Mommybloggers topic

Wilma voor een meisje dan ? :stuck_out_tongue:

9 likes

Hahahaha :rofl::rofl::rofl: dat MOET ‘m worden!

1 like

Ik verbaas me er sowieso altijd over als leken beweren van alles te kunnen zien in de echo. No offense maar als je geen echoscopiste bent dan is zo’n echo toch heel moeilijk te interpreteren? Zeker in het begin van de zwangerschap zou ik een voet niet van een nier kunnen onderscheiden hoor haha :joy: laat staan geslacht bepalen adhv nog flink onderontwikkelde geslachtsorganen

10 likes

Als de baby er goed voor ligt, kun je het geslacht wel duidelijk in beeld krijgen hoor. Dan kun je een jongetje wel duidelijk herkennen.

Ladies, ladies, ladies. In dit topic wordt een paar keer per maand iets gepost, maar de laatste dagen kan ik jullie niet bijhouden. Gaan we ook voor de bevalling met z’n allen aftellen?

4 likes

I’ll bring the peanut butter cups.

5 likes

Misschien dat bedrijf van dat yoni blijmaak ding geval van Tien

1 like

Is dat een eufemisme voor vibrator?? :thinking:

Edit: huh waarom wordt het citaat verwijderd?

Nee nee het was een spiritueel bijzonder geval

1 like

:joy: srsly? Hahaha ik maakte een grapje. Hebben ze dat in de vlogs laten zien? (Kijk ik al een paar maanden niet meer)

Volgens mij ooit iets op IG. Idd voor de zelfbeminning @Slaapmuts!!

Never forget

5 likes

Ik vind mezelf helemaal niet preuts ofzo. Maar bij deze post dacht ik toen echt ‘meid, je opdrachtgevers EN ooit je kinderen zien dit ook’

1 like

Zit ik dan jn Zuid Frankrijk met bagger internet. Moet ik dit mommyblogger hoogtepunt gewoon MISSEN! Begrijp ik goed dat het een meisje is? Uitgehuwelijkt vanuit baarmoeder?

Hopelijk drinkt ze graag thee, houdt ze van make up (LLG memories enzo).

Wat een heisa. Wij ontdekten bij de geboorte pas dat er een piemel (“pielemuis” :face_with_hand_over_mouth:) aanzat.

8 likes

Huh wat he? Dit heb ik gemist
 Zelfbeminning ( na een maskertje? Ik voorzie ongemakkelijk peel-off situaties) en tijd maken voor je ‘binnenwereld’

Nou en ook dĂ­t zijn allemaal wijze lessen voor Wilma ( die vond ik echt het leukste).

1 like

Staat zelfbeminning echt voor masturberen dan?

1 like

Ik heb zelf ook een gender reveal gedaan (kan beter naar het opbiecht topic😅) en wij wisten het zelf ook niet. Moet wel zeggen dat we geen live stream vanuit mijn baarmoeder hadden. Het was allemaal wat minder hysterisch. We hadden 2 taarten (baby a en baby b) en we hadden pizza en borrelhapjes en shotjes tequila.

18 likes

Ik vind het vooral heftig dat ik erg het gevoel krijg dat Jorrik als vader een “bijrol” heeft en het bijna de WilenTien zwangerschap is
 ook het feit dat hij het al eerder wilde weten geeft mij het idee dat hij helemaal niet op deze heisa zit te wachten. Soms vraag ik me dan wel eens af of de spon in het persoonlijke leven niet zwaar de overhand krijgt en wat dat voor een relatie kan betekenen.

39 likes

Ik heb werkelijk genoten van alle reacties hier de afgelopen dagen. Wat een hysterisch gedoe allemaal :joy:

1 like

Nou bij KellyC hebben ze er voor gekozen om samen spon binnen te harken. En nu ze de meiden full face op internet laten zien. Vraag ik me af wanneer we de kellymeisjesfamilievlog gaan zien? De hele familie aan het vloggen, de kinderen lopen met een camera rond, de ouders. Misschien zelfs die kat met een go pro. Van ‘kijk wat Patrickthecatrick vandaag allemaal heeft gedaan?’ de oudste van hun ‘whatididatschool’, de jongste ‘howiplaywithspontoys’

11 likes