Mommybloggers topic

Zouden kinderen van vloggende ouders uiteindelijk niet last krijgen van het volgende;

Als iets leuk is wordt de camera erbij gepakt, camera verzet voor een ander shot/hoek voor in de vlog. Stel je voor dat ze ooit naar de kinderboerderij gaan zonder vlogcamera en ze hebben door dat er niet gefilmd wordt. Dat ze dit uiteindelijk koppelen aan ‘niet leuk’ of ‘niet interessant’ want het komt toch niet in de vlog dus anderen zullen het ook niet leuk vinden?

7 likes

Ik keek de video van Delia en ik verstond eerst dat het kindje Dane heette, en dat kon ik écht niet rijmen met de namen van de andere kindjes :sweat_smile: Zayn vind ik een super leuke naam maar toch ook niet passend bij de andere? Had toch ook meer een Arabische naam verwacht. Wel echt mega schattig in de video. Zo lief

Haha echt! Ik vroeg het me nog af toen ik het postte, zul je zien dat het wel een Arabische naam is. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Het klinkt wel minder Arabisch vind ik. (De andere kinderen heten Amir en Kirim(?))

Volgens mij heet een oud lid van een populaire boysband (kan niet op hun naam komen) ook Zayn? Zayn is ook een Pakistaanse naam, van Arabische oorsprong. Wordt veel gebruikt daar. Net als Amir en Karim/Kirim.

Ja One Direction! Daar moest ik ook meteen aan denken

Paulien Tilstra gaat altijd zo ver weg met die kinderen en die doen het dan ook nog is hartstikke prima qua vliegen en slapen daar. Hoe krijg je zulke kinderen jongens?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Monica heeft nu ook iets in haar titel v/d vlog over kids wel/niet filmen. Alleen geen zin/tijd om te kijken nu. Iemand al gekeken en een korte samenvatting?

Ze wil ZL en Mason minder filmen.
Ze merkt dat ZL meer een eigen persoonlijkheid wordt i.p.v. een baby.

Zelf vinden ze het erg fijn om op vakantie te zijn en niet bekend te zijn. Ze willen er voor waken dat hun kinderen niet dit gevoel krijgen om opgesloten te zitten, dat je door iedereen herkend wordt.

Ze zullen haar soms nog wel in beeld brengen maar willen wel heel erg minderen.

2 likes

Top van haar!

Ik vind dat Willemijn van 2wm dat wel altijd goed doet. Af en toe zie je de kindjes. Ze worden niet krampachtig uit beeld gehouden maar ook niet in beeld.

Hmm ja juist omdat ze die eerste zoon wel uit beeld hield eerst toch?

Ervaar het bij haar niet zo heel erg. Krijg bij haar niet zo een uitbuit gevoel als ik bij sommige andere youtubers krijg. Zoals Kelly Caresse die een soort van laatste troef uit de kast haalt voor meer views.

1 like

Ze houd ze nog steeds redelijk uit beeld toch? Af en toe zie je van de zijkant of bovenkant een flits, maar volgens mij nooit dat ze echt recht in de camera kijken of de focus echt op hun is.

Ik zie alleen af en toe haar Insta voorbij komen, daar zijn ze regelmatig vol in beeld?

Heb er even snel doorheen gescrold. Maar vind dat best mee vallen! Vaak van de zijkant of achterkant.

Ik vind dat de kids van Willemijn best prominent in de vlog voorkomen. Eigenlijk vergelijkbaar met ZL in de paar Monicavlogs die ik gezien heb. Er wordt verteld wat ze doen en ze komen meerdere keren per vlog herkenbaar in beeld. Denk dat het enige voordeel dat Willemijn heeft is dat ze niet zo’n obsessieve achterban heeft als Monica.

Nou dan ligt het misschien aan mij! Ik ga er eens wat meer opletten. Ja Monica heeft veel jongere kijkers. Vind het wel stoer van haar dat ze er voor kiest om de kinderen meer uit beeld te houden.

Maar het was dus toch ‘gewoon’ een onthulling met taart met gekleurde binnenkant, en niet een live echo op de beamer? Of allebei?

Oké gecheckt en het was allebei haha, je kan t maar beter dubbelchecken dachten ze waarschijnlijk? :sweat_smile:

voor wat hoort wat.

#uitgenodigd #partner #collab

Weet je wat ik bij veel van die mombloggers heeel vervelend vind? Die hashtags boysmom en girlsmom. Foto van vieze voeten en dan ‘boysmom!’. Want een meisje ravot natuurlijk niet buiten. Foto van een poppenwagen hesjtek girlzzzmom. :face_vomiting:

16 likes

Ik heb beide ook net ontvolgd. Erger me rot aan die 2

3 likes