Ik mis sowieso het oude instagram waarvoor het oorspronkelijk bedoeld was. Leuke foto’s van vrienden, familie en inspirerende mensen. Nu vraag ik me bij elke foto die ik zie af; is dit echt, is dit een spon, waarom zo over geposeerd. Het erge is nog dat echte vrienden ook nog proberen door te breken op instagram met rare hashtags in hun post etc. Cringe
Ze heeft ook alleen maar één stijl van inrichten hè.
benieuwd of er nog kritiek komt onder die instagrampost. de eerste verf is alweer potentieel verkocht iig, works like a charm.
oh ja en er is de onvermijdelijke kortingscode.
Nouu precies dit! Dat ze dat allemaal met spon geregeld heeft oké, maar heeft hij hier dan zelf geen inspraak in gehad? het kan natuurlijk ook zijn smaak zijn.
Ik vind t ook wel echt vrouwelijk ingericht Maar misschien voelt ie zich er wel gelijk thuis, je weet t niet.
Hahaha ja ik vind het ook precies haar eigen huis, zal wel bij de spon horen
Het is 2019, laten we alsjeblieft ophouden met genderkenmerken aan een inrichting geven…
Dat heb ik gedaan, maar toen zag ik een post met een spondeal voor de scheiding van je ouders maar niet welke ouders
Ze heeft dus om spon gevraagd, het is niet aangeboden.
Ja en haar superduperlieve vrienden zeiden natuurlijk maar al te graag ja want ze helpen zo graag en toen oh oh verrrrrrrrrrassssing had ik echt helemaal niet verwacht maar ze geven ons ook nog een kortingscode!!! Woei
Hey pap, verrassing!! Oké nu weet de hele wereld dat je gaat scheiden maar kijk hoe fijn, dit gratis bij elkaar gesponde, één op één van mijn huis gekopieerde interieurtje!!
NMSMVPE
Slimme mensen eigenlijk he, die influencers…
Of domme volgers…?
Misschien is dit ook al 100x gevraagd of ben ik echt het fossiel waar mijn man mij voor uitmaakt maar wat betekent NMSMVPE? Lees het wel vaker hier…
Wat Rachel betreft, ja hou maar op. Dat je dit met droge ogen ook kan doen. Ik heb haar ook ontvolgd paar weken geleden. Waar ik haar 3 jaar geleden nog inspirerend vond, vind ik haar nu echt een sell out. Wel sneu voor haar en ook voor de kids, althans vooral Pip, lijkt mij gek dat opa en oma dan niet meer samen oppassen.
Hahahaha thanks.
Ja dat zegt ze dus in die video, dat bedoelde ik met eerlijkheid. Ze vertelt dat ze hun gevraagd heeft haar vader te helpen.
———————
Ik denk dat we het niet eens gaan worden ik vind het mooi om te zien dat een influencer een spondeal regelt voor een goed doel ipv haar eigen gewin. Dan ben ik liever naïef dan bitter …
Het ding is alleen: het is dus wél eigen gewin. Als in, ze bespaart haarzelf kosten, kweekt met erg veel zielige muziek het imago van de onbaatzuchtige dochter en verdient aan de video waarin dit allemaal gebeurt.
Hahaha sorry jongens ik hoor jullie, maar we gaan het dit keer niet eens worden. Ik ga nu slapen, welterusten allemaal. Dat morgen maar weer een enerverende dag in Mommybloggerland mag worden
Billie Rose is bevallen van een zoontje Joa Benjamin.
O jee wat lelijk haha. Mijn vader is al 6 jaar dood maar stel ik zou 'm zoiets gegeven hebben zou hij mij echt zo hebben aangekeken:
Maar goed over smaak valt niet te twisten I guess