Vind sowieso bepaalde kleding baby/dreumes/peuters verschrikkelijk… Croptops, high waisted jeans ik zie het allemaal voorbij komen op de gramm. Lijkt me totaal niet comfortabel…
Jaa! Vreselijk. Net van die Bratz poppetjes af en toe.
Ik vind genderreveal ook zo’n kutnaam. Noem het gewoon wat het is: geslachtsonthullingsfuif.
Probeer mijn dochter ook een beetje ‘‘fashionable’’ door het leven te laten gaan. Maar kijk wel altijd eerst van is dit comfortabel en geschikt voor kinderen? Maarja zoals net bewezen wat we nu mooi vinden is over 10 jaar waarschijnlijk weer vreselijk.
Op de verpakking staat dat je bij een arts moet checken of je het mag gebruiken. Ik heb het ook en het ruikt wel echt geweldig!
@Unquestionable hahhaa ik had precies dit. Ik was echt aan het zoeken naar mezelf totdat ik besefte dat dit een heel andere klas was. Pfieuw haha
Bij die skinny jeans die de zoontjes van Michelle Bollen altijd dragen vraag ik me ook altijd af of dat nou wel lekker zit.
Vraag ik me ook altijd af! Ik vind het vooral bij baby’s heel zielig. Mijn dochter droeg ze pas vanaf dat ze kon lopen, maar dan alleen die leggingachtige… Misschien heeft zij ook die hele rekbare en zachte…
Ik haal voor mijn zoontje (8mnd) ook legging jeans. Bij Zara. Van de meisjes afdeling… voor jongens is het direct harde stof zeg maar…
Vindt het ook altijd sneu bij babies… een baby moet gewoon in kleding lopen waar je zelf in zou willen chillen wat mij betreft dan haha
Hahaha ik wil dus een poppenhuis voor onze zoon “verbouwen”.
Daarnaast veel open speelgoed v Grimms enz
Ik liep eind jaren tachtig toch echt in de meest suikerspinroze jurkjes met lakschoentjes, en niet omdat mijn ouders dat zo mooi vonden (alles behalve zelfs), maar omdat ik dat per se wilde. En dan over de rooie als het vies werd bij het buitenspelen…
Oh god, inderdaad! Er is een foto van mij op een verjaardagsfeestje met neefjes en nichtjes. Al mijn neefjes en 1 nichtje zien er superchill uit in gewoon short en een shirtje, en mijn andere nichtjes en ik zijn echt zo compleet opgedirkt. Maar ja, vonden we leuk I guess
Wat voor emoticon is dit?! De aubergine ken ik maar heeft zelfs deze een parallelle seksbetekenis?
Ahhh shit nu voel ik me net m’n moeder die onschuldig een aubergine erin gooit.
Haha lol ik gebruik die aap ook constant?
Lol wtf ik dacht huh ik herken deze kinderen en juffen. Dit was van m’n basisschool en ik zat een klas lager
Haha in jouw voorbeeldzin is het wel een fuckboy emoji, maar bij een andere zin weer niet. Hangt van de context af! (vind ik)
Ja precies, ik snap ook niet waarom Tien zo’n hysterisch feest gaf, niks voor haar. Ik denk dat ze heel erg beïnvloed is en meegegaan is in idiote plannen van die mensen met wie het een spon deal was of vriendinnen of misschien filmpjes als die van Josh V ofzo? Vind Tien altijd heel beïnvloedbaar overkomen en vind het niet iets wat ze echt zelf zou willen. Benieuwd hoe ze er later op terugkijkt.
Omg deze twee had ik precies