de vraag of het gepland was, vond ik.
Ja dat vond ik ook! Je kon er niet echt iets uit opmaken. Maar vond het niet overkomen alsof het écht nu op de planning stond.
@Jauregui Ze heeft inderdaad weleens verteld over haar manier van anticonceptie. Weet niet meer precies wat het was? Temperaturen en dan onthouding tijdens vruchtbare dagen oid? Wellicht zat het een beetje tussen een ongelukje en gepland in. Zo van, nahh we zijn wel? Als het komt is het goed?
oh wauw ik kijk dit nu, dat kind lijkt wel een saaie burgerlijke vent van 35 joh. Helemaal geen leuk kind meer, alles geoefend en al zn maniertjes nep.
Ik heb ook zwaar het gevoel dat Martine in dat mommyvlogger/12 maanden zwanger gedoe gesleept is door Willemijn. Dat het Willemijn haar plan was. Ik vind Willemijn sowieso altijd dominanter en Martine er maar een beetje als een mak schaap bijzitten. Dat Martine eigenlijk iets wil zeggen maar Willemijn eroverheen praat en het voortouw neemt. Dit zie je vooral in die Bakkie met videoâs.
Oké wacht even, dus Tien gaat daar links op dat bed liggen, dan wordt er een echo gemaakt die iedereen live kan zien op de beamer waarna iedereen mag raden wat het is.
Zou ze de bevalling ook livestreamen?
Livestreamen voor de volgers, tegen betaling uiteraard.
Een leuke filter? Die blauwe, duh.
OMY ik zou hier mee aan moeten komen bij mijn vriend, die zou me echt in de kelderkast opsluiten tot ik weer bij zinnen was. Wat een idioterie
ik word dus echt kwaad als ik bedenk dat mensen al voor hun geboorte geëxploiteerd kunnen worden⊠wat IS dat voor gekkigheid?
je kunt het honderd keer anders noemen (inspireren! zo noemen we tegenwoordig mensen aanzetten tot aankopen) en er andere dingen bij halen en het met omfloerste woorden omschrijven en heel erg je best doen, maar dat is gewoon wat is het is.
Ik vind dit echt zo bizarâŠIedereen moet lekker zelf weten of ze het geslacht willen weten en hoe ze het bekend maken, maar jeetje er zoân heisa van maken vind ik echt absurd.
Precies dit. âVrijdag de grote bekendmaking voor alle volgersâ. Rot.op.