Zou wat zijn als ze daar bloedchagrijnig en met ongekamd vet haar in de etalage een live echo liep te ondergaan.
Het had me echt ontzettend ongemakkelijk geleken als het een jongen bleek te zijn na alle heisa en overduidelijke hoop op een meisje.
En kunnen jullie ook niet wachten op alle grappen die gaan komen over het mogelijke huwelijk en dat Wil en Tien mogelijk schoonmoeders worden van elkaars kids? Hihaho.
Wat is dit weer achterlijk dan.
Alsof een kind denkt āoh nou als je het zo brengt dan eet ik het wel jaā
Dat laatste eten is niet eens wit.
ja je moet altijd het voordeel voor de consument benoemen, heb je nooit een salescursus gehad?
Ze was toch zelf ook diegene die witte pasta met olijfolie en peper het allerlekkerste van de wereld vond?
Hoe leg je dat in dit schema uit?
Wie begint er überhaupt nou tegen zān kind over antioxidanten
Hebben we het wanstaltige woord ākoningskoppelā al gespot?
Edit; jep in de comments zie ik
wat een rijkdom.
Ben nu benieuwd wat haar naam zal zijn. Martine had al een meisjesnaam toch?
Mieke
Hahahahahahahaha. Ik proest hier mijn vrijmibo gewoon uit. Oja want hoe zat dat ook al weer bij Maik. MArtine en jorIK.
Dan net zo goed Maike!
Manoah ( nu de hond-kind combi)
Ze heeft in een video gezegd dat ze de meisjesnaam Elin hadden voor als Maik een meisje was geweest, maar dat ze die nu niet meer zouden gebruiken.
Ook zo irritant hoe Martine zegt āhet moet nog even landenā en Wil meteen: āja bij mij ookā. Meid het is niet jou leven he?
Martine heeft alleen maar neefjes en geen nichtjes. Ik denk dat ze dat bedoelt.
Gladde billen zonder piemel? Haha huh
Vast weer een hele bijzondere naam! Want die van Maik is ook zo bijzonder
Als het een jongen was had ik na MA(rtine)(jor)IK nu mijn geld ingezet op WIL(lemijn)MAR(Tine).
Ik kan me herinneren dat ze dus niet doorhadden dat Maik een samenstelling van hun beide namen was.