Ja ik word niet goed.
Ben duidelijk net op tijd gestopt met haar volgen⊠
Dit. Misschien komt het zo over omdat we natuurlijk maar een deel te zien krijgen, maar je zou inderdaad bijna denken dat er geen vader meer in het spel is.
Maar is dat niet omdat hij niet in beeld wil?
Wat natuurlijk prima is, maar volgens mij zien we hem ook nooit (zelden) in vlogs.
Ohja! Dat is zo, hij werkte in de beveiliging geloof ik en mocht niet herkenbaar zijn, zoiets?
Ik zou ook niet weten hoe de beste man eruit ziet.
Maar ik denk ook dat ze bedoeld met âWilenTien zwangerschapâ, omdat Willemijn ontzettend⊠aanwezig is? Ofzo. Weet niet zo goed hoe ik het moet noemen.
Ook toen Tien zei: Ik moet het nog even laten bezinken.
En dat Wil dan zegt; Ja ik ook!
Uh, jij bent niet zwangerâŠ
Wat is resoneren ĂŒberhaupt 
Ik hoop echt dat de zus van tien nog eens moeder wordt van een meisjes tweeling ofzo. Dan is tien niet meer zo bijzonder.
een meisje op een energetisch level, wat?!?
Het wordt dus steeds erger.
Resoneren.
Brandt losâ:joy:

En dan te bedenken dat het kind nog geboren moet worden 
Maar goed zoals de meeste van jullie, ben ik hier toch ook echt te nuchter voor. Zeker wanneer we het over energetische levels hebben bij het krijgen van een kind.
Ja⊠ik voelde zeker een band met de baby. Maar meer als in: jij hoort bij mij, bij ons.
Ik kan echt niks met energetisch levels. In mijn middelbare schooltijd was âthe secretâ heel populair, kon ik ook al geen fluit mee.
Stiekem hoop ik dat het kind non-binary/trans blijkt te zijn
Dat wilde ik er nog als disclaimer bijzetten 
Echt?! Kan dat?! Dat lijkt me heel bizar!
Ik denk dat het âwilentien-zwangerâ gehalte ook komt omdat de man van tien allang het geslacht wist. Dit hele gebeuren was dus georganiseerd zodat tien het geslacht te weten te komen, haar man wist allang dat die taart roze was van binnen.
En die energielevels, bahbah. Of je nu een jongen of meisje krijgt, je energie daalt sowieso naar 0 want het is hartstikke veel werk om een baby te groeien.
Nu maar hopen dat het meisje niet is verwekt tijdens een bumba aflevering. BUMBALUU zal het eerste woordje zijn straks.
Ja precies dit! Vooral Willemijn die overal met dr dikke neus bovenop staat. En dat Jorrik er voor kiest om het eerder al te weten maar er bijvoorbeeld niet gesproken wordt over wat zijn reacties was. Of zijn reactie moet ik volledig gemist hebbenâŠ